FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

volgens mij word je in de WL gelinkt aan spelers die ongeveer net zo veel wedstrijden winnen als jij dus het kan dat je makkelijkere tegenstanders treft dan in rivals. Weet ook niet precies hoe dit eigenlijk komt.
Divisie 4 is wel netjes toch?

Ja al speel ik liever in divisie 5 en dat ik wat meer win haha.

Haha ja dat snap ik! Levert je ook wat leuke rewards op hopelijk :muscle:

Ik heb het zelfde probleem jongens in rivals divisie 5 soms heb ik 1450 punten en precies wat je zegt dan verlies je weer paar kan je weer opnieuw beginnen. En zo op en neer! Promoveren is moeilijk en degraderen doe je niet zo! Er is geen pijl op te trekken

Ik ben ook wel tot de conclusie gekomen dat ik niet zo goed in deze FIFA ben als in FIFA 18 helaas. Daar was ik gewoon standaard elite speler en altijd divisie 1. Hier haal ik met moeite goud 1. Verlies nu ook voor de 4e keer op rij in Rivals, totaal kansloos gewoon potje hiervoor had ik maar 25% balbezit. Ik word gewoon gelinkt aan spelers die veel beter dan mij zijn. Tot nu toe vind ik de Rivals mode maar weinig aan. Ja de beloningen zijn leuk elke donderdag, maar de ellende die je moet doorstaan om dat enigzins te bewerkstelligen is puur klote gewoon. Je zit in een divisie die eigenlijk te hoog gegrepen is, terwijl de divisie daaronder weer vĂ©Ă©l te makkelijk is!? Ik snap die hele matchmaking niet. Bizar eigenlijk dat ik mezelf zo kan opwinden om zo’n klote spelletje :joy:

Iemand de SBC van Koke al gedaan?

@TomV nee nog niet, is hij de moeite waard?
@LiverpoolRed frustrerend hù! Had in het begin ook erg dat ik eerst de bal wilde aannemen en dan doorspelen nu is het veel een keer raken en wanneer ik de kans krijg gewoon rammen op die tent. Van de zijkanten werk ik veel af met L2 en dat werkt aardig goed tot nu toe. Heb momenteel 2093 skillpoints dus ik hooop eens richting divisie 2 te mogen om het daar te proberen

heb wat aanpassingen gedaan in mijn team en heb nog 350K over. In combi met de coins en packs voor komende donderdag hoop ik weer een leuke upgrade te kunnen doen.

Iemand ervaring met baby icon Raul? Die zou ok namelijk miss willen vervangen voor mijn huidige spits :slight_smile:

2093 zo dan! Das netjes! Hoe eindig je dan meestal in de Weekend League? En hoe zag jou team er ook al weer uit? Trouwens iedereen voeg me toe op de PS4 voor een potje vriendschappelijk: Lerrrus (let op 3 keer R!)
Had de leen sbc van Hazard en Reus net even voltooid, gelijk op de bank gezet als supersubs. WOW, wat zijn dat 2 geweldenaren! Sinds ik met deze 2 heren speel ben ik ongeslagen haha! Maar goed ik zal deze sbc’s nooit echt voltooien omdat ik hier niet genoeg coins voor over heb. Mijn eerstvolgende aankoop nu word hoogstwaarschijnlijk Aubameyang of AguĂ«ro. Na donderdag hoop ik dit te kunnen bewerkstelligen.
Zou ook fijn zijn als ik een Pogba of De Bruyne pack haha! Die kunnen dan gelijk mn team in!

Zal je morgen een foto van mijn team sturen. Schommelde heel erg tussen de 1900 en 2000 maar sinds ik Kante heb verkocht en Keane daarvoor heb neergezet gaat het een stuk beter. Ik verdedig nu sinds een aantal dagen ook meer met mijn middenvelders. Begin het langzaam onder de knie te krijgen.

Weekend league haal ik telkens goud1 en een enkele keer goud 2 omdat ik steeds een aantal wedstrijden dom uit handen geef. Stukje concentratie en te Veel kansen missen breken me geregeld op😅

Oke, beetje hetzelfdw niveau als mij dus. Dan heb je zeker die kwalificatie wedstrijden voor in welke divisie van Rivals je komt goed gepresteerd?

Dat viel best tegen eigenlijk ik ben in divisie 5 terecht gekomen . Had het afwerken toen totaal nog niet in de smiezen :sweat_smile:

Oke dan heb je jezelf aardig omhoog gewerkt!

Zeg dat wel!

Dit is het team waar ik momenteel mee speel.
Heb 460K op het moment. Ga donderdag na de rewards kijken waar ik me kan verbeteren :slight_smile:

Lekker team! Ik zou Lacazette vervangen voor Aguëro of Aubameyang. Je kan Walker vervangen voor Pereira. Pogba voor Fred.

Dit is op het moment mijn team. Speelt echt lekker. Ga hier hopelijk de weekend league mee in, als ik me daar vannacht voor plaats :slight_smile:

Aguero lijkt me wel een goede toevoeging ja! Twijfel alleen of ik hem zal halen of nog een door spaar voor baby icon Raul :blush:.
Pogba wil ik zeker weer eens halen binnenkort had hem 2 weken terug verkocht omdat hij flink gestegen was.
Is walker zo goed ? Hoor van veel mensen dat hij de coins niet waard is :weary:

Ik wacht even af wat er donderdag uit mijn packs gaat komen :innocent:

Is die salah trouwens ook een beetje goed ? Zou ook een mooie toevoeging zijn aan ons team

Ik vind Walker echr wel goed, alleen wel vreselijk duur inderdaad. Misschien is hem vervangen met Valencia (ook een super back) iets om over na te denken :thinking:. Als ik dat zou doen kan ik vanavond Aguëro kopen, hmmmm
 breng mezelf weer op ideeën :joy: ik ben ook weer heel benieuwd wie ik donderdag ga packen.

Dat zou je inderdaad kunnen doen! Hoor ook echt iedereen over auba die moet zo goed zijn. Zoveel mogelijkheden

dacht net ook als ik Keane verkoop en kante terug haal dan kan ik mbappe kopen maar dan heb ik nog steeds geen aguero :laughing: miss eerst voor aguero gaan en dan sparen voor pogba en daarna zien we wel verder

@MeisterLandis is Hazard fijn? Ik wil hem binnnekort ook halen als de prijzen gaan zakken