FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

serieus? nu moet je echt gaan voetballen en kansen creëeren, is veel leuker toch!

Ik heb gisteren een potje gespeeld, maar wat speelt het ongelofelijk traag zeg.
Zie echt bijna alle E-sporters hier over tweeten en berichten plaatsen. Ben benieuwd hoe het met de weekend league zal zijn, kan alleen zondagmiddag wat spelen dus hoop dat ik er snel doorheen ga en nog zo’n 11 wins kan behalen.

Iemand ervaring met een goede ICON-spits? weet niet welke ik moet nemen

Ja ik ben heel serieus haha. Het is een nieuwe feature van fifa dat timed finishen en met heel veel bombarie aangekondigd. En nu omdat iedereen het te OP vind (dat zijn dus mensen die hun keeper niet kunnen bewegen) word het eruit gehaald. Had dan de FIRST timed finesse eruit gehaald, de manier waarop de pro’s scoren en spelen. Laat de normale timed finesse gewoon lekker in het spel joh… Nu ook al time ik 10 schoten groen gaan er 9 naast of kan de keeper er makkelihk bij!? Wat is dan het nut van het hele timen? Ik speel in ieder geval geen pot meer tot EA hier wat aan veranderd.

Ligt er een beetje aan hoeveel munten je te besteden hebt en wat voor soort spits je zoekt.

Rond 1 miljoen, en spits met een goed schot en afmaken sws.

Prime Crespo heb ik goede ervaringen mee en Del Piero de 87 is echt top.

2-2 Nog nooit zo slecht aan die fucking WL begonnen na die patch

@LiverpoolRed als het goed is zou het er nog altijd in moeten zitten om 1 time te kunnen finesse. Alleen niet meer uit zulke belachelijke hoeken. Doe zelf nu veel one time gewoon rammen met Crespo. Werkt goed.

Gisteren speelde ik rivals en het speelde zi lekker soepel , nu bij WL is het weer trage strond. Eerste pot 5-0 winst. 2e pot gewoon 3 kick off goals tegen maar wel om weten te draaien na 4-3 winst.

kwam gisteren trouwens deze ploeg tegen :sweat_smile: 2-1 van verloren. Viel me nog mee.

Ik ga volgende week helemaal opnieuw beginnen nieuw team nieuwe console heb de PS4 pro gekocht dus dat word flink oefenen met de controller die ik helemaal niet gewend ben, kijken hoe dat gaat worden :wink:

Nice! Veel speelplezier! Hopelijk heb je op de ps4 meer geluk. En nu kunnen we je toevoegen :tada::tada:

Ik ben heel benieuwd naar de gameplay. Is het echt zoveel trager dan in Rivals? Daarin ging ik best lekker ondanks dat ik tegen zulke teams van 12+ miljoen kwam:

Ik kan morgen pas weer beginnen, dus ben heel benieuwd. De laatste week niet af kunnen maken nadat ik 13 om 0 begon, maar de weekenden ervoor kwam ik steeds heel dichtbij elite.

Dit is nu mijn team. In-game speel ik 4231 smal met Larsson - Neymar - Salah achter Zlatan.

Ik stop met de weekend league het speelt echt bagger niet normaal :pensive:

Ik heb me niet eens ingeschreven voor weekend league, omdat na elke update de weekend league altijd op drama is.

Ik had het ook beter niet gedaan het is zonde ga alsnog proberen 11 keer winnen endan stopt het

Ik doe niet eens mee met de weekend league. Een keer geprobeerd ik werd meteen met 6-0 afgemaakt.

Ik scoorde zojuist 10x met Zlatan in een wedstrijd en de wedstrijd erna 5x :joy:

Ik ben de hele dag bezig geweest om alles van waarde in mijn club te verkopen omdat ik overstap naar de PS4 het leverde mij toch nog 1,8 miljoen op daarmee heb ik 18 100k pakketten geopend in de lightning rounds en wat dacht je 86 firmino en 86 matic en 4 discard informs dit account is vervloekt. Hopelijk meer geluk met packs vanaf volgende week op de ps4.

Heb snel even de spelers keuze gedaan en dan mag je uit deze 4 kiezen :roll_eyes::roll_eyes::relieved:

Hij is herhaalbaar ik heb mensen op twitter gezien die er icons uit kregen niet normaal heb er al 10 gedaan uit mijn laatste kreeg ik Fabinho