FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Nee heb die app op de tablet en ja je raad het al batterij leeg ik hoop vanavond toch te kunnen spelen, stroom kan tot aan morgen duren word er gezegt, morgen kan ik zowiezo niet spelen en maandag weer aan het werk dus moet eigenlijk vandaag de hele serie doen maar word moeilijk zonder stroom.

Balen! Heb net mijn team te koop gezet. Voor mijn gevoel toch nog iets te vroeg want de Bruyne was binnen 10 minuten verkocht… we zien het wel weer :rofl: miss maak ik een nieuw team, anders bewaren we de muntjes :innocent:

Ik heb mijn weekend league al verknald hahaha eindelijk stroom en dan zijn die kloten spelers niet vooruit te branden, zelfs inf Mane en Salah die ik had gekocht waren niet vooruit te branden, ze verloren sprintduels van verdedigers met 70 snelheid. heb bijna alles verkocht toen ik 0-7 stond had5 verloren op strafschoppen, ben daarna met mijn basic team plus de Bruyne naar 5-7 terug gekomen en toen weer op strafschoppen verloren, maar met mijn basic team ging het veel beter dan met die 3 miljoen team. Ik weet ook niet of ik nog verder ga kijk wel ff.

Balen man! Zul je net zien… speelde net een potje waarin ze ook niet vooruit te branden waren , super traag niet te geloven… had mijn team verkocht weer terug gekocht en nu gaan er een aantal die ik probeerde meteen weer eruit. Als Raul verkoop heb ik weer rond de 800 K dan koop ik Neymar en een speler waarmee ik Neymar kan linken in de rest van mijn team en dan zien we t wel :cold_sweat:

Ik snap dat gewoon niet heb je een goed team en speel je tegen een veel minder team en bij hun gaat elk schot er bijna in en bij mij red die keeper van hem bijna alles, soms krijg ik het gevoel dat EA om het verschil in teams minimaal te maken de sterkte gelijk trekt van de teams anders kan ik niet verklaren dat inf Mane met een hunter kaart in een sprint duel niet van David Luiz kan winnen.

Klopt. Maar het sprint gebeuren is zowiezo heel raar dit jaar, snelheid zegt zo goed als niks :cold_sweat: als je met mbappe ofzo gewoon weg bent dan haalt smalling je gewoon doodleuk weer bij :sweat_smile:

Is het normaal trouwens dat je met weekend league bij een strafschoppen serie geen richtpijl hebt? Dat had ik zelf nog nooit mee gemaakt dus ja verloor ik in totaal 5 van de 5 strafschoppenseries, ik schoot de meeste net naast of recht in de handen van de keeper, baal daar echt van. En wat ik helemaal raar vond is dat ik met een goed team 7 keer verloor en met een basis team tegen ongeveer de zelfde sterkte kwa tegenstanders 5 keer winst en 1 keer op strafschoppen verlies.

Ja die kun je tijdens de weekend league niet zien. Penalties oefenen in de arena of een manier van nemen oefenen wanneer je een krijgt tijdens rivals.

Er gebeuren tijdens zo’n weekend league dingen die je niet voor mogelijk houdt nee… precies Wat je zegt , gare teampjes die gewoon makkelijk meespelen en ik speel divisie 2, zo iemand bijvoorbeeld 5 of 6 daar kun je toch niet van verliezen… maar nee kans op kans mis je en de tegenstander maakt een goal van 30 meter met een 78 rated spelertje ofzo :sweat_smile:

FIFA op zijn best :joy::joy: vorige week ging ik 9-1 de eerste 10 nu sta ik 5-2 maar goed even een nieuw teampje maken en ik ga Neymar eens proberen !

Ik heb nu ook weer zoiets :rage: Ik ging 4-0 en moest tegen een premier league team van 1,5 mil ofzo, ik sta al snel met 3-0 voor, geen vuiltje aan de lucht alles ging makkelijk had geen moeite.
Totdat na ongeveer de 60e minuut mijn hele team opeens aan voelde als een brons team. NIEMAND kwam nog vooruit open draaien ging met de draaicirkel van een vrachtwagen, verdedigers dekte elke keer de verkeerde man. Je raad het dus al, het werd nog 3-3 en ik moest verlengen. Uiteindelijk na penalty’s verloren. Ik stop er nu gelijk mee voordat ik het dalijk weer verpest.

