Nieuwe icons, nieuwe hero’s , nieuwe partnerships ( met dus ) stadions.
Allemaal leuk en aardig, een tijdelijke hype.
Laten ze nou écht eens de boel aanpakken.
Het menu is wéér hetzelfde. FUT is wéér gericht op geld. CM heeft nauwelijks échte veranderingen als ik de geruchten zo las.
Het is altijd hetzelfde liedje.
Sorry, maar ik heb door de betrouwbare leaks er wederom geen vertrouwen in.
EAFC 25 is echt wel een redelijk spel ( qua cijfer een 6,5 a 7).
Maar de echte glorie jaren, het echte EAFC/FIFA, de jaren 12 tm 17: dat mis ik.
Waarbij de game minimaal een 8 was.
Nou de trailer is live: FC26 trailer. Roep maar!
Online zie ik dat de meeste mensen het vooralsnog voornamelijk op FC25 vinden lijken. Een soort FC25+ variant.
Veel verbeteringen die misschien klein lijken, maar het geheel hopelijk aanzienlijk verbeteren. Ik waardeer ook dat EA echt verbeteringen toont in plaats van een trailer vol beelden uit een engine.
Ben vooral benieuwd naar het Pitch Notes artikel waarin alles uitgebreid uitgelegd gaat worden.
Pfoeee.. ik ben wel positief verrast moet ik zeggen. Dit is totaal niet hoe ik EA ken.
Normale trailers zijn pure engine etc..
Nu was het ook deels gameplay, waarin ze daadwerkelijk tonen te hebben geluisterd naar de community.
Dortmund stadion zit er wel in. Alle 18 stadions uit de Bundesliga + 10 uit de 2. Bundesliga. De nieuwe toevoegingen zijn dus de stadions van Heidenheim, Kiel en Darmstadt.
Ben er even door aan het gaan.
-
Op zich vind ik het scheiden van Competitive en Authentic gameplay wel een goed teken, dat duidt er toch op dat ze een realistische benadering ook belangrijk vinden.
-
Meer opties op corners is wel echt nodig, goed dat ze daarmee bezig zijn
-
More support in defense heb ik echt gemist in 25
-
Deflection control bij keepers; vind ik raar, ik krijg echt amper rebounds bij FC25, wat ik wel mis is dat ze actief uitkomen en dus ook gedribbeld kunnen worden
-
Laag schieten is weer twee keer drukken, veel beter zo
-
Spelers gaan zonder bal meer in de ruimte lopen, dat werd tijd
-
Extra sliders. Mooi
-
Wissels bij Rush-jeugdmatchen in carrière, ook leuk. Al zou ik vooral de formatie willen aanpassen, lijkt erg random in 25
Voorlopig ben ik voorzichtig optmistisch. Het is altijd erg mooi op papier, even afwachten wat het op het scherm geeft.
Je kunt nu schaduw van de zon in het stadion uitzetten, erg fijn als je met Newcastle of Schalke wil spelen.
Voor mij staat of valt alles met career mode, zolang dat arcade style blijft zonder enig realisme blijft het een flop.
Moet je maar eens een doelman scouten die (afketser) als kwaliteit heeft. Luis Junior bijvoorbeeld of Onana. Die pakken echt niets klem en boxen alles weg. Waardoor heel vaak rebound goals ontstaan.
https://x.com/cmtrackernet/status/1949155793720213865?s=46
https://x.com/eafcnews/status/1948757090148794624?s=46
Wordt dus wachten op EAFC27?!
Je vraagt je toch af wat die developers het hele jaar doen?
Niet alles, toch? De meeste dingen zijn wel gewoon voor deze editie en zien er veelbelovend uit. Dit zijn trouwens enkel geruchten.
Niet enkel geruchten hoor…
“Confirmed by EA dev Andreas Wilsdorf via @GamerBr0ski ”