FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Denk dat dit toch wel een leuk team zou zijn waar ik mee zou willen beginnen, al denk ik dat Depay wel eens heel duur zou kunnen worden. Maar ik ga proberen om dit snel bij elkaar te krijgen, en op den duur Promes en Wijnaldum proberen in te passen, als iemand nog andere spelers weet die er beter bij passen hoor ik het graag.
https://www.futwiz.com/en/fifa19/squad/25410

Zeker leuk team! denk inderdaad dat Depay behoorlijk duur zal zijn als je zijn stats bekijkt. Evenals Promes. Beide 5* skills. Misschien kan je beginnen met Locadia en daarna upgraden naar Depay (en uiteindelijk een icon als kluivert, bergkamp, van basten, cruijff)? net zoals je met Justin kluivert begint en daarna wss upgrade naar Promes.

Het beste nieuws van deze hele Fifa; de weekend league is verkort naar 30 wedstrijden i.p.v. 40!! Dit is perfect, ik denk dat 30 wedstrijden prima te doen is en alsnog onderscheid kan maken tussen wereldtoppers en de rest van de spelers!

Zie hier:
https://www.easports.com/us/fifa/news/2018/fifa-19-ultimate-team-pitch-notes-weekend-league

Jaa 30 wedstrijden is echt beter. En ook dat je je kunt inschrijven aan de hand van je punten. Kun je dit weekend niet? Geen probleem, gebruik je je punten voor volgend weekend. Das echt beter

dit was mijn team in FIFA 18 alleen maar FUT GRSPEELD.

Dit was mijn team. Had alleen Roberto Carlos verkocht om tots packs te openen op het einde :joy: en had tots Alli op de bank om vanaf begin erin te zetten

Ook leuk team zimoo

Ik vind de icons veel te duur had wel een icoon uit een pakketje gepakt en die voor 400k kunnen verkopen

Dit was mijn fut team in Fifa 18.
Ik heb nooit geld erin gestoken, gewoon heel coins gehad met veel te traden haha20180919_115432

Netjes Jordy wat is traden? Snipen? Of wat?

Weet iemand hoe je dan FIFA points koop maar dan nog alleen voor de web app?

Traden in FUT betekent dat je iets aankoopt aan een lage prijs en doorverkoopt aan een wat hoger bedrag.
Dat heb zeer vaak gedaan.

Oké. Ja dat heb ik ook vaak gedaan maat dat kost veel tijd en moeite toch

Ja, je moet er wel wat tijd in investeren.
Maar ik vind dat wel leuk om te doen :grinning:

Ja dat is idd leuk om te doen. Vorig jaar aant begin mooie klapperd gemaakt met OTW kaarten. Had op gegeven moment 8x ederson en toen ie een IF kreeg allemaal verkocht voor mega veel.

Dat is een meevaller! :smiley:

Ja das lekker! Is idd ook wel leuk om te doen beetje handelen. Ik heb net een filmpje gezien op YouTube en die jongen zei dat je met de web app al flink wat vind cions kan verdienen door de SBC te doen

Ik ga beginnen met dat te doen en ook pomp ik aardig wat geld in pakketjes en ook hoorde ik dat de eerste team of de week al gelijk maandag al uitkomt dus dan fijn

Om die SBC’s te completen heb je al zeer dure spelers nodig om weg te geven.
Maar als je wat FIFA coins koopt, maakt dat inderdaad wat makkelijker haha

Check dit image eerste TOTW

1 like

Valt mee je heb ook SBC’S die goedkoop zijn

Dat is dan ook weer waar.

Echt al hele vette kaarten hoor! Werner, hazard, lozano. Goede fut kaarten. Die rodriquez ziet er ook goed uit en zal mog goedkoop zijn ook. Leuke supersub voor online

1 like