FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Zou ik best mijn kaarten in een andere sbc stoppen waar ik echt kan packs openen ik denk maar aan een sbc première league of Bundesliga of van een andere competitie ?

Preier league en La Liga kan je de meeste clubs waar een goede pack in zit makkelijk doen, alleen bij de prem is één club waar je je scheel voor betaald meer dan 120k met heel veel zilveren spelers die tussen de 15 en 20k per stuk gaan en sommige zijn niet te krijgen die prijsfixen ze ik had geluk daarmee had 15 zilveren en een paar bronzen daarvan in mijn club allemaal verkocht tussen de 12 en 18k per stuk Cardif is die club zelfs bronsen spelers gaan daar voor 8 tot 13k die ene club leverde mij mee als 300k op dus kijk je club goed na misschien heb je ook heel wat munten achter de hand.

Ik heb nu 192 000 staan die ik wil sparen voor een middenvelder hieraan denk ik aan pogba om die de plaatsen in een 4-2-3-1 en anders had ik nog in gedachten om gewoon die sbc te voltooien maar ben zelf aan het twijfelen

Iemand die Arnautovic voltooid heeft of is van plan te voltooien?

Gaat hem jammer genoeg nog niet worden had de pro besteld en leverde die gast de slim ga echt geen 300 eurries betalen voor de PS 4 slim, ik baal echt man was er helemaal klaar voor, had mijn hele club al verkocht op de Xbox heb zelfs Rijkaard in een icon sbc gedaan voor een 100k pack omdat ik zou overstappen en de Xbox wou verkopen zou toch niet meer op dit account spelen, nu maar wachten tot hij ergens in de aanbieding komt.

Balen man! Maaaaar je mist niks hoor. Spel speelt super traag … pasjes zijn zo onnauwkeurig en langzaam is niet te doen.

Van de week met rivals speelde het zo ongelofelijk lekker, zo zou het altijd moeten wezen.
Hopelijk kun je er snel eentje op de kop tikken :ok_hand:

Ik niet! Te weinig munten :joy:

Elke keer hetzelfde na een patch daarom is de wl ook verlengd. Ja ik hoop ook op een mooie aktie met de PS4 pro en anders bij de start van FIFA 20 dan heb je ook vaak akties, heb geen zin om 400 euries te betalen voor het standaard setje.

Mijn nieuwe team in game:

Dit slaat nergens op! Ik speel een potje rivals en het staat 1-1.
De tegenstander krijgt 2x rood en gaat weg! Krijg ik geen punten de computer telt een gelijkspel ! Slaat nergens op :rage:

Dan doen ze de console uit of via het menu, dat tellen de rode kaarten niet, heb dit ook vaak gehad en hoorde toen op youtube bij Nick den Hamer dat ze dat doen zodat je geen rode kaarten krijgt heb het toen zelf ook een keer geprobeerd in de weekend league 2-0 achter en kreeg rood voor van Dijk heb toen de Xbox knop ingedrukt game afsloten en opnieuw opgestart en had geen rode kaart meer, dit blijf je houden tot EA het gaat aanpakken.

zoiets dacht ik al ja. Echt balen :rage: ik zou die wedstrijd gewoon winnen tegen 9 man maar nu geen punten gekregen echt oneerlijk! Ik vind sowieso rivals moeilijk.

Het lijkt al als je hoger komt met punten de tegenstanders ook moeilijker worden. Stond op 1450 punten en kreeg steeds goeie tegenstandsters!

Ik heb pogba inform en vind hem best tegenvallen! Zit nu te denken om hem te verkopen en icon lampard of gerrard te halen. Pogba scoort weinig en denk dat de Fellaini helloween kaart niet veel minder is.

Wat zouden jullie doen?

Van 16 om 4 naar 18 om 8. Weer geen elite voor mij dit weekend… Op gegeven moment is het weer puur de kwaliteit van de spelers en niet meer die van de gebruikers… Sta er echt al heel veel weken achter elkaar goed voor na 20 wedstrijden, maar in die laatste 10 kan ik er gewoon niet genoeg meer winnen om elite te halen. Weet zeker dat, als we telkens met gelijkwaardige teams zouden spelen, ik makkelijk 23/24 wins kan halen.

Ik zou wat anders doen ik zou Pogba inform verkopen en Eriksen inform halen. Want Eriksen inform is ook veel goedkoper dan Pogba inform. Zo hou je nog wat munten over.

Oké thnx. Maar dan speel ik maar met 1 verdedigende middenvelder is dat niet te weinig?

Gisteren 3 potjes gespeeld, maar het gaat echt voor geen meter.

Ik kan gewoon niet begrijpen hoe EA hun klanten zo in de maling kan nemen. Dan betaal je 60 euro voor dat spel en sommige kopen dan ook nog fifa punten en dan krijg je er zo’n ruk game voor terug wat gewoon voor geen meter werkt.

Heb trouwens een paar keer die spelerskeuze sbc gedaan, die is voor mij echt goed geweest.
Heb de 87 Zapata headliner er uit gekregen, niet echt een goede kaart ofzo maar is altijd goed voor een SBC en dan ook nog een keer 85 Fekir, en had hem maar 5 keer gedaan ofzo.

Heb ook mensen gezien die hem 15x hadden gedaan en waarbij een 82 de hoogste rated was.

Die heb ik ook gedaan, spelerskeuze. Eerste keer meteen Lewandowski😁 Daarna nog twee keer en eerst Babel en daarna Murillo.

De SBC van Nesta daar ga ik niet mee verder, gaat denk ik niet lukken.

Ik heb hem gisteren gedaan, koste me alleen de untradeable spelers en ik moest Zlatan ervoor inruilen maar ik vond dat niet erg Zlatan vond ik zelf niet zo lekker om mee te spelen en zat toch maar in mijn club, maar Arnautovic heb ik nu in de basis staan 3 wedstrijden rivals 3 goals 5 assists dus tot nu toe bevalt hij echt goed, en heb ik het nou goed begrepen zijn dit een soort OTW kaartjes ik heb gehoord dat deze hun inform altijd 1 voorblijven klopt dat?