FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik speel ook vanaf het begin zelfs me EA acces en pre order een week eerder daarom begrijp ik niet dat ik een 45k pakket kreeg, zelfs youtubers die vanaf het begin elke dag streamen kregen geen ultimatepack gewoon belachelijk dit.

Belachelijk! Heb net gekeken en heb ook een Ultimate pack gekregen . Maar zijn die serieus niet verhandelbaar? Wat een gare zooi is dat dan!

Altijd he als EA wat weggeeft :joy: Zijn echt een stelletje gierige honden

Ik heb hem ook! Leuk kaartje is linksbenig en kan goed vrije trappen nemen.

Voor mij heeft EA hun domme fout goed gemaakt kreeg nu een ultimate pack op youtube zijden ze al EA heeft een fout gemaakt. Niet dat ik er wat aan had met 84 Sergie Roberto, maar toch mooi dat ze het recht gezet hebben.

Heb ook dat ultimate pack gekregen, kreeg er 86 IF Benzema en nog een 79 IF uit en dan nog wat 84 en 83 spelers.

Helaas niet verhandelbaar maar kan alles goed gebruiken voor een Icon SBC o.i.d.

Goed idee ik heb Roderigo if gekregen Jordan Norda IF en Kramaric. Plus ik ga spelers boven de 80 gebruiken.

Ik kreeg Van Dijk en inform Guerreiro uit mijn ultimate pack. Toch meer dan verwacht, maar ga ze niet gebruiken.

Bewaar mijn pack tot morgen. Ivm het nieuwe totw de kans is klein maar je weet maar nooit hĂš, kana tijd iets leuks voorbij komen

Heej boys ik heb jullie hulp nodig

Wie moet ik kopen?

aguero heb ik al de normale en rashord heb ik in LV blauwe kaart van 82
De duurste crespo kost is te duur

Ik zou persoonlijk voor Crespo gaan. Doet het bij mij echt super goed :ok_hand:

Heb je ook de crespo 87?

Ik zou voor Aquero gaan zijn Pace en zijn Shot zijn goed. Ook vind ik zijn dribbel goed.

1 like

Ik heb de prime versie en die is echt top! Ben nu rivals aan het spelen en het speelt zooooo dramatisch
 het is echt weer te triest voor woorden

1 like

Ja echt vreselijk he :joy: Gister speelde het zo super lekker, en nu opeens weer helemaal 3 keer niks


Hier ook last van je kan niet eens normaal rondspelen want dan reageerd de boel niet word echt helemaal ziek van dit spel.

Bij mij speelde Rivals gisteren juist heerlijk, won m’n eerste 4 potten redelijk gemakkelijk en daarna nog 2 gelijkspelletjes, daardoor genoeg punten gehaald voor Rank 2.

Nu hopen dat ik nog wat uit mijn WL Rewards krijg zodat ik de Baresi SBC kan afronden.

Edit: Uiteindelijk de Baresi SBC kunnen voltooien, wat zeggen jullie, die Baresi gebruiken voor een andere Icon SBC of gewoon gebruiken in mijn team?

Welk van de 3 doen jullie open bij de division rivals ?

Ligt er aan, als je de munten hard nodig hebt om een speler te kopen doe ik dat, en als ik niet per sĂ© munten nodig heb omdat m’n team op dat moment gewoon goed genoeg is kies ik optie 2 en als ik een SBC wil voltooien waar ik veel spelers voor nodig heb kies ik optie 3.

Ik ben aan het twijfelen zou graag SBC frank Rijkaard doen maar moet een icon inleveren wat ik niet heb en heb ook maar 200 k moet nog de selectie 84 85 86 k doen endan het iconisch voltooien