FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Wat is me dat na die update win ik niets meer van wedstrijden ik verlies bijna alles en zit bijna terug in divisie 6 en voor die update en die time finishing zat ik in 4e niet normaal elke tegenstander waar ik tegen speel staat gewoon met 10 man voor de 16 meter gebied en als ze in de aanval zijn lopen ze gewoon mijn verdedigers voorbij en komen ze man op man te staan . Iemand een idee voor een andere tactiek begrijp het niet meer ben op voorhand soms al verloren

Baas :sunglasses: echt heel goed

Thnx! Beetje geluk gehad hier en daar. Ga deze week geen rivals meer spelen en komende week eens kijken hoeveel ik moet spelen voor die ultimate packs :sweat_smile:

Geluk dwing je af Floyd!

Nog een vraagje?
Welke opstelling raden jullie aan?
Ik speel nu 4-4-3 (4)
Ik twijfels om met 2 spitsen te spelen

Daar heb je ook wel weer een punt.

Zelf speel ik vaak 4-1-2-1-2 . Maar heb ook geregeld 4-2-4 gespeeld. Zeker nu de nieuwe patch er is speel ik veel 4-2-4 veel acties over de zijkant en dan voorslingeren op Zlatan en Crespo :grin:

1 like

Top zeg!! Ben benieuwd, heb je dit bereikt door veel skills/tricks te gebruiken?

Die gebruik ik niet veel. Ik speel de bal snel rond en probeer zodra er ruimte komt op de flanken van de zijkant door te breken. La qroquetta is dan wel een fijne truc. Heb altijd veel over de flanken en voorzetten gespeeld dus die nieuwe patch bevalt me wel :ok_hand:

Na een dikke week griep had ik wel weer zin om ff een paar potjes te spelen maar ik vind het na de patch echt drama spelen, ben van bijna promoveren naar divisie 4 naar bijna degraderen naar divisie 6 gegaan, ik weet niet wat het is maar ik kan gewoon niet scoren het lijkt wel of elke tegenstander 4-2-3-1 of 5-3-2 speelt en achteroverhangt voor de counter. Ik ben nu van 1535 punten naar 1200 gegaan, en waar ik nog het meest van baal is dat ik die spelers hun dure sbc’s gedaan heb omdat deze spelers geweldig waren voor de patch en nu na de patch zijn ze belachelijk slecht geworden en untradeable dus niks waard. Geen flauw idee wat ik hier mee aan moet.

Heb juist het zelfde voor en het is zo vreemd aan Mn defensie dat hun aanvallers soms met 5a 6 man voor Mn defensie staat en Mn verdedigers stappen uit terwijl ik dat niet vraag

Ongelofelijk hoe de prijzen zo snel
Al omhoog gaan die 3-0 zie ik Dortmund niet meer goedmaken

Ongekend hè! Zowel Sachez als Aurier in mijn team gehad tot een aantal weken geleden. Had nooit verwacht dat ze zo ontzettend veel zouden stijgen wat achteraf wel logisch is gezien de CL hype…

Gaan jullie vandaag gewoon de packs openen of wachten jullie tot morgen met de aangekondigde promo’s?

Heb de mijn net geopend en gestopt maar het eerste pack

Van de rivals doe ik altijd de munten en de packs ga ik gewoon wachten van de marquee

Gaat goed he met je packluck, hier drie keer niks 83 Baumann voor de zoveelste keer ik maak me niet meer druk vind het spelletje toch al niks meer aan ga er ook geen moeite meer voor doen wacht wel op een paar weken misschien dan weer zin en anders wachten op FIFA 20 zo ziek ben ik van deze FIFA.

Ja niet normaal! Kan hem alleen niet echt in mijn team inpassen. Zo eens even naar kijken.
Heb een aantal opties die ik zou kunnen doen. Wil Zlatan gebruiken ten koste van Ronaldo of Crespo ten koste van Ronaldo maar daar ben ik nog niet uit.

Op de plek van De jong moet dan Rijkaard of Petit komen.

Als ik Ronaldo verkoop heb ik bovenstaande mogelijkheden bedacht voor mezelf.

Ik snap je helemaal! Heb totaal hetzelfde als jou gehad de afgelopen weken tot ik nu Ronaldo pack . Motivatie er weer iets mooiers van te maken is er wel. Hopelijk vind jij die snel weer terug

Ja met zo een pack kan je heerlijke upgrades doen hopen dat we hier ook eens een miljoen plus speler kunnen packen. Ik voel me gewoon verneukt door ea icon sbc’s doen maar niet kunnen afmaken omdat je geen donder meer uit de packs krijgt, dus verplichten ze je of laten lopen of veel geld erin pompen, ik ben hierdoor al drie icons misgelopen omdat ik het vertik om daarvoor honderden euro’s in het spel te moeten gooien, een spel dat niet lekker loopt, updates waardoor je weer opnieuw moet beginnen omdat je spelers niet meer goed werken door die updates, servers die 7 van de 10 keer bagger zijn, nee ik heb geen zin meer om daarvoor 30 wedstrijden weekend league 45 wedstrijden squad battle en 20 tot 30 rival wedstrijden voor rang 1 te spelen om ele week Baumann uit mijn packs te krijgen.

Leuk hoor weekend league eerste wedstrijd speel mijn tegenstander helemaal weg de eerste 30 minuten twee keer paal ongelovelijke reddingen van zijn Cech en dan gewoon de no loss glitch doen dus ik denk oke hij gaat weg dus winst voor mij, maar nee hoor de wedstrijd telt gewoon niet moet als nog 30 spelen laat die F…G EA daar maar eens wat aan doen.

1 like

Super irritant maar inderdaad als je tegenstander weg gaat bij een gelijke stand krijg je de winst niet… echt belachelijk. Krijg je bij 0-0 een strafschop en gaat hij weg… dan heb je pech.

Heb trouwens nog niks gedaan aan mijn team. 2,3 miljoen op de bank. Even afwachten wat de promo van vanavond doet.
Verwacht icons voor een prikkie op te kunnen halen :blush:

@MeisterLandis Ik heb Del Piero 87 voor 650k opgepikt was gisteren nog dik 800k mensen zijn weer aan het paniek verkopen voor vanavond.

Precies! Mooie aankoop! Ben het ook in de gaten aan het houden. petit Of rijkaard ga ik halen. Future star de ligt en de CL kaart van Neymar denk ik :blush: of heb je nog andere suggesties :grin:

Ik zou het niet weten heb zelf nog maar 125k over van drie weken snipen en handelen, dus ik zit in een andere prijsklasse te loeren nu, ik heb wel de sbc van Cech gedaan voor bijna niks als het niks is gaat hij zo weer in een sbc.