FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Mijn Ultimate pakket stelde ook teleur, met een 83 als beste.
Weekend League gaat tot nu toe wel goed, met 13 wins uit 17 potjes. Ik hoop voor de eerste keer Elite 3 te halen, maar dat zal nog wel erg pittig worden.

Door carnaval niet ingeschreven voor de WL dit weekend. Door een objective had ik een draft token. Krijg ik even het volgende team:

Zo hoog heb ik nog niet vaak gezien :astonished:

Draft is trouwens gewonnen! Kreeg Kroos uit de rewards :ok_hand:

1 like

Iemand die de Friendly Seasons wedstrijden voor de Swap speler zou willen doen?

Na m’n goede start uiteindelijk Weekend League geĂ«indigd op 17-10, waarna ik echt geen zin meer in de laatste 3 potjes had. Toch wel teleurstellend resultaat. Nu hopen dat rewards donderdag niet teleurstellen.

De gameplay was ook echt dramatisch!! Zal je zeker wat wins hebben gekost. Ben zelf bij 21-4 gestopt. 2 belachelijke verliespotten door delay toen was ik er wel klaar mee :cold_sweat: geen zin meer om door te gaan en me alleen te ergeren

Ja, gameplay was soms echt niet vooruit te branden. Tegenstanders zoals onderstaande hielpen ook niet, hoewel ik deze wel 2-1 won :joy:

In jouw geval was ik niet gestopt. Met nog 5 potjes, waarvan je er 2 moet winnen voor elite 3. Ik zou er toch proberen er het beste van te maken.

Jezus wat een tegenstander! Ja daar heb je gelijk in maar het verschil tussen goud 1 en elite 3 is niet zo heel denderend groot dus vond het wel goed zo :blush:

dit is toch t ziekste team dat ik tot nu ben tegen gekomen

Wow. Dat is inderdaad wel een abnormaal team. Blijkbaar heeft iemand echt geld te veel gehad. Wel raar dat die waarschijnlijk een bank heeft vol bronzen spelers, gezien z’n teamrating.

Hoe eindigde je wedstrijd?

Iemand die (morgen- of vrijdagmiddag) die objective voor de fut swap speler zou willen doen?

Zeg dat wel. 2-1 gewonnen gelukkig :blush: heb nu 2491 skill punten .

@TomV je hebt een Xbox toch? Anders hadden we die potjes wel even gespeeld

Ik kan morgen na elf uur wel even spelen

Net ff een paar potjes rivals gedaan wat een zaad servers weer bij EA dan heb je toch helemaal geen zin meer om te spelen.

Had me met m’n domme kop toch ingeschreven voor de weekend league van afgelopen week.
Heb precies 2 potjes kunnen spelen waarvan 1 die ik 's nachts om 4 uur speelde nadat ik terug kwam van een hele dag carnaval vieren.

Kan nu dit weekend ook niet spelen omdat ik waarschijnlijk niet het aantal van 2000 punten ga behalen voor morgenochtend 8 uur.

Ik heb sinds lange tijd afgelopen weekend juist niet ingeschreven, mede daardoor de laagste rank in rivals gehaald in divisie 2. Normaal nooit geluk uit die packs en nu krijg ik 89 IF Donnarumma!

De WL punten van vorige week ingezet voor dit weekend. Heb nu 170k en 28 85-rateds op de transferlijst om verkocht te gaan worden tijdens FUT Birthday. De promo komt waarschijnlijk volgende week vrijdag. Dan wil ik kijken wat ik verder wil met mijn team, dus dit weekend met het huidige team gaan voor goud 1 en dan volgend weekend hopelijk een keer elite.

Ja, ik heb een Xbox inderdaad

Hallo!

Wanneer worden de upgrades van UCL Live uitgevoerd?

Ik heb gisterenavond Alexis Sanchez voor 172k op de kop getikt, en vroeg me af wanneer hij zijn upgrade krijgt.

Bedankt!

Ik weet niet wanneer Alexis Sanchez de upgrade krijgt ik denk volgende week pas als alle wedstrijden in de UCL gespeeld zijn.
Ik zelf had ook vorige week Sanchez gekocht omdat ik niet tevreden was over Martial Inform. Ben heel tevreden over Sanchez

Ja ik dacht het al.
Lijkt me ook het meest logische dat de updates worden uitgevoerd na de laatste Champions League wedstrijden volgende week.

Ik heb Sanchez gekocht als investering, zelf heb ik een La Liga team, dus kan ik er niet veel mee doen :sweat_smile:

1 like

Futt Birthday is eind van de maand maart meestal, volgende week is ST Patricks day, vorig jaar deed EA er niet veel aan, maar dat jaar ervoor wel en moest je voor gouden Ierse spelers 8k betalen dus als je ze tegen discard prijs kan halen kan je nooit veel verlies maken maar als EA uitpakt met deze promo dan kan je veel coins winst maken.