FIFA 19 Transfer Realisme Topic

Persoonlijk zou ik dan gaan voor Sanches. Heeft meer toekomst en voetballende kracht. Bakayoko vind ik sinds zijn Monaco periode zo bizar slecht in zijn voetballende keuzes…

@Begiristain bedankt voor het meedenken, maar ik denk juist dat Leonardo Jardim de trainer die Bakayoko belangrijk heeft gemaakt bij Monaco, en in mijn carrière de trainer van Wolverhampton, de juiste man is om hem over deze slechte periode te helpen. En zo kan ik een vaste man met de punt naar achter laten voetballen. Ook denk ik dat Sanches die stap niet gaat maken omdat hij nu wel wat kansen gaat krijgen bij bayern.

Lijkt me inderdaad het beste om voor Abraham, Tuanzebe en Bakayoko te gaan. Als je graag real faces hebt is die laatste toch eentje die er echt uit springt. Voor de linksback kan je eens kijken of Rose veel speelt bij Tottenham. Als Malaga niet gepromoveerd is kan Ricca ook wel.

Bakayoko springt er qua real face wel uit ja maar dat kan je van Renato Sanches natuurlijk ook zeggen. Denk dat Bakayoko wat geschikter is om als verdedigende middenvelder te spelen en Sanches meer als nummer acht, denk dat Bakayoko dan een geschiktere aankoop is met Sanson en Neves ervoor. Mocht de interesse voor Neves op gang komen en je besluit hem te laten gaan dan zou Renato Sanches altijd nog een mooie opvolger voor hem zijn.

In mijn carrière met Chelsea heb ik in januari een bod gekregen van €36 miljoen op Marco Alonso. De linksback is €24 miljoen waard, 28 jaar en heeft 84 algemeen. Wat zouden jullie doen? Alonso heeft normaal gesproken een basisplaats en doet het redelijk maar is niet een onbetwiste steunpilaar gebleken zoals Azpilicueta dat op de rechterkant wel is. Eerder heb ik Zappacosta al laten gaan, PSG bood €20 miljoen en voor een reserveback die totaal geen indruk heeft weten te maken in de eerste seizoenshelft vind ik dat een prima bedrag.

Laat hem alleen gaan als je een betere vervanger kan halen, en dan kan ik eigenlijk alleen Alex Telles van Porto bedenken.

Denk dat Alex Telles inderdaad een van de weinige linksbacks is die beter is. Alex Sandro en Lucas Hernández zouden andere opties zijn, al is het de vraag in hoeverre zijn realistisch een haalbaar zijn. Betreft Alex Sandro is het de vraag of hij weg wil bij Juve en Lucas heeft natuurlijk een afkoopclausule van tachtig miljoen euro.

@db1512 e zou ook kunnen kijken naar Lato en Gaya van Valencia. Lato voor de toekomst en Gata zou je meteen in kunnen zetten.

Alex Sandro zou een schitterende optie zijn, al heeft hij net tot 2023 bijgetekend bij Juventus. Bij AC Milan heb ik zelf Telles (inmiddels 88) en die voldoet prima!

Ga een poging wagen om Alonso te slijten voor een bedrag dat even hoog is als wat ik voor Telles neer zou moeten leggen, binnenkort zal ik in het realistische carrière topic verslag doen van de transferperiode en eerste seizoenshelft dus daarin lezen jullie wat er gebeurd is.

1 like

Zou Clyne (Liverpool) een optie zijn voor mijn Wolverhampton carrière? Komt bij Liverpool niet aan de bak en is nu verhuurd aan Bournemouth.

Vind ik prima kunnen. Wolverhampton is goed bezig en dan is zo’n overstap niet vreemd.

Inter zou een akkoord hebben met Godín om hem transfervrij over te nemen, aldus enkele bronnen uit Italië. (Wat ik als Atléticofan enorm spijtig vind, alweer ‘n legende die ze laten gaan na Torres & Gabi …)

In m’n carrière heb ik wel z’n contract verlengd, (hij mag wat mij betreft bij ons op pensioen gaan) maar als er volgend seizoen een niet te weigeren bod komt, mag hij (realistisch gezien) misschien wel beschikken. Vandaar: aan welke potentiële opvolgers hadden jullie gedacht?

Die heb je al in huis. Gimenez en Savic zullen dan het eerste duo worden, Perez (18) en Montero (19) zijn de volgende grote talenten bij Atleti. Als je een aankoop wilt doen denk ik aan ; Militao (Porto), Lucumi (Genk) en misschien zelfs D.Sanchez (Spurs) past wel in Spanje, spijker hard. Heb vooral gekeken naar Zuid Amerikanen.

Ik wil wel even aangeven dat realisme niet hetzelfde is als imitatie. Als jij als manager beslist dat Godin blijft, moet je hem dus niet laten gaan omdat hij irl wel vertrekt. Bekijk het zo: vanaf dat je je carrière start vormt er zich een parallel universum, waarin andere dingen gebeuren. Zo kan een transfer irl onrealistisch zijn maar in jouw parallel universum wel perfect kunnen omdat de ploeg waarbij je de speler weg wou halen ingame een betere speler voor die plek heeft gehaald.

Bedankt voor de reactie, @Spoon0612! Ik dacht eventueel aan Alderweireld of Milenkovic … :smirk:

@Raindog, bedankt voor de toelichting. Ik had het zo nog niet geïnterpreteerd … :blush: Maar ik las regelmatig op dit topic zaken die ook met realistische transfers te maken hebben, vandaar …

Milenkovic was in fifa18 al een beest, zal na zijn doorbraak alleen maar meer potentie hebben. Na Savic de volgende Balkan revelatie bij Atletico?

Ik hou je op de hoogte! :smirk:

Zit in maart S1 met Ajax. In de ED 15 punten los op PSV en Vitesse. In de CL 1ste geworden met 18 op 18 ! In de 8ste finale Dortmund uitgeschakeld met 1-0. Nu wachtend op de loting voor de kwartfinale.
Frenkie de Jong kreeg in de transferperiode al aanbiedingen van Tottenham, Liverpool, City, United en PSG. Maar niemand ging voor 80M wat ik voor hem wil. Hij is ondertussen 84 rated. Waar zien jullie hem naartoe gaan in de zomer? Nu ik zo ver ben geraakt in de CL kan hij misschien blijven?

Ik wil heel graag een carrière starten met Eintracht Frankfurt. Het doel is om uit te groeien naar een vaste top 5/6 club in de Bundesliga. Ik ben op zoek naar realistische aankopen, op elke linie (behalve doelman). En een trainer waarvan het realistisch is als hij wellicht doorgroeit naar een topclub…

Misschien een idee om de eredivisie in te gaten te houden. Een speler als Vilhena past denk ik prima in je team en is ook te betalen. Daarnaast lijkt het centrale middenveld ook wat ouder, en zou wat verjonging helemaal niet misstaan. Frankfurt heeft met De Guzman, Kostic, Willems & Haller natuurlijk al meerdere oud eredivisie spelers.