FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Marquinhos, Manolas en Suso hier

Player picks had ik Marquinhos en Sanabria. Voor de rest wederom HELEMAAL NIKS. Duurste speler misschien 3 k waard. ONGELOOFLIJK.

Ben er ook nog niet uit, dacht vandaag om 8 uur knallen en een stuk of 20 potten spelen en dan in de avond de rest en daarna mijn team verkopen maar dat word het dus niet, ik denk ook dat zaterdag als de weekend league los gaat dat de servers weer bagger zijn, dus denk ik dat ik zondag en maandag ga spelen en de gok nemen is de boel wel ineen gezakt dat hou ik mijn team gewoon.

@Grunn1972 die gok is wel te nemen. Denk zelf dat ik mijn team wel ga verkopen vandaag en met een basic teampje ga spelen. Of ik bouw er een heel ander team van. 88 raul in de spits Als boegbeeld van het team en daar een leuke ploeg omheen bouwen :slight_smile:

Ik kijk ook wel even het is niet zo dat die prijzen laag blijven want als black friday afgelopen is gaan de meeste dure spelers als de Bruyne en Kante Pogba weer terug naar hun oude prijs. Denk dat ik vanavond ook ga kijken zo als het nu lijkt stijgen de prijzen weer door de weekend league en dan maar met een basic team de weekend league spelen, als ik de rewards zo lees maakt dat ook niet uit, je ziet mensen die goud 1 tot 3 geëindigd zijn, betere rewards krijgen dan elite en top 100 spelers.

Precies dat is gewoon echt stom geluk hebben! Zo maar eens kijken wat we gaan doen :blush: moeilijkste zal zijn om het geduld op te brengen een aaantal weken met een basic teampje te spelen :joy:.

Wat is dat precies dat die prijzen gaan dalen?

Dat is de market crash . Door black friday gaan mensen veel packs openen waardoor spelers minder waard worden. Als je er op tijd bij bent en je je team tijdig verkoopt kun je diezelfde spelers goedkoper terug kopen

Mijn team is nu ongeveer 190k waard, hoeveel ben je dan ongeveer kwijt als je het rond black friday terugkoopt?

@lars Dan is het de moeite niet denk ik! Ik heb een team over de miljoen dan is het leuk om je team te verkopen en weer terug te kopen! Maar ik ga het niet doen! Ik denk dat het bij nie zoveel opleverd

Ik had mijn basic team nog in mijn club ik denk dat ik daar mee ga spelen heb Stoichkov al te koop gezet de rest gaat vanavond weg. Zal wel moeilijker worden met dit basic team in plaats van mijn andere team van 3 miljoen. Ik twijfel toch wel heel erg hahaha wat zouden jullie doen. als de markt instort kan ik tot wel 500K winst maken, plus dat als Gullit 90 tegen of onder de drie miljoen komt wil ik hem erg graag halen :wink:
Grunn1972-3
Grunn1972-2

Wanneer gaat de markt ongeveer instorten?

@Grunn1972 dat is wel de moeite waard , niet ?

De prijzen zijn wel aardig aam het stijgen nog. Als je wil verkopen zal het vanavond of morgenochtend moeten gebeuren, schat ik zo in.

@lars ongeveer een week voor black friday bereiken ze een laagtepunt maar de echte crash zou zomaar dit weekend plaats kunnen vinden.

Ik hoop dan dit weekend de crash haha kan ik mooi gaan schoppen heb 600k te besteden wil Hazard en Salah halen

@alwin dat denk ik wel. Hou via futbin de waardes maar goednin de gaten.

Divisie 2 is echt bikkelen momenteel pik mijn winstpotten mee maar kom me toch wat zieke gasten tegen. Kan best tegenstand bieden maar ik mos het geluk. Waar ik de paal raak i.p.v. op voorsprong te komen krijg ik best lullige rebound goals tegen :cold_sweat:

@Grunn1972 heb je je team al verkocht of zit jij ook nog steeds te twijfelen?

Ik twijfel nog steeds maar ik kan nu ook niks stroomstoring kan tot weet ik hoe laat duren maar als ik te laat ben hou ik de boel.

Hmm snap ik! Balen zeg. Kun je weekend league doen doet de stroom het niet :sweat_smile: ben maar blij want de severs zijn dramatisch … verlies net mijn pot tegen een 79 rated teampje terwijl ik jawel 25 schoten op doel heb , na strafschoppen… mik rustig richting de hoek schiet ie m richting de corner vlag… daarna een zelfde pot maar die wist ik toch nog te winnen na verlenging…

Had ik gister avond weer bijna 1200 skill points bijna proveren verlies ik weer drie op rij, speel tegen iemand die alleen maar lange ballen speelt en hij schiet gewoon drie keer van ruim 25 meter in de kruising 3- 0 achter zet in de tweede helft mijn team om kom in de 70ste minuut op 3-2 krijg kans op kans eindelijk in de 89ste minuut 3-3 vanaf de aftrap schiet hij van ruim 30 meter een halve meter van mijn keeper af die duikt met zijn handen wijd die kant op gaat de bal dus door zijn wijd staande armen heen 28/20 om 4/4 schoten 3-4 Gewoon ongelovelijk en die speler je na die tijd een bericht sturen met dat hij verdiend had gewonnen hahaha

Hahaha wat een grap ook hè! Het is soms zooo frustrerend. Ga nu 4-1 dus opzich niet verkeer begonnen maar had gewoon 5-0 moeten zijn. Heb hem wel meteen uitzeget en speel morgen ofzo wel verder om , gaat helemaal mis anders :joy:
Spelers stijgen trouwens nog altijd dus als je wil verkopen zou ik even wachten nog :blush: heb je de FIFA app op je phone?