FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Toevallig vanavond iemand met ps4 tijd om die weekly objective te doen?

Wat is je psn naam? Kan je wel toevoegen :muscle:

M’n PSN is: Nerazzurrri, met 3x R en geen 2 zoals je Nerazzurri normaal zou schrijven.

Wat is nou de beste linksback van de bpl? Ik heb nu futmas van aanholt maar er moet toch een betere zijn?

UEL Alonso, maar die zul je wel niet hebben, of anders 86 IF Robertson.

Nee die heb ik inderdaad niet, ik zat zelf te twijfelen tussen robertson of chillwel


Mocht er nog iemand vrij zijn op dit moment met een xbox voor de vriendschappelijke wedstrijden, laat het even weten, haha!

Ik heb je toegevoegd :ok_hand:

De magische 2500 grens voorbij :ok_hand:

Ik heb baby roberto Carlos op die plek echt een topper en heb flashback Baines op de bank ook wel fijn.

Even een snelle vraag. Twijfel tussen headliner Reus en Furute star Havertz. Wie moet het worden :sweat_smile::sweat_smile:

Gold 2 eindigen en dan Van Persie en Arånguiz als player picks krijgen. In de bijbehorende packs 83 Banega als beste. Dan heb je het toch wel héél slecht getroffen :tired_face:
En dat in een week met 10 spelers van 86+ bij het TOTW


Dat is zuur! Kreeg qualiarella en Aranguiz. Wel wat uit je packs gekregen? 2 100K packs en 1 125K pack geen walk outs :sweat_smile::sweat_smile:

Goud 3 kreeg ik deze 2 spelers

Het is confirmed dat de promo FUT Carniball gaat komen vanavond! Heel veel nieuwe leuke dingen zoals SBC’s en nieuwe spelers:

Ik hoop dat mijn investeringen gaan stijgen, want ik heb weer zin in de WL na vorige week niet gespeeld te hebben! :slight_smile:

Dit zal dan vanaf 7 uur vanavond zijn? Ben benieuwd naar die prime icon moments van Ronaldo en Ronaldinho.

Kan trouwens iemand mij vertellen of je die weekly objective waarbij 5 assists met een zilveren speler gegeven moet worden voor een draft token of dit in 5 aparte wedstrijden moet, of kan dat bijv. ook in 1 wedstrijd?

Ik heb namelijk wel zin om vanavond eens een draftje te doen, maar geen zin om daar 15k munten aan uit te geven :sweat_smile:

En aangezien ik pas om 17:30 thuis ben ga ik nooit meer 5 wedstrijden voor 19:00 kunnen spelen.

Kan in Ă©Ă©n wedstrijd heb ik ook gedaan

Oke thanks voor het bericht, ga ik die vanavond nog even voltooien.

aaah Klote hahaha heb ik gisteren mijn munten uitgegeven aan de 88 versie van Vieira.
Heb nu een middenveld staan met Prime Ballack , Pogba en middel Vieira

Hebben jullie ook zoveel problemen met de verbinding of ligt dat aan mijn eigen internet heb deze week veel delay is gewoon niet te spelen zelfs de transfermarkt heeft delay, heb me daarom ook maar niet ingeschreven veer weekend league.