FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

@LiverpoolRed ik vond Walker niet zo tof hij liep veel te vaak uit positie bij mij, ik vond Valencia echt beter daarin.

@MeisterLandis Auba is echt super ik vond hem zelfs beter dan Aguero.

Ik heb zelf mijn team maar ff aangepast baby Gullit vond ik die 1.2 mil coins echt niet waard elke wedstrijd zo rond de 60ste minuut niet meer vooruit te branden, hier is mijn team voor de weekend league, kijken hoe we het er van af gaan brengen.
Grunn1972-1 Vanavond eerst maar even een paar potjes rivals doen om te kijken hoe dit team speelt, heb de hele week gemist dus er is nog een hoop werk aan de winkel om tot goede rewards te komen.
Ben echt benieuwd hoe mijn jeugd idool Stoichkov speelt als die bagger is ga ik een andere icoon halen deze was 950K en heb nog een kleine 300K dus zal wel lukken, maar als jullie nog echt een topper weten hoor ik het graag.

@Alwin ik vind hem echt super! Maakt aardig er goals :muscle: @Grunn1972 dat probleem had ik bij FIFA 18 ook met Gullit…

Ik twijfel echt heel erg om die raul niet te proberen wat een klasbak vond ik dat altijd!
Donderdag maar eens even kijken wat we gaan doen :innocent: anders probeer ik auba gewoon eens een weekend league

Wat een leuke ploeg heb je trouwens! :muscle: @Grunn1972 benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen komend weekend! Wat is je ps4 naam dan Voeg ik jou ook even toe :ok_hand:

Gaat hem niet worden ik speel op Xbox. Als je Raul wilt zou ik toch voor de 88 rated gaan die 86 lijkt mij niet zo super.

Jammer :blush: zie het ja, dat is nogal een verschil qua stats! Maar even Messi en Neymar packen donderdag, makkie :rofl:

Zeg mannen. Ik heb kante terug gehaald i.p.v. Keane. Nu kan ik twee dingen doen. Of ik koop pogba. Of ik stel kante zo op in mijn 4-3-3 dat ik hem kan linken aan Mbappe . En dan koop ik dis Mbappe :see_no_evil: twijfel twijfel :rofl:

Hmm, ik zou voor Pogba gaan. Heerlijke spelers.
Ik heb eindelijk Aguëro binnen, en heb er nu al heel veel plezier van. Heeft nu 7 potjes Rivals meegedaan 6 gewonnen en 13 goals!!

Netjes hoor! Dan heb je flink wat puntjes binnen geharkt, niet ? Met de coins van rivals en WL ga ik Auba eens proberen denk ik :slight_smile:

Hoe worden die vaardigheidbeoordeling punten eindelijk beoordeel! Net verlies ik met 3-2 gaan we 31 punten af en soms win ik met 3-0 en dan krijg je maar 25 punten

Dat viel mij ook al op. Geen idee hoe dit kan :cold_sweat:
Misschien door het aantal trucjes en skills die je laat zien? Geen idee :sweat_smile:

Ik snap er ook niks van haha!
Maar ik dacht als je nou een keer 6-0 wint ofZo krijg je misschien lekker veel punten maar zo werkt het volgens mijn niet! Bij Squad battle is dat wel wel zo ala je ruim wint meer punten krijgt

Ik snap ook niks van deze FIFA man man man, het is soms net of EA je niet wil laten winnen om te promoveren naar een hogere divisie, ik zit in divisie 6 en kan er maar niet uitkomen, ik heb vrienden die in divisie 5 en 4 zitten waar ik gewoon van kan winnen maar in divisie 6 word ik echt gek, win gister avond vier achter elkaar gaat echt makkelijk zelfs 1 keer 8-0 en daarna gewoon van slechtere spelers verliezen omdat het lijkt dat je je eigen team niet meer kan besturen en dat elke speler gewoon doet waar hij zelf zin in heeft, iedere keer als ik dicht bij promotie kom begint het weer, ik denk nachtje slapen doet soms wonderen ben vandaag toch vrij, en ook weer 3 keer winst en dan tegen iemand die volgens mij zonder knoppen op zijn controller speelt kan niet eens een bal gewoon naar een ander speler passen, maar heeft twee schoten van buiten de 16 die weer afketsen en dan bij zijn leen Ronaldo komt die gedekt staat door Marcelo maar die dan gewoon zonder dat ik hem bestuur twee keer bij hem weg loopt, ik 15 schoten waarvan 9 op doel staat het 2-1 voor hem laatste 10 minuten twee mooie aanvallen en in de 89ste minuut kom ik eindelijk met 3-2 voor , heeft hij vanaf de aftrap een balletje breed een balletje achteruit een balletje naar het middenveld en geeft een voorzet ik heb Varane 1m91 en Fabinho 1m88 en Rijkaard 1m88 daar staan die verliezen het kopduel van Mertens van 1m70, ik 19 schoten waarvan 13 op doel en 3 keer het aluminium hij 3 schoten waarvan 3 op doel uitslag 3-3. Wedstrijd daarna 2de minuut voor een sliding op de bal en ook daadwerkelijk bal spelen, zijn speler loopt daarna tegen mij aan, rood en strafschop tegen 1-0 achter, wedstrijd naar een zwaar gevecht met 5-3 verloren. wedstrijd daarna spelers doen maar wat ze willen lijkt wel of ze 10 kilo zijn aangekomen zo zwaar te besturen en terecht met 3-0 verloren. maar vind het wel raar dat dit elke keer weer gebeurd als je op het moment van promoveren staat. Heb gewoon zin om het hele team weer te verkopen maar doe het niet want in die andere wedstrijden speelde het wel super goed. Meer van jullie soms dit gevoel.

Ik heb het zelfde zit al vanaf begin dat FIFA uit is in divisie 5 en kom er ook maar niet uit echt klote

Precies hetzelfde heb ik. Ik hoorde FC Roelie er ook al over klagen gister, die heeft express alles verloren zodat ie ging degraderen. Maar dat ga ik never nooit doen… blijft helaas gewoon zo denk ik.

Hallo,

Weet er iemand wanneer de volgende boost shift is bij de Ultimate Scream cards?

Bedankt!

@Grunn1972 klinkt heel bekend! De gameplay is soms zo dramatisch , lijkt wel of je soms een compleet ander spel speelt… hoop voor je dat het snel anders gaat! Hoe speel je trouwens bij je Custom tactics, daar kun je ook wat uit halen!

Klopt. Dit staat al een aantal jaar bekend als “scripting” en is zo godsgruwelijk oneerlijk, alhoewel snap ik dan niet dat bij de pro’s dat minder gebeurd dan bij ons bijv. Want er zijn natuurlijk gewoon zat mensen die top 100 halen?

Ik denk da die pro’s als ze zoiets merken sowieso een stuk rustiger blijven en meer op save spelen terwijl wij lekker blijven aanvallen en helemaal gek worden als we kog 3 keer op de paal schieten hahaha. Ik verlies er net eentje in de laatste minuut met 3-2 terwijl ik er al 7 had moeten maken en speel nu 0-0 tereijl ik veeeel beter was. Sta nu op 2126 puntjes . Stond op 2165 dus wil proberen te promoveren naar divisie 2 voor volgende week😊

Kun je swap spelers meenemen naar de volgende maand? Oftewel zijn deze dan nog te gebruiken in die sbcs voor packs of spelers bijvoorbeeld?

Ik heb gehoord op YouTube van niet! Er komen in november weer andere spelers die je kunt gebruiken