EA SPORTS FC 26 - Algemeen

Ik wil na maanden opgegeven te hebben toch proberen een leuke carrière te hebben. Alleen vind ik de gameplay gewoon te saai. Zelfs heb ik het liefst gewoon een uitdagende gameplay die snel op en neer gaat. Authentic vind ik persoonlijk helemaal niks omdat het te langzaam gaat.

Heeft iemand leuke tips/goede sliders? Sinds fifa 23/FC24 lukt het maar niet om het spel leuk te vinden haha

Je kan toch met AI behavior sliders juist de AI veranderen. MossyHD7 heeft bijna alles op 95 staan, speelt 3 min per helft en op ultimate

Ik ben gisteren een Career Mode begonnen met Hertha BSC adhv sliders die zijn samengesteld door ChatGPT :sweat_smile:

Ik gaf aan dat ik de ervaring van FIFA 23 ongeveer terug wilde, en dat is volgens mij aardig gelukt.

Zo simpel kan het blijkbaar zijn haha

Dan ben ik wel benieuwd wat eruit kwam.

@Begiristain , hoe goed loopt jou 10% marge nog in dit spel? of heb je die wat opgerekt? (volgens mij zijn prijzen weer gestegen, is oprekken naar 15% een idee.

Ik heb even geen idee wat je bedoelt eigenlijk @fcfan, haha.

Heb ik wel vaker als mensen zonder interpunctie of correcte zinnen schrijven.

2 likes

De 10% regel als het gaat om Salarissen en transfer sommen,

werken die nog net zo goed als 2a 3 spellen terug, aangezien aankopen en salaris nu ook flink gestegen lijken, en de cpu lijkt weg te lopen als je te laag zit met je aanbod

Ik weet niet of de salarissen in league two (met 10%) geaccepteerd worden aangezien dat soms om marge van -100/150 of +100/150 gaat (Basis 1.000 en dan tussen 900. en 1.100 verlengen) leid misschien meer tot weglopen omdat cpu nu ineens aan 1.500 of 1.600 euro denkt t.a.v fc24

ook omdat fc 27 met meer finaniceele suggesties lijkt te komen,

of ben ik soms 1 a 2 algemeen omhoog als ik wil verlengen en lukt de 10% daarom vaak niet meer.

Goede vraag. Eerlijk gezegd geen idee. Mogelijk dat iemand anders dit gepost had.

Merk zelf inderdaad wel dat een CPU sneller wegloopt van de onderhandelingstafel als het bod te laag is. Dan is er ook geen praten meer.

Ik merk dat als cpu 38. Mil. als max oppert, en jij 42 vraagt de cpu weg loopt,

en als ik dan akkooord ga met 37.8 Mil, , ik als opmerking krijg: je had 48mil kunnen vragen.

Note, ik neig te verkopen als het Moreel :grinning_face: heel blij staat; betekent niet dat al mijn 4 spelers eisen: teamprestatie, speler prestatie, contract, en speeltijd, op “heel blij” staan; accepteerd hij het bod daarom niet voluit.

Note 1: gaat de CPU bij delegeren, zoiezo al niet ver boven de suggestie zitten, qua start,?

ik heb soms het idee dat hij 3 a 4x hoger begint en 10 tot 12x hoger eindigt in zijn voorstel

Note 2: soms blijkt mijn speler al 20/40% meerwaarde te hebben