FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Als je dat volgende keer weer hebt kijk dan op futbin welke icon het goedkoopst is om te doen ik heb toen Nakata voor 420K gedaan dan heb je eerst de icon en 7 packs en daarna kan je aan een andere icon werken let wel op de dagen dat die er nog is anders doe je het straks voor niets.

Precies, Zo had ik dat ook gedaan met Nakata en nu met Baresi, nu ga ik lekker met Baresi spelen tot er een Icon SBC komt die ik zou willen voltooien, denk aan een Ronaldo/Maradonna/Vieira

Vandaag toch voor de laatste keer de niet verhandelbare paketten genomen. Packte Firmino en Dybala hieruit. Het zijn leuke spelers maar je kunt er eigenlijk niks mee. Wanneer ik dan het geluk van een walk out krijg zoals nu met dybala. Verkoop ik hem liever want met zijn waarde kan ik zowat een hele sbc 87 rated voltooien :sweat_smile:

Ja ik dacht om frank Rijkaard te doen maar ga hem toch moeten laten gaan en gewoon voor de munten gaan om dan nog even door te sparen om pogba te kopen maar eerst wachten tot vanavond de marquee en dan alle packs open doen

Dat is nu precies hoe EA werkt, als je de verhandelbare pakketten kiest krijg je ruk en als je de onverhandelbare kiest is het 9/10 goed.

Klopt dan zijn de munten de enige zekerheid :sweat_smile:

Ik zit te twijfelen ik wil voor de weekend league begint nog 1 speler kopen! Maar wie? Heb 600k dit is me team

Trent alexander future start i.p.v. Walker ? Verder zou ik het niet weten eerlijk gezegd. Voor andere posities zoals je middenveld zou ik doorsparen en dalijk een icon halen voor Fabinho ofzo. :hugs:

1 like

Ik vind Fabinho zo fijn spelertje juist echt ballen afpakker. Maar welke icoon cvm zou je me adviseren?

Ballack zou een topper zijn. Zijn 89 versie is erg goed maar wel een beetje prijzig geloof ik.


Kan divisie 1 ruiken :see_no_evil:

Inmiddels weer even verder en ik stond met 1,5 been in divisie1 helaas een kick off goal en rebound goal in de 90e min kosten me de kop
 ben nu weer iets weggezakt richting 2350 :blush:

Wie hebben jullie gekregen uit je player picks?

Chilwell en Dembele na behalen van goud 1. Ook de 2 packs waren dramatisch met Perin als beste. Flinke tegenvallers dus.

Kreeg visca en Dembele helaas. Net eerste pot WL gespeeld . Mwaaaa wat speelde ik slecht hahaha gelukkig in de laatste minuut nog gewonnen

Hier goud 3 en Aguëro en Chilwell, dus dat was lekker!

Speel de laatste wel echt slecht, verlies alles. Weet niet waar het aan ligt


Jongens hadden jullie al gezien dat er eeb speciale fifa 19 Champignons Leauge content is.
Hier is de link https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://nl.ign.com/fifa-19-ps4/111705/news/fifa-19-krijgt-speciale-champions-league-content&ved=0ahUKEwj33-P22q7gAhWFjqQKHeRDCi0QqQIIHygBMAE&usg=AOvVaw3irvGQ7dI9ClE1wB0e24oe

Wat een ongelofelijk klote WL weer opzich goed gespeeld maar man man man wat ben ik genaaid
 moest de laatste pot winnen voor elite stand 1-1 ik schiet ik de 90 min op doel helemaal vrij van de zijkant en staat Zlatan precies in de baan ban het schot al achter de keeper om de bal tegen zich aan te krijgen
 weg overwinning en elite om daarna in de verlenging te verliezen

We eindigen weer 22-8 :sweat_smile:

Jammer man net geen elite!
Maar 22–8 is nog super goed.

Ik had goud 3 en nog kon nog goud 2 halen maar heb de weekend league niet afgespeeld
Ik vond het wel best haha

Goud 3 krijg je de beste player picks hĂš!

yes divisie 1 :muscle:

2 likes

Netjes!! Ik had dit weekend niet genoeg tijd om alles te doen, maar wel tot Goud 3 gehaald. 14-1 geëindigd :ok_hand:t2:

1 like