FIFA 19 Club gezocht

Ondertussen heeft hij het wel en ben ik er dan ook mee begonnen. Had al een tijdje niet meer gespeeld , klopt het dat die -1 bug er uit is?

Na een lange tijd Fifa neergelegd te hebben en nu ik thuis zit met een gebroken voet wil ik nog eens een fifa carrière starten… Heb in Spanje nog geen carrière gehad en wou daar eens beginnen, nu er toch meer stadions beschikbaar zijn en de officiële lay-out. Wil geen CL ploeg dus heb nu 2 ploegen waarover ik twijfel. Villarreal en Betis. Lijken me allebei leuke ploegen.

Villarreal spreekt me aan ivm het stadion, klein maar toch authentiek een beetje waar de eigenheid nog centraal staat. De selectie ligt me beter dan die van Betis. Maar zie bij Betis persoonlijk meer potentieel dan bij Villarreal. Om meer uit te groeien tot goeie subtop en qua mogelijke transfers van goede spelers neig ik dan meer weer naar Betis. Bovendien zijn de truitjes van Betis ook gewoon leuker dan die van Villarreal. Doelstelling is ook om de Europa league (daarom niet eerste seizoen) eens te winnen. Wat zien jullie in deze 2 ploegen? Alvast bedankt

Ik volg jouw redenering, al zou ik persoonlijk voor Betis gaan: een sterkere selectie, heel wat real faces, Europa League (of mss zelf Champions League) zal vlotter gehaald kunnen worden in vergelijking met Villarreal.

In elk geval succes!

1 like

Wie kan mij helpen met het vinden van een mooie club! Ik merk dat ik even vast loop.

Liefst een club in Spanje Engeland Duitsland Italië of Frankrijk
Veel spelers met real face
Echt stadion
Voorkeur dat de club al in EL of CL speelt

In Duitsland is het dan een beetje kiezen tussen veel real faces of een echt stadion. De teams mét stadion hebben meestal maar een paar faces (Schalke, Dortmund, Berlijn) en het team met de meeste faces buiten Bayern is Leipzig, maar die hebben dan weer geen stadion in FIFA.

In Italië heb je enkel de Roma’s, de Milan’s en Juvé om uit te kiezen, geen van allen heeft veel faces. Lazio kan nog een mooie uitdaging zijn, met geweldige tenue’s, een speciale opstelling en een absolute wereldtopper die Milinkovic-Savic heet (én een face heeft). Enige nadeel is de rechtse en vaak zelfs racistische reputatie van de supporters.

Spanje heeft na Engeland de meeste stadions, Villarreal, Betis en Sevilla zijn mooie subtoppers die ook nog wat versterking kunnen gebruiken.

In Engeland kan je alleen met toppers aan de slag als je meteen Europees wilt spelen, maar qua stadions en faces zit je daar wel het beste. De grootste uitdaging lijkt me echter in Frankrijk te zitten, waar Marseille een echt stadion heeft, EL speelt en irl nogal is afgezakt dit seizoen. Ze hebben ook best wel wat faces, maar die van Gustavo is wel enorm gedateerd.

Swansea is ook een leuke club om mee te beginnen, echt stadion, veel spelers met een game face.

Misschien dat ik hier binnenkort wel mee ga beginnen.

Thanks! Ik heb na lang twijfelen en oefenpotjes gespeeld gekozen voor Sevilla!

Mooie keuze! Welkom in LaLiga! :smiley::clap:t3::es:

Na lang twijfelen en jullie raad over Betis en Villarreal was ik er nog niet uit. Dus heb mijn ambitie verlegd en heb gekozen voor Espanyol. Wil ze naar het niveau halen van een subtopper dat jaarlijks meedoet in de Europa League

Leuke clubkeuze, paar erg fijne spelers

Inderdaad, goede keuze! Met Sergio Garcia, Piatti, Borja Iglesias heb je ‘n mooie voorlinie! Granero in het middenveld & ex-Bruggeling Duarte speelt er ook!

Hallo
Ik ben op zoek naar een team waar ik een career mee kan starten die voldoet aan volgende eisen.

  1. Een middenmotor/topploeg
  2. Eigen stadion
  3. Top competitie (premier league, La Liga, Serie A,…)
  4. Team waar je op kan bouwen
  5. Waar je wel een aantal sezoen plezier mee kan hebben.
    Hebben jullie suggesties?
    Alvast bedankt!

Everton : allemaal eigen stadion, leuke talenten die kunnen groeien en wat oudere spelers die je moet gaan vervangen.

Hertha! Mogelijkheid om een nieuwe topclub uit de hoofdstad te maken.

Beste FIFA spelers,
Ik ben hier nieuw op het fifabenelux forum en na een lange tijd ultimate Team te hebben gespeeld zoek ik nu een leuke club voor een carrière. Ik zoek een team dat bekend staat om passie en vechtlust zoals atletico. Ik wil graag in Uruguay scouten en later torreira kopen. Zelf dacht ik eerst aan atletico alleen ik vind atletico al een echte topclub en het liefst bouw ik de club helemaal zelf op. Als je een team suggereert ook graag een korte uitleg.
Alvast enorme dank.

Allereerst welkom op het forum!

Een elftal wat bekend staat om de passie en strijd van Atletico kan ik mijzelf niet zo snel bedenken. Vind ze daar momenteel wel echt uniek in, wat ze ook speciaal maakt. Dit komt natuurlijk mede door Simeone.

Daarom denk ik dat je mogelijk een ploeg kunt kiezen en Simeone als trainer kunt gebruiken om deze speelstijl erin te slijpen. Inter lijkt mij hierbij een leuke en realistische optie, echter weet ik niet of je dat al teveel een topclub vind? De laatste jaren zijn ze natuurlijk flink weggezakt, terwijl nu beetje bij beetje de lijn naar boven weer wordt ingezet. Denk dat je met Simeone als trainer de stap naar de absolute top wel weer kunt zetten.

Je zou eens kunnen kijken of Napoli en Sampdoria je wat lijken.

Bedankt voor de reactie. Alleen ik denk dat inter al een te grote club is voor mijn carrière

Bedankt voor de reactie. Ik zal zeker eens gaan kijken naar Sampdoria

Naast mijn carrière met Ajax ben ik op zoek naar een andere leuke Career Mode. Ik heb sinds dit weekend de MLS zitten volgen en lijkt mij een uitdagende competitie. Wat dan alleen de vraag is: welk team kan voor de juiste uitdaging zorgen?

Ik heb ook maar een paar wensjes voor het team:

  • Het moet een relatief jonge selectie hebben.
  • Snelle aanvallers hebben.
  • En normaal budget waarmee spelers gehuurd/gekocht kunnen worden.

Ook mogen het andere authentieke clubs zijn uit bijvoorbeeld Spanje/Duitsland/Engeland. Zit er namelijk aan te denken om opnieuw een story te gaan beginnen, aangezien ik de laatste tijd bijna geen Career Mode Stories meer zie op dit forum, wat ik best zonde vind gezien hoe het een aantal maanden terug was.

Voorkeur naar MLS dus (jonge clubs spreken mij in die competitie aan), maar clubs met een historie zijn ook welkom