FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hallo allemaal
Ik maak altijd eerst een brons team.
En daarna maak ik een goud team. Maar het is altijd een Premier League team. Want ik hou van Engeland. En dan probeer ik een tweede team te maken. En zo bouw ik verder.

Ik heb de champions edite van FIFA 19 en ga gelijk voor 100 euro FIFA pionts kopen en dan een premier league team bouwen

Ik heb ook de Champions editie. Ik koop dan geen punten, maar dan krijg je toch de eerste weken extra pakketten om een team te bouwen. Vind het ook wel leuk om eerst met de mindere spelers (wel allemaal gold) te beginnen en daarna te sparen voor een aguero oid.

Als ik bijv naar de PL kijk, heeft die Leroy Fer weer een ontzettend goede kaart, terwijl hij maar 75 rated is. Dat vind ik dan wel leuke spelers om aan het begin in je team te hebben en niet gelijk met kante en pogba te beginnen.

Hoop wel dat ik uit mijn eerste pakketten iig een 83+ speler pack zodat je iig een goede start hebt.

Vorig jaar had ik uit mijn “welcome back” pakketten Aubamayung. Toen kon ik gelijk een lekker teampie bouwen haha

Als ik me niet vergis is Fer met Swansea toch gedegradeerd?

Ik heb ook de Champions edition en ga het ook zonder Fifa punten doen, ik begin zoals altijd met een Bundesliga team omdat die spelers meestal een stuk goedkoper zijn, maar ga ook gelijk een Premier League team maken maar als ik diezelfde packluck als vorig seizoen heb zal dat wel even duren dan, dus hopen op een betere packluck.

@Grunn1972 je hebt gelijk… dat is ff balen… supersub dan maar… zal er overigens wel voor zorgen dat ie nog goedkoper wordt :wink:

Heb zoveel zin in FIFA19 echt niet normaal!
Nog ruim een week en dan kan ok eindelijk aan de slag’ ben op fifa18 divisie 2 geëindigd ben nog noet hoger gekomen!

Wat is jullie hoogste divisie?

hahaha, ik ook hoor. Vind de demo ook echt een verbetering tov fifa18 waardoor ik er nog meer zin in heb!

Online ben ik als hoogste divisie 4 geworden. Paar keer bijna promotie naar 3 maar helaas nooit gelukt.
Offline ben ik wel een keer met Squad battles top 100 geworden in januari, maar dat is mij daarna ook nooit meer gelukt haha. Ik ben offline wel beter dan online. Ben geen skiller, meer een passer en dan werkt offline vaak beter.

Paar keer titel divisie 1 :kissing_closed_eyes::yum: Ik heb er ook weer zo’n zin in dit jaar! Ben heel benieuwd naar de beginpacks. Nog nooit echt heel bijzondere dingen eruit gehaald…

Netjes hoor paar keer titel divisie 1 ik kom nie verder dan 16 punten in divisie 2…

Weekend league kom ik goud 3

Squad battles hoogste is elite 2

Weekend league heb ik ooit een keer 33 wins gehaald. Verder haal ik voornamelijk goud 1, af en toe elite 3. Fifa 17 was mijn beste jaar, met best vaak elite. Squad battles heb ik niet veel gedaan, maar toen haalde ik weleens elite 1.

33 winst in weekend league dan ben je wel baasje hoor! Complimenten :muscle::+1:

1 like

33 wins is wel echt knap idd. Weekend league was 23 mijn max. Was altijd blij als ik 18 wins had. Benieuwd maar de nieuwe rivals. Pfff echt zin in de nieuwe game

1 like

Ik heb even wat berichten heen en weer geschoven. Gebruik dit topic om te discussiëren over algemene zaken van FUT of gebruik het topic FUT 19 Web App & Packs topic om te praten over de lancering van de Web App en FUT pakketjes.

Hallo allemaal.

Ik heb er ontzettend veel zin in FIFA 19 Ultimate team. Vooral omdat ik alleen maar fut speel omdat ik een eigen team kan maken.

Ik speel ook wel de Journey omdat het ook mijn droom is op te voetballen op hoog niveau. En het gerelateerd is aan Fut omdat je bij ieder hoofdstuk dat je afrond en beloning krijgt voor Fut.

Ik ga sowieso weer voor een Premier League elftal. In FIFA 18 had ik De Bruyne en Hazard en wat spelers in vorm. Dit jaar hoop ik nog een beter elftal te krijgen. En heel misschien een La liga elftal maar dat weet ik niet. Alleen omdat is Suarez, Griezman en Modric heel goed vind.
En hoger in de Sqaud Battle te komen. Ik had in FIFA 18 de laatste tijd Elite 3. Nu hoop ik wat eerder in Elite 3 te komen.

Groetjes Kevin88.

Even een vraagje. Tijdens de fifa e-world cup 2018 zag ik dat de spelers de tenues naast de spelersnamen hadden ipv de logo’s. Hoe is dit in te stellen? En is dit ook in fifa 19 in te stellen?

Dit kan je waarschijnlijk niet zelf instellen in FIFA 19. Dit is speciaal door EA gedaan voor het evenement.

Okay dank voor het antwoord. Wel jammer vond het er wel leuk uit zien

Denk dat dit toch wel een leuk team zou zijn waar ik mee zou willen beginnen, al denk ik dat Depay wel eens heel duur zou kunnen worden. Maar ik ga proberen om dit snel bij elkaar te krijgen, en op den duur Promes en Wijnaldum proberen in te passen, als iemand nog andere spelers weet die er beter bij passen hoor ik het graag.
https://www.futwiz.com/en/fifa19/squad/25410

Zeker leuk team! denk inderdaad dat Depay behoorlijk duur zal zijn als je zijn stats bekijkt. Evenals Promes. Beide 5* skills. Misschien kan je beginnen met Locadia en daarna upgraden naar Depay (en uiteindelijk een icon als kluivert, bergkamp, van basten, cruijff)? net zoals je met Justin kluivert begint en daarna wss upgrade naar Promes.

Het beste nieuws van deze hele Fifa; de weekend league is verkort naar 30 wedstrijden i.p.v. 40!! Dit is perfect, ik denk dat 30 wedstrijden prima te doen is en alsnog onderscheid kan maken tussen wereldtoppers en de rest van de spelers!

Zie hier:
https://www.easports.com/us/fifa/news/2018/fifa-19-ultimate-team-pitch-notes-weekend-league