FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Haha leuk spel is het ook. Team speelde heerlijk: 16 om 4. Team kan niks meer: 19 om 11. Toppie!

Iemand ervaring met prime Nedved?
Zit er aan te denken om die SBC te gaan doen.

Heb nog één wedstrijd gespeeld maar of het nou de servers waren of mijn eigen verbinding ik win wel met 3-2 maar de goals die ik tegen kreeg lachwekkend spel loopt twee keer voor 10 seconden helemaal vast zodra het weer verder gaat is het beeld versneld en twee keer loopt een speler van mij de bal in eigen doel zonder dat ik er iets aan kan doen gewoon bizar, plus dat de bug weer terug was als je ultra aanvallend speelt omdat je achter staat of zo dan staan ineens mijn middenvelders in de spits en mijn aanvallers op het middenveld en als ik het veranderd en je gaat weer verder zet het spel het zelf weer om zodat ze weer verkeerd staan word echt zo ziek van dit gedoe en had het toen ook wel gehad. Ik heb de hoogtepunten even opgenomen omdat ik het raar vind want in de hoogtepunten loopt het spel gewoon normaal en niet zoals ik het had met dikke vastlopers, mijn tegenstander zal wel gedacht hebben wat een rare speler https://youtu.be/8bayNhfDm1Q

Niet normaal! Lang leven de klote verbinding…
net een paar potten rivals gespeeld divisie 1 , ook niet tot om te spelen. 3 gelijke spelen een Nederlaag 1-0 en een 1-0 winstpartij. Super lastig en je krijgt amper punten per winst :sweat_smile:

Nou ik ben verbaasd dat Harry Kane zijn rating is gestegen. Omdat hij zolang geblesseerd is. Dele Ali werkt zich uit de naad maar zijn rating stijgt niet. Ik snap niks van EA.

Heb deze kaart gehaald!
Wat een beest is dat!

Super kaartje! Als ik die stats zie begin ik toch ook flink te twijfelen hoor :sweat_smile: . Heb vinicius Junior verkocht zojuist. Het is een erg goede kaart maar ligt mij echt totaal niet!
Merk dat ik meer van de box to box spelers ben die lekker degelijk zijn zoals Ballack en sterke spelers zoals Zlatan en Crespo.

Mijn vraag aan jullie is nu wie ik in vredesnaam moet halen :sweat_smile: speel 4-1-2-1-2 en switch in game vaak over naar 4-2-3-1. Cruyff 91? Seedorf 88 en rijkaard 90 . 88 petit 90 butragueno… heel moeilijk om een keuze te maken :sweat_smile:

Die David Luiz is echt een beest, als het spel niet vastloopt en hij de bal in eigen doel loopt haha, Rijkaard 90 is ook zo een beest heb echt zo’n spijt van dat ik hem voor een 100k pack heb gedaan omdat ik naar PS4 zou overstappen maar het is niet anders maar heb wel van mensen vernomen dat Cruyff 89 beter is dan de 91 maar om hem in je team te hebben lijkt me al geweldig, en Seedorf 88 heb je toch al een keer geprobeerd?

Seedorf heb ik inderdaad als eens geprobeerd nu je het zegt :joy: heb zoveel spelers geprobeerd hahaha.

Heb de stats van David luiz en Campbell eens met elkaar vergeleken en heb de sbc meteen gedaan. Super goede kaart welke in game ook nog eens als CDM goed uit de voeten kan.

Cruyff zou echt grof zijn! Hebbbu nog 1,8 miljoen dus zou hem kunnen kopen voor de CAM positie :blush:

Voor CDM denk ik dat hij te weinig stamina heeft, ik ben in ieder geval blij met hem en hij heeft mij alleen 70k gekost voor Oblak die ik nodig had de rest had ik zelf al, heb ook een summer OTW untradeable gedaan omdat ik die met untradeable spelers kon doen koste me dus niks kreeg ik 88 Alisson gaat gelijk in de basis en heb ik weer 90k terug voor de Gea. Ben ook aan het sparen voor een goede icon heb nu 600k want heb toch maar weer pitbull Kante gekocht voor op het middenveld.

Nice! Goed bezig. Heb Cruyff gehaald moet hem bijna elke pot wisselen na 75 minuten maar wat een heerlijke speler! Houden ons goed staande in divisie 1 :hugs:

Dat heb ik vaker gehoord over hem, de meeste zetten hem daarom ook op voorin blijven zodat hij in ieder geval 90 minuten meekan.

Hallo mannen even een vraag?

Hoe krijg ik de Gea een teamgeest van 10? Heb nu 8

Een spaanse icon, een spaanse cv uit Premier league of 2 spaanse cv’s uit elke competitie mogelijk. Er is geen andere mogelijkheid om hem op 10 te krijgen.

1 like

Heb gewoon een 2e keeper gekocht ederson Braziliaan nu is het opgelost

Denk dat je je niet druk moet maken om 8 chem bij een keeper. Zal het verschil niet maken in zijn prestaties, denk ik.

1 like

Wat doen jullie morgen? Ga rang 2 divisie 1 eindigen zit momenteel op 2375 skill puntjes.
Maar goed kan kiezen uit 61000 munten. 1 verhandelbaar ultimate pakket of 2 niet verhandelbare pakketten :blush:

Zit inmiddels in divisie 2. Toen straks 3 potjes rivals gespeeld: 1 gelijkspel tegen een 88 rated veel te goed team en 2 overwinningen. Speel haast nooit rivals. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen als ik dat vaker speel.

Ik twijfel ook nog of ik voor de packs moet gaan of weer voor de coins. Ik weet nog niet echt wat ik met mijn team aan moet. Ben big fan van David Luiz al sinds zijn eerste periode bij Chelsea, dus hem moest ik hebben natuurlijk. Daardoor heb ik nu dit team:

In-game speel ik voornamelijk 433(4) of 4231. Ik speel dan met Zlatan op cam en Salah doet het verassend goed op links.

Ik heb de munten gekozen, heb vaak youtubers gezien met die 125k pakketen die allemaal de untradeable kozen en uit twee van die pakketen echt bullshit 83ers kregen 61k is een mooi alternatief daarvoor moet je echt twee 87,88, walkouts packen.

61.000 is best mager ivm mijn opbrengst: Hier div 7 rank 1 is 45.000 munten. Verschil zou toch veel groter moeten zijn…!