FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Raar met de winter upgrades vvd is 88 geworden maar zijn informs en potm kaart zijn hetzelfde gebleven net als alle andere upgrades hoop wel dat ze dat gaan aanpassen, anders is het één grote flop van weer een promo wat alleen maar geldklopperij is.

Mijn. Red card van dijk is nu 90 rated :hugs: zal wel even geduurd hebben voor het aangepast is

Leuk die nieuwe SBC’s enzo, maar mijn club is leeg op mijn basis na en ik ben blut, haha xD

Ik heb echt geen flauw idee welke spelers te halen. Iemand van jullie een idee ? Kan erg veel kanten op. In game speel ik 4-2-4 , 4-1-2-1-2 of 4-2-3-1 .

@MeisterLandis Misschien is George Best een leuke optie voor je, hoe is Campbell eigenlijk zoek een vervanger voor Joe Gomez die is echt drama kan geen kopduel winnen laat elke keer gaten vallen en stapt elke keer uit de verdediging terwijl ik met mijn middenvelders verdedig echt mijn slechtste investering van bijna 500k is rijp voor een sbc.

Heb me al versterkt met Prime Petit. Wil future star de ligt heel graag proberen en dan gaat Campbell eruit. Verdedigend is hij echt heel sterk maar aan de bal is het een drama. Zoveel verkeerde passes in de opbouw, vind ik echt een groot nadeel!

Heb nog 600-K over voor een versterking op het middenveld :blush: straks eens kijken wie dat gaat zijn

Ik moet echt die Joe Gomes vervangen verlies net een partij 9/7 om 3/3 schoten met 2-3 en twee keer weer stapt hij uit en laat zich verrassen door Cavani word echt scheidziek van hem. David Luiz sbc zal het wat zijn? is wel 350k

Zonde man! Ik ga de sbc niet doen maar hef ziet eruit als een leuke kaart :hugs:

mijn nieuwe team :ok_hand: ga nu 11-0​:muscle:

Heb hem gedaan en heb 70k plus Joe Gomes en Petr Cech ingeleverd, wat een slome keeper zeg elk schot tussen de palen een goal tegen heb de Gea terug gehaald voor de low driven shots kijken of de betaalde versie beter is dan de untadeable en anders verder kijken.

Blij dat ik hem niet gedaan heb :blush: hopelijk voldoet hij aan je eisen en heb je een leuke speler erbij achterin.

De ligt is echt een beest niet normaal goed :muscle:

Mag je echt blij om zijn, ik dacht echt uit zijn beste tijd een beest van een kaart, maar ingame de slechtste keeper die ik gezien heb slappe schotjes rolletjes gaan er gewoon in, kijk naar de stats van deze wedstrijd elk schot op doel is een goal heb het een wedstrijd of zes aangekeken en had het toen wel gehad met hem.

Pffff dramatisch! Je zult hem niet kunnen doen , denk ik . Maar de sbc van van der sar is echt de moeite waard. Beste keeper die ik gebruikt heb deze FIFA .

Heb weer tot Goud 3 gespeeld. Doe dat de laatse paar weken al. En dan misschien relaxed (Nou ja, voor zover dat gaat, haha) nog een paar portjes Rivals

Kan hem doen want heb Del Piero verkocht voor 800k dik 100k winst vind hem na de patch niet meer zo top, denk dat hij daarom ook zo in prijs gedaald is van 980k naar 800k en door de paniek verkopers stond hij zelfs op 650k maar wacht nog even omdat hij bijna 150k duurder is dan normaal door die promo’s

Zit op zilver 3 door dat gedoe met Petr Cech had gewoon op 11/3moeten staan zoveel overwicht en kansen maar als elk schot in je doel vliegt knaagt dat in je kop daarom nu 6/8 vanavond kijken of we er nog wat aan gaan doen.

Zou hem als je m kunt betalen wel doen eerlijk gezegd. Moeite waard en wie weet pack je dit keer wel wat leuks :see_no_evil: Hmmm oet nog aardig wat potten spelen en ben nu nog op een mansluujzitting van de carnaval. Volle bak zuipen dus als we gaan spelen wordt het comedy capers. Succes in elk geval :muscle:

Ik hoop dat je het haalt!

Was vorige week 570k nu 820k is me te duur voor een keeper op dit moment

Jezus dat is echt duur! Gelijk heb je. Hier geen WL meer . Teveel gezopen :tada::tada::tada: