FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Die verhoudingen zijn inderdaad echt heel erg vaag.

Je zou zeggen dat wanneer je Divisie 1 Rank 1 hebt je minimaal 100k zou moeten krijgen, Divisie 2 Rank 1 85k o.i.d. maar dit is wel heel erg mager.

Ben het helemaal met jullie eens. Heb ervoor gekozen om het verhandelbare ultimate pakket te nemen. Kreeg OTW Batshuayi en OTW ballotelli dus heb wel een goede keuze gemaakt :blush: beideb100K paketten geen walk outs helaas.

Hoe waren jullie rewards?

Heeft iedereen weer zin in de Weekende League?

Heb het al 2 weken niet kunnen spelen ivm vakantie dus ik heb er echt gewoon weer zin in.
Heb ook echt zo’n gevoel dat het mijn weekend gaat worden. (maarja dat heb ik elke keer als ik het speel, tot mijn 1e verlies en dan is het over met de pret)

We gaan het zien, iedereen die meedoet succes in ieder geval.

Ik speel me 3e weekend league op rij nu!

2x goud 3 met 14 winst
Hoop nu dat het goud 3 haal met 17 winst

Begin pas vanmiddag na het werk rond uurtje of half 5

Succes iedereen met de weekend league

Succes allemaal! Even een vlugge vraag. Wat vinden jullie. Momenteel heb ik dit team ; maar ik mis iets voor mijn gevoel.

Cruyff is een super speler maar heb het idee dat ik daardoor teveel door het centrum moet gaan
 en merk dat ik vanaf de flanken meer gevaar kan stichten met Zlatan en Crespo.

(upload://pZ5zbpRODLVH2tkngdh1qZWdxPr.jpeg)

Dit heb ik ervoor in gedachten : benieuwd wat jullie ervan vinden en war jullie zouden doen.

Ik zou met Neymar doen.

Dom dom dom heb me vergeten in te schrijven voor WL zal je zien komt er weer een geweldig totw dan, word een saaie snipe en handel en squad battle weekend. @MeisterLandis ik zou voor optie twee gaan lekker over de flanken. Succes iedereen die zich wel heeft ingeschreven.

Kan iemand mij helpen heb al een 480 k bij elkaar gespaard maar ik zoek een middenvelder vooral iemand sterk in duel had gedacht aan pogba of ergens een icon wat denken jullie ?

Fabinho inform is fijn heb ik ook!
Pogba is ook een optie maar daar ben ik zelf nie kapot van! Scoort weinig
Je kan ook wat door sparen idd voor een icon ja

Had vroeger pogba maar zou voor in een 4-2-3-1 zijn naast kante voor de defensie zou ik em plaatsen

Ik wil echt graag Seedorf 85, maar ik heb maar 30k. Wordt dus even sparen, ervan uitgaande dat er geen super promo’s komen :dizzy_face:

Vanavond begonnen op 10-0 en dacht speel wat potten en dan zien we het wel. Van 10-0 naar 21-1. Na 16 potten mijn eerste los door een corner in de 88e min . Uiteindelijk na 2 ongelofelijk lullige verliesposten 25-5 gehaald. Eerste WL zonder ragen :sweat_smile:

Iemand evaring met flashback payet? Zit te twijfelen om zijn sbc te doen


Het is weer gegaan zoals verwacht, het ging voor geen meter.
Zoveel potten gewoon onterecht verloren, leek wel een beetje op PSV, elke keer kreeg ik een doelpunt tegen in de 85e + minuut.

Was er weer helemaal klaar mee, heb tot zilver 1 gespeeld zodat ik mezelf in ieder geval kan kwalificeren voor volgende week als ik daar dan nog zin in heb.

Ik had precies het zelfde, een slechte WL
De eerst 5 poten gelijk allemaal verloren! Heb ook aar zilver 1 gehaald

Vorige week starte ik wel goed kwam in goud 3.

Hopelijk een keer goud 2 of 1 halen.
Maar met deze vorm gaat het niet lukken.

In rivals heb ik ook moeite om een goeie serie neer te zetten, nog te wisselvallig

Ik verloor de eerste 2, won er daarna 4, verloor er weer 2, toen won ik er weer 4, verloor er toen 3.
Ging dus 8/7 en moest er gistermiddag nog 15 spelen, was nog helemaal brak van de zaterdagavond (dorstige student) en verloor er gelijk 5 ofzo, heb toen 3x gewonnen en toen was ik het beu. Had nog wel tot goud 3 kunnen doorspelen maar daar had ik helemaal geen zin meer in.

Ik ben er wel achter denk ik waarom ik op vrijdagavond beter speel dan op zaterdag en zondag.
Op vrijdagavond is er meestal niemand thuis en kan ik me echt concentreren zonder dat er allemaal mensen zijn die me storen, geen geluid van een tv o.i.d. en op zaterdag en zondag is dat er wel allemaal en merk ik gewoon dat ik me dan echt niet kan concentreren en begin me veel sneller aan alles en iedereen te irriteren met als gevolg dat ik me in moet houden om m’n controller niet in 100000 stukken op de grond kapot te slaan.

Dit was weer even mijn frustratie van afgelopen weekend. haha :sweat_smile:

Heb gisteren nog een paar van die otw sbc gedaan als er een slecht uitkwam deed ik hem weer in een sbc kreeg Andersson 88 en Richarlison 84 vorige week had ik al Alisson 88 dus ik ben tevreden dat ik uit ongeveer 15 van deze sbc’s ongeveer 13k per stuk deze drie spelers heb overgehouden.

Ik heb hem ook 3x gedaan, Kreeg Davies, Babel en Mariano. 79,79 en 80 rated

Mijn account is vervloekt denk ik.

Had je de verhandelbare gedaan, daar had ik vorige week ook vijf van gedaan kreeg drie keer babel en twee keer een 80er was ook helemaal niks heb daarna voor de untradeble gekozen en dan die van zomer en winter die was goedkoop omdat je maar een 82 team hoefde in te leveren met een otw heb wel bijna elke keer de gekregen otw ingeleverd. Maar uit ong 15 stuks toch twee basis spelers en Ă©Ă©n voor op de bank.

Heb steeds die laatste die je zegt gedaan, kwam helaas niks uit.

Ben ondertussen die SBC van Nedved aan het doen, hoef nu alleen de 85 sbc nog.
Denk dat ik een heel eind kom met de division rivals en weekend league rewards, ben benieuwd hoe hij speelt.