Nou de Weekend League is ook moeilijk. Ik speelde plaatsing,s wedstrijden om in een rang te komen.
Ik verlies ze alle 5. Dus ik kom maar in Brons 3.
Maar ik verlies er 1 en toen ben ik maar gestopt.
Of ik ben te slecht tof die tegenstanders van de Weekend League zijn te goed.

Ik zit te twijfelen of ik Weekend League ga spelen want dit is zonde van mijn tijd. Kan beter Sqaud Battels spelen of Divsion Rivals.

Ben na die dramatische start van 0-7 nu op 10-10. Ik kijk morgen of ik zo snel mogelijk die 11de pot kan pakken voor zilver 1 en automatisch plaatsen voor volgend weekend, en vind het dan wel best, Mijn eerste weekend league ooit was toch al verknalt.

Klote hoor! Maar dan ben je in elk geval geplaatst. Heb zelf mijn team verkocht , terug gekocht weer verkocht en nu toch maar weer gekocht :joy: heb nu alleen pogba eruit gelaten voor CL Fred en heb voor de coins van pogba Salah en Aubameyang gehaald . Ik ben benieuwd :ok_hand: morgen rag ik die potten er allemaal door ( heb nachtdienst) en dan zien we het wel

hiermee ga ik voorlopig spelen en dan zien we t wel :joy: sparen voor socrates

Succes hoop dat je elite kan halen.
En zonder man al dat kopen en verkopen kost je een hoop munten die EA graag van je afsnoept, ik heb mijn hele team verkocht op de Bruyne en Fabinho na, wel heb ik Walker terug gekocht wou hem toch weer proberen. En kwa keeper maakt het volgens mij geen ene moer uit die rare goals krijg je bij elke keeper tegen, dus heb die lange van Madrid verkocht en Alisson op doel gezet voel echt geen verschil. Wel ga ik vandaag de Bruyne en Fabinho en Walker weer verkopen en goedkopere ervoor terug halen ik heb dan ongeveer 3 miljoen op de bank staan sparen voor Gullit 90.
Grunn1972-5

Klopt het heeft me wat muntjes gekost :cry: 200K ongeveer geloof ik :sweat_smile: leuk teampje hoor! Gullit zou echt vet zijn als je die kunt kopen! Morgen krijg ik mijn SQ rewards en packen we gewoon even een icon haha dat zou wat zijn :rofl:

Ik wil deze 2 spelers kopen maar ze moeten nog verder zaken in prijs! Nu zijn ze al wat goedkoper dan vorige week! Wanneer zou de echte crash komen! Week voor blank friday denk ik toch?

Na de weekend league net voor black Friday zal de markt sowieso crashen maar de verwachting omdat niemand te laat wil zijn om zijn team te verkopen is eerder maar ik zelf denk dat de prijzen op black friday zelf het laagste punt gaan berijken als de lightning ronde gaan komen net als vorig jaar, dat is een mooie tijd om te kopen maar zorg dat je niet te lang wacht, want de markt zal zich daarna ook snel weer herstellen als dat afgelopen is omdat iedereen weer een goed team wil hebben, alleen spelers met een marktwaarde tot aan 50K zal niet zo snel herstellen en misschien net als vorig jaar laag blijven.

Gullit zou geweldig zijn wacht al twee jaar om hem uit te proberen, heeft mij ook zo een 300K gekost dat kopen en verkopen, ik sta in squad battle op zilver 3 het maar 5 wedstrijden gespeeld vind het niks aan tegen de computer te spelen. Zou top zijn als je iets moois packt.

Hmm dan hebben we dit koop en verkoop circus een weekje te vroeg gehouden :joy::joy: morgen ga ik alle potten spelen die ik nog moet 23 stuks :sweat_smile: hazard auba en salah die moeten wel goed zijn voor een paar goaltjes

in mijn eerste Weekend League van FIFA 19 sta ik momenteel met 17-6 op goud 2, wat boven verwachting was. Zeker gezien mijn team geen slechte prestatie al vind ik het zelf:

Sta inmiddels ook al op 750k coins en verwacht daar in komende tijd nog best wel wat bij te krijgen, waardoor ik naar een miljoen kan. Daarmee hoop ik rond de marktcrash van Black Friday een nieuw team te kunnen kopen. Weet alleen nog niet wat.