FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Godsamme! Sta je dan op 2183 puntjes 1-0 voor krijg je hem in de 90 min tegen… waande me al in divisie 2… daarna 2 verloren dus we kunnen weer opnieuw beginnen :rofl:

Haha balen! Ik heb net ff 1 potje gespeeld en ook gelijkspel. Kon toch al niet meer in rang 1 komen vanavond dus ben lekker RDR2 gaan spelen.

Thanks! Dan maar een minder pakje. Geen zin om nu nog 4 rivals wedstrijden te winnen.

Ik word er ook helemaal gek van!! Blijf maar schommelen met mun punten! Win je der 3 en dan verlies je er weer 2. Win je de 1 verlies je er 3 promoveren is nog nooit zo moeilijk geweest! Speel toch liever weekend league dan rivals veel spannender

eindelijk het is gelukt :muscle: begin het spel steeds meer onder de knie te krijgen. Eens zien hoelang we het in DIV 2 vol kunnen houden komende week :sweat_smile:

@MeisterLandis netjes nu hopen dat je er lang kan blijven, ik heb het spel nog steeds niet door, ja dat het in je hoofd gaat zitten elke keer als je weer kan promoveren Ik heb het er bij gelaten voordat ik weer een gamepad kapot gooi had er geen zin meer in rang twee zal het wel worden.

Ik had inderdaad rang twee en kon kiezen tussen 39K of 1 top player pack en een rare electrum player pack of untradeable dubbele playerpacks ik heb voor de untradeable gekozen, en kreeg 4 84 spelers goed voor sbc’s en Roberto Firmino, kan ik mijn eigen verkopen toch lekker rond de 70K goede gok dus :wink:

Ik hoop het ook. Heb de stress laten varen gewoon rustig aan spelen en niet kijken ooh nu kan ik promoveren en dat werkt goed. Eerste potje sneuvelde mijn controller daarna dacht ik oeps dit gaat nergens over haha!

Goede keuze gemaakt dus :blush: twijfel zelf weer eens wat te doen. Gaan we voor de coins of gaan we voor de leuke packs.

Gaan jullie je team trouwens verkopen door dat black friday geneuzel??

Ik ga mijn team niet verkopen. Ik wil gewoon door blijven spelen en heb liever een paar weken plezier dan een paar duizend coins winst. Met dat goede team dat ik hou, kan ik ook betere rewards verdienen en uiteindelijk heb ik dan meer coins dan dat ik het zou verkopen.

Toch voor de packs gegaan en heb lacazette, Bernardo silva, Kondogbia en Kroos als beste spelers eruit gekregen. Niet te klagen en zeker een betere keuze dan de coins :slight_smile: De rewards voor divisie 2 zijn niet verkeerd trouwens.

Bij rang 2 krijg je al 58000 muntjes , 3 mega paketten en 1 premium jumbo goud pakket. Untradeble 2 jumbo goud paketten en 6 mega pakketjes!

Rang 1 ; 75000 munten of 1 mega pakket 2 zaldzaam gemengde spelers 1 zeldzaam megapakket en untradeble 2 mega paketten 4 zeldzaam gemengde spelers en 2 zeldzame megapaketten :blush:

Ik ben deze keer voor 2x Goud Jumbo Pakketten en 6x Megapakketten te gaan.

@MeisterLandis Ja dat moet ik ook leren de stres van mezelf afgooien. Lekkere rewards heb je trouwens gekregen. Ik ga mijn team wel verkopen want mijn team is meer dan 3 miljoen waard en een week later kan ik het weer terug kopen voor veel minder kan soms gewoon wel 500 coins schelen ligt natuurlijk wel aan de waarde van je team, alleen denk ik wel dat ik de icons hou als ze tenminste goed bevallen.

@Grunn1972 wanneer ga je ze verkopen? Heb echt totaal geen idee wanneer je dat het best kunt doen :sweat_smile:

Ik denk anderhalve week voor dat het black friday is, misschien net voor de weekend league want na de weekend league doet bijna iedereen het, vorig jaar was mijn team rond die tijd 3.4 miljoen waard en met black friday nog 2.8 ik heb toen echt spijt gehad dat ik het niet verkocht heb. Spelers als Kante en Pogba gingen toen tussen de 60 en 80K naar beneden dus dit jaar gaat het team echt wel in de uitverkoop.

Hmmm dan is dat wel een aanrader inderdaad! Met die 600 K had je wat leuks kunnen kopen hè . Hazard is al redelijk wat gezakt van 410 naar 365 ongeveer. Dan gaan we dat ook doen want de bruyne, pogba en kante zijn toch duur genoeg :sweat_smile:

Als je dan weer wilt terug gaan kopen moet je wachten op de promo packs met black friday als de mensen de 50K 100K en 125K packs in the store gaan openen vooral met de lightning rounds dan worden de spelers echt een stuk goedkoper.

Hoeveel matchen moet je spelen voor loyalty of hoe ga dit in zijn werk ?

10 wedstrijden moet je spelen voor dat je speler loyalty krijgt, dat betekend dat als je speler in je squad 8 gem heeft dat hij nu naar 9 gem gaat.

Het is voor die sbc van Eden hazard dus krijgt elke speler in het team loyalty?

Vandaag verkopen heb ik op YouTube gehoord tenminste als hij deze donderdag bedoelde! Spelers zijn nu al aan het zaken merk ik. Maar het nadeel is als je alles verkoopt dat je niet meer kan spelen of je moet nog een team hebben!

Ik ga het in ieder geval niet doen! Ik ga wel spelers kopen op black friday en black friday is pas half november toch?