FIFA 19 Transfer Realisme Topic

Qua type zou ik gaan voor Kondogbia. Kan mooi van box tot box spelen.

1 like

Ook ik zou de keuze op Kondogbia laten vallen, kan een zelfde type speler als Dembele worden al is de Belg technisch waarschijnlijk wel beter. In de spits zou Callum Wilson een hele logische aankoop zijn, al zou Michael Antonio ook nog altijd kunnen of iemand als Andre Grey van Watford. Dominic Calvert-Lewin zou denk ik ook nog kunnen als je hem ook op de flanken minuten kan geven.

1 like

Bedankt jongens! Voorlopig neig ik naar Kondogbia, met z’n kracht, verwoestend afstandsschot en 4* skills.

Doucoure zou ook nog een optie kunnen zijn, las net een gerucht dat Arsenal hem in wil lijven maar Spurs is hij in het verleden ook wel aan gelinkt. Denk dat hij qua spel wel in je rijtje met namen past.

1 like

Calvert Lewin kan ik je ook ten zeerste aanraden. Redelijk all round, kiest vaak voor de ruimte achter de verdediging en komt vaak in de juiste positie. Mijn nr 1 spits bij Everton.

1 like

Ik ben in de winterse transfer periode met The Wolves en heb zojuist Sanson (Marseille) aangetrokken. Nu ben ik opzoek naar een links en een rechtsback met real face. Zelf dacht ik aan
LB: Gibbs (West Brom), Taylor (Burnley), Moreno (Liverpool)
RB: Kenny (Everton), Rafaël (Lyon), Elabelloui (Olympiakos)

ik raad je aan om voor de back posities eens naar Lawrence en Murillo van New york red bulls te kijken. Beide een real face, en fysiek echte beesten!

uit jou keuzes zou ik voor rafael en Moreno gaan al zou ik deze proberen gratis over te nemen zodat ze het komende seizoen aansluiten.

@Aron1997
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik ga voor Lawrence erg snel en redelijk sterk. Aan de andere kant zou ik graag een Engelsman willen…

Voor mijn Chelsea carrière ben ik op zoek naar jongens die op de flanken uit de voeten kunnen. Hazard speelt in de as van het veld en nu speelt er vaak een middenvelder in een hangende rol op links (Kovacic, Loftus-Cheek en Barkley), op rechts is Willian de eerste keus en daarachter zitten Pedro en Moses maar die mogen bij een goed bod vertrekken. Pulisic zou al akkoord zijn met Chelsea voor een overstap in de zomer, al vind ik hem vooral een rechtsbuiten en dan zou hij de concurrentiestrijd met Willian aan moeten gaan. Is het realistisch om in januari Ryan Sessegnon te halen voor op links en dan in de zomer Pulisic nog te halen?

Waarom gebruik je Hudson Odoi niet als alternatief. Eindelijk eens een spelers uit de eigen jeugd. Wat ga je doen met Mount en Abraham volgend seizoen? Sessegnon zou wel een logische stap zijn. Aangezien hij het nu ook wel laat zien bij Fulham.

Mijn eerste seizoen bij Wolverhampton zit erop en Jimenez (SP, Benfica) gaat terug na zijn uitleen periode. Weet er iemand een realistische spits voor S2 Wolverhampton?

Ben je tevreden over hem? Anders zou je hem dus definitief over kunnen nemen. In mijn save met Everton hebben ze Santi Mina van Valencia. Met Diogo Jota en Cavaleiro hebben ze nu drie snelle spitsen. Verder kan ik je Quinones aanraden. Colombiaanse spits. Kijk verder anders naar Jozef Martinez van Atalanta.

Hoe speel je met de Wolves? 5-2-3?

@Spoon0612 heel erg bedankt voor de tip! Ik wilde eerst voor Falcao gaan, maar hij heeft al een transfer naar Wolfsburg gemaakt. Ik ga nu voor Martinez. Mooie aanval en kan ik veel wisselen

In mijn carrière met West Ham waar ook Europa League ga spelen wil ik volgend jaar hoge ogen gooien. Dacht aan volgende spelers : Llorente van Real (huur), Bakayoko, Zaha, Roger. Zijn deze realistisch of eventueel andere suggesties?

