FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Iemand ervaring met Insigne en Hamsik? Insigne heb ik net untradable gepackt, twijfel nu of ik hem (10 chem) samen met Hamsik (6 chem) in mijn team zal zetten

Tom ik heb er geen ervaring mee, kan je helaas niet helpen :frowning:

Alwin dat is al een stuk sneller dan ik dacht. uhmm dan zou je al een goedkoop basic teampje moeten maken voor de komende weken en daarmee moeten spelen.
Enige spelers die ik zal verkopen zouden, Hazard, de bruyne, pogba en van dijk zijn.
De rest is niet zoveel waard om te verkopen …

Of je moet al snel je potten er doorheen knallen dit weekend en dan verkopen.
Black friday is 24 november ergens geloof ik …

Wat krijg je als je je kwalificeert voor de weekend league ? Of krijg je niets van paketten of munten?

Jullie ook problemen met de EA servers? Ik kan er niet in komen. Vrij irritant als je de rewards wilt claimen :joy:

Ja, hier hetzelfde :joy:

Oh oh oh, mag hopen dat dit niet de hele avond gaat duren.

Alleen de spelers waar je 10 games mee speelt die krijgen loyalty.

Ik pack net uit de MM Lewandowsi 120K en Vidal eerste keer in FIFA 19 er iets in zit bij de MM.

Black friday is 23 november dus ik denk dat we nog wel ff hebben maar ga voor de zekerheid toch verkopen vrijdag of zaterdag ligt aan wanneer de prijzen het hoogst zijn, zie het zelf ook al de prijzen gaan snel omlaag ook bij de icons denk ik maar ik weet niet of ik die ga verkopen vind Rijkaard echt goed en Stoichkov heeft nu 20 wedstrijden en 20 goals en 18 assists dus moeilijk het enige minpuntje vind ik zijn 3 ster weak foot. en dat zijn prijs van vorig weekend van 1 miljoen naar 900K gedaald is.

Dat is netjes hoor! Kreeg je ook iets fatsoenlijks uit je weekly player packs? Ga ze straks openen.

Denk ook sterk er over na om vanavond mijn team te verkopen een goedkoop teampje te maken en daar voorlopig mee te spelen.

Dit was uit marque matchups ga dit weekend voor de eerste keer weekend league spelen heb me vorige week vergeten in te schrijven.

Kunnen jullie FUT gewoon in? Ik al heel de avond niet word er bloed agressief van! Wil die packs gewoon openen

Ik zat er al in toen de nieuwe MM er waren maar na de packs werd ik eruit geknikkerd en sinds dien ook niet meer, het word er niet beter op met EA servers elke FIFA editie diezelfde problemen, een miljarden bedrijf maar een keer je servers upgraden ho maar.

Zo ongelooflijk irritant… wat denk je voor de mensen die hun weekend league kwalificatie nog niet hadden ingewisseld. Die hebben nu dus gewoon dikke pech. Mag toch hopen voor EA dat ze daar wel even wat aan gaan doen.

Haha das zeker lullig als je dat nog niet geactiveerd had! Ik gelukkig wel!

Ik ga morgen vroeg voor ik ga werken wel de beloningen openen dan zal de server het wel weer doen!

Hallo, Allemaal
Hebben jullie gehoord dat de Weekend League is uitgesteld naar morgen. Waarschijnlijk door de problemen van gisteravond met de server.
Doe ik voor het eerst mee is hij uitgesteld.

Dat las ik ook jaar dan zou je maandag dus ook nog kunnen spelen neem ik aan!

Vind ik eigenlijk heel netjes van EA zo kunnen mensen die zich door de storing niet hebben kunnen inschrijven voor de weekend league toch nog meedoen dus ik zeg top EA nu nog iedereen een untreadeble 100K pack voor de problemen zou helemaal top zijn al denk ik niet dat EA zich van die beste kant zal laten zien.

En wie heeft iedereen in zijn rewards gekregen?

En de rode IF waren 3x niks helaas wel 80k uit pakketten en cions enz

IF Pato, Woutje weghorst en verder was het niet veel soeps! Netjes van EA , vraag me nu alleen of of ik mijn team toch morgenochtend koet verkopen of toch pas zondag. Vermoeden is dat se zondag flink droppen :slight_smile: