FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

@Jordi dan heb je het netjes gedaan!
@Grunn1972 als we gisteren de boel verkocht hadden en het zo gelaten dan hadden we volgende week een dik team kunnen bouwen. De markt is net flink aan het dalen gegaan… de bruyne , kante . Pogba en hazard zijn stuk voor stuk al bijna 40 K gedaald. Gaat heel hard zo :sweat_smile:

Iemand ervaring met de SBC Götze? zou perfect in mijn team passen:
image

Ben voor de rest nog op zoek naar een vervanger voor Bellarabi en Roussillon. Eventueel als het de teamgeest ten goede komt kan Tolisso verdwijnen. Kom maar op met de adviezen… (budget ong. 75k)

De spelers prijzen zakken nu al? Moet ik nu al gaan kopen of nog wachten

Kon het noet laten! Ik had de cions dus heb lekker 2 versterkingen gehaald! Hazard en Salah! Nu sparen voor de Bruyne en heb ik al me top spelers die ik zeker wil hebben! Daarna alle top IF Kaarten kopen

@Alwin gelijk heb je! Plezier is toch veel leuker dan voortdurend kijken naar wat de markt doet… ben daar wel achter gekomen . Heerlijke aanval heb je nu! Mocht aguero je niet bevallen dan zou ik voor auba gaan. Moet zeggen dat hij echt goed functioneert in mijn team!

Aguero had ik al vind ik super spits! Speel er al vanaf FIFA 16 mee in de spits dus doet het prima

Hahhaha ongeduldig maar je hebt gelijk ik ben zelf al genoeg munten kwijt geraakt 350K in dit weekend omdat spelers me niet bevallen in de weekend league niet omdat het slechte spelers zijn maar omdat mijn spel gewoon niet liep soms door mijzelf en en soms door de slechte servers van EA ,wat de oorzaak ook was waarom die spelers soms aanvoelen alsof ze met een blok beton op de rug liepen, veranderen kan je dat soort dingen ook niet door paniek aankopen te doen, en zo als @MeisterLandis al zei dat plezier staat boven die paar extra munten, ik ga deze week gewoon spelers kopen die ik lekker vind spelen en die black friday kan me gestolen worden heb 2.2 miljoen dus hopen dat de prijzen nog wat mee dalen,
Gullet 90 gaat hem nog niet worden maar heb goede dingen gehoord over Seedorf, dus ook ik ga voor plezier inplaats van die paar munten extra.

Zo is dat :slight_smile: En met al die rewards en een beetje geluk kun je hem over een tijdje toch proberen . Met al die rewards zou je toch een keer iets leuks moeten packen. SQ rewards kreeg ik vanmorgen Ter Stegen, toch weer 50K.
Weekend league ga ik nu 14-3 probeer er vandaag nog zo veel mogelijk mee te pikken :slight_smile:

ik ben trouwens veel 82 en 83 rated spelers uit de premier league aan het kopen. als aanstaande vrijdag de POTM SBC komt, waarvan ik verwacht dat Aubameyang deze gaat krijgen zullen die flink in waarde stijgen. we gaan het gokje wagen in elk geval :slight_smile:

:smiley::smiley::smiley:

1 like

Ja precies zo is het ook! Je kan wel wachten op black friday maar ik had de muntjes nu dus wil uitgeven! Heb nu een top team met die gewilde 2 aankopen

Ik kreeg Vidal uit de SQ Battles. Toch weer 10 k.

Sooow mazzel Pik zeg! Hoeveel waard?
Ik had deze

voor 108k verkocht

Ik mag nog niet klagen had twee weken geleden Messi in SB rewards, heb SB gisteren nog tot goud 1 gespeeld maar had geen zin om verder te gaan, heb daar helaas samen met de wekelijkse pre order twee 15K packs niks gekregen. weekend league heb ik tot silver 1 gespeeld zodat ik voor volgend weekend weer geplaatst ben, heb nog 5 wedstrijden over maar die speel ik niet meer. Morgen begin ik met een nieuw team te maken misschien ga ik wel weer terug naar mijn oude team met Aguero en Aubamayang. ff kijken of de prijzen nog verder gaan dalen.

Sow jullie packen even wat lekkere dingen zeg!
Squad battles rewards vallen me tot nu toe niet tegen .
Lekker terug naar je oude team dan , zeker als je daar het fijnst mee hebt gespeeld tot nu toe.
weekend league ga ik momenteel 18-3 dus 5 winnen van de komende 11 potten en ik ben tevreden :slight_smile:

Jij mag idd niet klagen als je Messi packt maakt dat het hele seizoen goed whaha. Weekend league ga ik zeker nog spelen! Moet nog 5 potjes en als ik er 2 win zit ik in goud 3

succes @Alwin ik ga nu 19-3 nog 4 wedstrijdjes winnen

Super jij ook succes @MeisterLandis :joy:

dankje @alwin. ik verlies nu 2 potten op rij na strafschoppen… ga nu 20-5 wordt nog spannend

gvd Elite 2 geëindigd in SQ en wat krijg ik als speler met de meeste waarde…Sigurðsson