Op welke positite zoek je precies? In de PL is veel mogelijk. Llorente kun je daarom best huren maar kun je niet beter voor een aankoop gaan als cvm? Tevens heb je met Rice goud in handen of zie je meer een cv in hem? Lanzini en Wilshere zal hij niet gouw uit de basis spelen denk ik. Een nieuwe doelman, rechtsback heeft meer prioriteit?

Doelman wordt Butland en voor RB heb ik voor Clyne gekozen, Bakayoko wil ik vast overnemen. Wil ook een echte topper halen om West Ham terug op de kaart te zetten maar kan me niet direct iemand inbeelden die op dit moment de stap naar West Ham zou maken… In Rice zie ik meer in CV heeft bij mij ook geen basisplek op dit moment krijgt wel voldoende minuten

In mijn Leonardo Jardim x Wolverhampton carrière ben ik beland in zomer (seizoen 2). Ik ben opzoek naar spelers om mijn selectie te verbreden. Zelf dacht ik aan 4/5 aankopen 2/3 die er meteen staan en 2 die ik kan trainen. Zelf dacht ik aan de volgende spelers;

AAN:
Abraham (Chelsea): was uitgeleend aan Aston Villa, maar kan denk ik niet op veel speeltijd rekenen.

Ghoddos (Amiens): redelijk jonge speler (25) die zowel in de punt als op de flank uit de voeten kan. Komt uit de Ligue 1 waar Jardim ook trainer is geweest.

MID:
Renato Sanches (Bayern): is eindelijk toe aan meer speeltijd en kan onder een Portugese trainer helemaal opbloeien.

Chalobah (Ipswich): heeft de stap omlaag gezet maar beschikt over een uitstekende potentie voor mijn ploeg.

VER:
Tuanzebe (Man. Utd): is wederom uitgeleend aan Aston Villa en hoeft niet op veel speeltijd te rekenen. Kan ook als rechtback uit de voeten.

Mason (Coventry): het zelfde verhaal als met Chalobah, stap omlaag maar heeft een goede potentie.

Heeft iemand nog andere realistische opties met een real face? Ik hoor graag van jullie! :grin:

Ik zit zo andere stukken te lezen en misschien is Bakayoko ook een realistische optie, heeft met Jardim samengewerkt bij Monaco en misschien is hij de juiste man die de Fransman kan laten functioneren. :ok_hand:

Ik zou in de spits voor Abraham gaan, lijkt IRL ook op weg naar Wolves. Morata en Giroud zitten nog bij Chelsea en ik verwacht dat er nog wel een topspits bij gaat komen op Stamford Bridge waardoor hij waarschijnlijk weinig kansen gaat krijgen. Op het middenveld verwar je Trevoh Chalobah denk ik met zijn broer Nathaniel Chalobah, beide speelden in de jeugd van Chelsea. Nathaniel speelt nu bij Watford terwijl Trevoh uitgeleend is aan Ipswich door Chelsea, volgens mij zien ze in Trevoh nog wel toekomst. Op het middenveld is een naam als Renato Sanches denk ik alleen realistisch als je hem een basisplek kan bieden en hoe reëel is dat als je Neves, Moutinho en Sanson al hebt rondlopen? Ik zou dan ook eerder voor een talent als Chalobah gaan. Tuanzebe zie ik wel komen en bij Mason vraag ik me af of hij wat toe gaat voegen aan je elftal, lopen niet heel veel goede linksbacks rond met een real face die realistisch zijn voor Wolves maar Baba, Masuaku zijn misschien opties, Angeliño van PSV zou denk ik ook nog wel kunnen.

@db1512 heel erg bedankt voor je tips! Ik denk dat ik Abraham en Tuanzebe zo goed als zeker aan ga trekken. Ik denk dat ik door Chalobah zeker een streep zet. Overigens denk ik dat een Renato Sanches of een Bakayoko dit seizoen bij mij zeker voor een basisplek kunnen gaan, dit omdat Moutinho nu een vrije val inzet met zijn algemeen. Op de plek als back zal ik nog wat rondkijken en dan mijn beslissing maken, maar de namen die jij geeft ga ik zeker meenemen.