FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Waar ik wel benieuwd naar ben, wat voor team zouden jullie maken als je alle spelers zou kunnen kopen en gebruiken die in het spel zitten.
Zou dat het standaard team zijn met de beste icons en toty’s of zou er ook een mix van bijvoorbeeld Future stars/fut headliners tussen zitten?

https://www.futbin.com//19/squad/5615355

In-game: https://www.futbin.com//19/squad/5615483
Dit zou ongeveer mijn team zijn

Ik zou echt per positie de keuze maken tussen de beste spelers, ongeacht wat voor soort kaart het is. Wel zou ik m’n best doen om zoveel mogelijk chemistry te krijgen. Het is zonde als spelers niet optimaal presteren door gebrek aan chemistry.

Javi Martinez als player pick gekregen uit Zilver 1 rewards. Niet slecht.

1 like

dit waren mijn player picks.

met dit team elite 2 gehaald. Heb 1,941.000 uit te geven. Welke speler(s) zal ik halen.

Anderhalve dag zonder internet gezeten door een storing. Was even bang dat de weekend league in gevaar zou komen . Maar heb weer internet gelukkig. Hopelijk morgen ergens in goud eindigen met de WL.

Vorige week was echt dramatisch met me vorm. Ik ga toch meer het getimed finishen gebruiken.

91 Socrates of 89 Cruyff ipv Firmino?

Wow bijna 2 miljoen coins, hoeveel fifa points heb je daarvoor gekocht? :stuck_out_tongue:

Geen ik heb 2 weken geleden cristiano Ronaldo gepacked :tada:

Dat zou kunnen inderdaad misschien spaar ik wel eventjes door voor de 91 versie van Ronaldinho

Haha dat is pas geluk hebben!
Was het de gewone goude versie?

Meer mensen die carnaval gaan vieren?

Zal dit weekend niet veel kunnen gaan spelen maar ik heb me toch maar gekwalificeerd, hopen dat we er in ieder geval 11 wins uit kunnen halen en anders moet ik woensdag flink veel rivals gaan spelen om genoeg punten te hebben om me voor de week er op te kunnen kwalificeren.

Ik ga dit jaar geen carnaval vieren!
Lekker weekend league spelen.
Heb er weer zin in.
Veel plezier allemaal en succes

Zeg dat wel! Jip de gouden versie heb hem meteen verkocht.

Net mijn eerste potten gespeeld we gaan weer 7 om 0. Probeer er zoveel mogelijk te spelen tussen de carnaval door :tada::tada::tada:.

Heb nog altijd bijna 2 mil op de bank staan. Misschien haal ik prime Best maar wacht even af welke icon sbc’s gaan komen

Paar kleine veranderingen in m’n team. Eerste foto voor chemistry en tweede in-game!

1 like

Leuk team! Succes in de WL dit weekend.

Je zou ook de sbc prime icon van Seedorf kunnen doen.

Zou kunnen inderdaad maar ben niet zo weg van die kaart. Wil eigenlijk heel graag dikke Ronaldo , Ronaldinho of Eusebio ooit doen. Heb nog nooit zo’n top icon gehad. Aangezien mijn team zoals het nu is lekker loopt , ga ik wachten op een van deze sbc’s.

Kreeg gisteren een gratis ultimate pakket wat een bagger pakket weer

heb me na die tijd weer laten verleiden om 100k en 125k pakjes te openen omdat het twee voor de prijs van één pakjes was heb 7 100k dus met de twee voor één , 14 100k en 5 125k dus 10 125k pakjes bij elkaar 24top pakjes en wat denk je 3 walkouts twee keer Ederson 19k per stuk waard en 1 keer 87 Hamsik 23k waard. Dus trap er niet in allemaal ik was zo dom om het te doen echt waardeloze shit zooi gooit EA in deze pakjes. Heeft me meer dan 1,3 miljoen coins gekost en heb ongeveer 250 spelers in de club die niks waard zijn en van verkoop ongeveer 100k terug gekregen. Kan mezelf wel voor de kop slaan had beter een goede icon kunnen halen.

Wat een lelijk pack zeg!!! Denk je ook iets fijns te krijgen van EA :crazy_face:

WoW de gameplay is echt niet best vandaag! Traag en weer aardig wat delay. Zal paskie rokus blij mee zijn :joy:. We gaan 12-1 dat dan weer wel

In mijn Ultimate Pakket zat SIF Tarkowski!