FIFA 19 Club gezocht

Naast mijn Everton carriere wil ik nog een leuke carriere erbij. Ik twijfel echter tussen een aantal clubs. Real Madrid, Real Betis, Ac Milan en HSV. Bij Real wil ik eindelijk eens 442 gaan spelen en dan een opvolger halen voor Ronaldo/Benzema. Betis heb ik een zwak voor. Milan is nog altijd niet zich zelf en Hsv is een leuke klus om ze terug te brengen. Wie helpt…

Milan en Betis zitten te veel op hetzelfde niveau als Everton, het lijkt me leuker iets totaal anders te doen. Ik zie niet goed in hoe je met de huidige selectie van Real 442 zou spelen, dus dan blijft HSV nog over.

Ik dacht in eerste instantie met een (kleine) ruit.

Casemiro
Modric, Kroos
Isco

Voorin Benzema en Bale afgewisseld met Asensio. Erg aanvallend ingestelde backs Odrizola/Carvajal en Marcelo/Hernandez. Op zoek naar een top spits als vervanger van Benzema.

Milan is en gevallen topclub, totaal anders dan Everton denk ik.

Ik zou bij Real dan eerder voor een 4-3-3 gaan met voorin Asensio/Isco op links, een nieuwe topspits en Bale op rechts. Isco zou je dan ook nog op het middenveld mee kunnen laten rouleren.

Aha, bij een 442 denk ik automatisch aan de platte variant. De 41212 die jij bedoelt kan wel een goed idee zijn!

Milan en Everton verschillen in geschiedenis, maar momenteel zijn het beide teams die vanuit de subtop naar de top willen, vandaar dat ik ze gelijkaardig vind.

Speelde Real tegen Barça niet op die manier, haha? Ging niet heel soepel…

Speel al tig jaren 433 of 4231, enkel vorig seizoen bij WHU 352. Beviel me eigenlijk wel. Alleen drie verdedigers lijkt mij nog niet zo ideaal. Krijg nogal veel tegendoelpunten. Real heeft echt te veel goede middenvelders dus wil ik met een ruit spelen. Bale en/of Benzema zijn rijp voor vervanging. Ik denk er nog even over na. Wellicht nog even wachten want meestal stort ik mij vol op een club en Everton loopt wel lekker. Eerst het seizoen afmaken en dan een switch maken.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zit te twijfelen om een carrière te beginnen met Arsenal of Chelsea.
Hiervoor heb ik een carrière gespeeld met Manchester United, hier ben ik mee gestopt nadat ik in de 1/8 finale van de CL ben uitgeschakeld tegen Real Madrid en 5e ben geëindigd in de competitie.
Ik twijfel tussen Arsenal en Chelsea omdat zij beide een mager seizoen achter de rug hebben en weer de weg omhoog met hun zou willen inslaan. Met structureel top 3 en CL voetbal. Met Arsenal zou ik 4-4-2 willen spelen en Chelsea 4-3-3.
Wat adviseren jullie en hebben jullie leuke transfers ingedachte? (Zet zomerse transferperiode uit).

Ben benieuwd naar jullie mening!

@Nielsfifa ik denk dat het er een beetje van af hangt wat je precies wilt in je carrière. Arsenal is met Emery een nieuwe weg ingeslagen na ruim 20 jaar Wenger en zelf ben ik niet zo onder de indruk van de selectie van Arsenal. Het onbreekt in mijn ogen aan echte topspelers, met name achterin. Voorin heb je met Auba en Lacazette natuurlijk twee klasbakken en Özil is ook een topper maar dan houdt het ook wel een beetje op. Ik denk dat je daar wel een mooi team om heen zou kunnen bouwen al betwijfel ik of een platte 4-4-2 ideaal is voor een speler als Özil. Ik zou dan eerder met een ruit op het middenveld gaan spelen of toch een van je spitsen op de flank zetten in een 4-2-3-1 met Özil op tien. Qua aankopen zou ik vooral naar een topverdediger kijken zoals Koulibaly of Skriniar of een heel groot defensief talent die er wel direct kan staan zoals De Ligt. Een goede vleugelspeler en defensieve middenvelder zijn denk ik ook niet overbodig en dan langzaam aan de spelers die het niveau niet gaan halen vervangen door eigen jeugd en andere talentvolle spelers.

Met Chelsea heb je denk ik een selectie die redelijk compleet is en met Sarri speelt Chelsea nu leuk voetbal. De basisploeg staat redelijk en Engelse jongens als Barkley en Loftus-Cheek kloppen de laatste weken nadrukkelijk op de deur. Met Ampadu en Hudson-Odoi heb je twee grote Britse talenten die je kan proberen in te passen en voor de rest staat het elftal wel aardig denk ik. Wellicht een andere rechtsback indien je Azpilicueta liever centraal gebruikt en een andere spits mocht Morata je niet bevallen. Chelsea lijkt in het echt een vervanger voor Morata te willen halen, een naam die veel genoemd wordt is Icardi. Echt een klasbak die prima bij Chelsea zou passen. Mocht je Hazard laten gaan kan je ook opzoek naar een nieuwe topper op linksbuiten waar je denk ik heel veel kanten mee op kan.

