Ik word hier toch wel blij van. Ik hoop dat dit goed gaat werken. Ik zie bovendien dat er meer blessures zijn, iets wat ik ook al heel lang wil. Dan ga je toch meer gebruik maken van je gehele selectie en het is soms ook leuk om te moeten puzzelen in je opstelling
Heel nice.
Menu-kleur mooi en de menuâs zelf lijken simpeler.
Heb er wel echt zin in.
Ja het maakt het wel uitdagender. Ik hoop alleen niet dat die ratings na één slechte wedstrijd al enorm zakken. Beste zou zijn dat ze na 3 wedstrijden bijvoorbeeld de balans opmaken en op basis daarvan verandering doorvoeren.
Elk team, ook een kampioen, kan wel eens een off day hebben.
Moet zeggen dat ik er niet echt warm van word. Het stijgt en daalt allemaal wel erg vlot. En dat menu en de looks.. alsof je AI vraagt om een opzet van een internetspel te maken.
Ik hoop inderdaad dat de balans wel nog wordt gevonden, want nu ging het inderdaad erg snel op en neer.
Wat betreft de menuâs mis ik eigenlijk de tijden van fifa 05/06/07 of fifa 11. Ben bang dat we nog even moeten wachten tot we hierin weer wat grotere aanpassingen krijgen
Was dat met sponsor deals en lucratieve bonus
Zou er in de league two een speler rondlopen waar je terugkoop recht op wil bedingen.
ik zie in een aankoop met eerst nog âuitlenen aan de gekochte clubâ meer nut op dat niveau