Sluit ik mij helemaal bij aan. Bij Arsenal moet er meer veranderd worden. Al is dat deels ook lastig omdat het geen koopclub is. Bij Chelsea zou je bepaalde posities kunnen aanpakken of heel rigoureus en Hazard laten gaan. Het is maar net wat je nu zoekt denk ik.

Dank voor jullie reactie!

Het is uiteindelijk een carriere met Arsenal geworden.
Waarin ik in de winterstop op een 5e plaats stond in de PL, uitgeschakeld was voor de carabao cup en Europa L en FA cup ben overwinterd.
Heb in de transferperiode Lozano, Danilo Pereira, De Ligt & Tierney gekocht.
Maar na de winterstop is het helemaal mis gegaan:
Sta in de PL op een 9e plaats
Ben in de FA cup en de Europa L beide keren uitgeschakeld door Chelsea
Krijg het elftal gewoon niet meer aan de praat ondanks verschillende systemen en de aankopen, dus heb besloten te stoppen met deze carrière omdat ik het niet leuk vind om volgend jaar geen CL te spelen en een stabiele PL topclub te zijn.
Zit er nu overna te denken om toch Chelsea te nemen of AC Milan.

Milan is een aanrader. Bevalt me heel goed!

Dag Beneluxers,

Ik heb de volgende gedachte vandaag gehad en vroeg me af of er onder jullie soms ook diezelfde hebben:

Ik speel carrière met Atlético en probeer het altijd zo realistisch mogelijk te houden. Maar dat zorgt voor soms wat stress (vb. als je topspeler heimwee krijgt, bepaalde spelers hun contracten niet willen verlengen of jeugdspelers klagen over hun gebrek aan speeltijd) en ook voor ‘n bepaalde saaiheid … :neutral_face:

Ik heb dan de neiging om te stoppen met die carrière en opnieuw te beginnen met ‘n (op dat moment) aantrekkelijker team! Ik heb nu ‘n stille voorkeur voor Sagan Tosu, waar m’n held Torres speelt of Inter waar ik ook sympathie voor heb (wat ‘n geweldig shirt). Maar dan twijfel ik, want Atleti heeft behoorlijk wat nieuwe faces, speelt in ‘n nieuw stadion en met de UCL-licentie er nu bij …

Hoe gaan jullie hier mee om? :thinking: Doorzetten of toch m’n gevoel volgen? Zoja, welke club? Inter, wat Europees blijft of de voor mij totaal onbekende J-League?

Je kan die carriere goed er naast spelen. Zo doe ik dat meestal, in die Japanse competitie heb je een totaal andere markt en ligt daar weer genoeg uitdaging. Wissel dan per seizoen of half seizoen af van Carriere. Meestal wil ik ook niet twee dezelfde teams en ik wil graag per fifa editie half europa door zwerven. RTG of juist een top team en alles winnen wat er te winnen valt. Heel divers en zo blijven de carrieres voor lange tijd intressant.

@Spoon0612, dank je voor je reactie! :blush: Ik zocht net wat YouTube-filmpjes van carrières met Sagan Tosu én … die vond je bitter weinig! :smiley: Ik zal het op FIFA zelf ‘ns moeten bekijken. Ik wil me meestal focussen op één team, vandaar dat ik altijd maar één carrière maak.

Atleti in vergelijking stellen met Sagan en/of Inter over succes, competitie, kanshebber op prijzen is natuurlijk onevenwichtig. Ik bekijk m’n opties nog even als ik terug FIFA speel!

Succes!

Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe club voor mijn carrière.

Ik zoek een gevallen topclub in europa, een club die vroeger nationaal en internationaal meedeed om de prijzen.
Ik maak veel gebruik van eigen talent en koop vrijwel nooit een speler.

Groetjes Patrick

Het blijft gewoon Atleti: een huidige topclub, waar veel potentieel inzit om prijzen te pakken (hopelijk dit seizoen de UCL), in LaLiga het Barcelona & Real Madrid zo moeilijk mogelijk maken, een kern van (jonge) topspelers met een coach die het team heeft leren winnen! :star_struck:

Die beslommeringen van spelers die hun contract niet willen verlengen of klagen over speeltijd, pakken we wel aan op het moment dat het zich voordoet! :muscle:t3:

Aupa Atleti! :red_circle::white_circle:

Heerlijke club inderdaad! Vind alleen wel dat er niet zo heel veel ruimte is voor grote aankopen doordat de selectie eigenlijk al top is, zowel in de breedte als de basis. Afgelopen seizoen was dit minder maar dit jaar kunnen we weer echt om de titel mee gaan doen! Hoop stiekem dat we er in slagen om nog een echte killer als Icardi te halen voor naast Griezmann, Costa wordt vind ik wel wat minder nu hij ouder wordt.

AC Milan, Deportivo La Coruna en Werder Bremen zijn clubs die me te binnen schieten.

Ik hoop echt dat Atleti een serieuze prijs binnenhaalt, LaLiga winnen wordt moeilijk want Barcelona blijft maar (nipt) winnen, terwijl we toch een paar keer de mogelijkheid hadden om aan kop te komen, spelen we dan telkens gelijk … Dan maar de UCL winnen, in eigen huis: het zou een fantastische prestatie zijn!