FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Voor mij precies hetzelfde, ik heb ook zo’n gevoel dat het wel een beetje per dag verschilt qua niveau, gisteren verlies ik 4 potten achter elkaar kansloos met 4-0 en de dag er voor is het juist precies andersom en win ik alle potten met 4-0. Ben toch benieuwd of dat dan aan mezelf ligt omdat ik niet scherp genoeg ben of dat dat dan echt aan het spel en/of moeilijkere tegenstanders ligt.

Nou ik zit normaal gesproken in divisie 8. Maar nu zit ik de hele tijd in divisie 7.
Soms win ik met 3-0 maar er zijn ook wedstrijden waarbij ik met 3-0 verlies.

Uefa marquee matchups eindelijk mijn eerste walkout daaruit gepackt,

toch weer 70K waard :wink:

1 like

Klasse! Ik had weer niks. Morgen weer rewards day ben weer benieuwd.

Ik had ook niet veel, Rafinha voor 10k en Kluivert volgensmij.
Heb net ook een aantal keer die 2 spelers UCL SBC gedaan om vervolgens die 81+ UCL speler SBC te doen maar daar kwam 81 Emre Can uit, zonde…

Lekker zeg ik had Stones 12k waard haha

Ga hem zo ook maar eens doen :blush: ligt het aan mij of is de gameplay al de hele week ontzettend traag? Kan daardoor mijn spelletje niet spelen en verlies echt bijna alles :cold_sweat:

Je bent veel overdag online Floyd werk je snachts ofzo? Ik had gister ook 3 op rij verloren in rivals weet nie of het aan de gameplay ligt

@Alwin ik ben begeleider bij een stichting voor mensen met een verstandelijke en of lichamelijke beperking. Min voordeel is dat ik vrij veel s’ avonds werk en wanneer ik bijvoorbeeld een slaapdienst heb dan moet ik aansluitend aan mijn late dienst blijven slapen. Dat betekent dat ik daarna 2 dagen vrij ben. Ik neem mijn ps4 altijd mee omdat ik Toch bijna niks slaap vanwege alle geluiden :sweat_smile:

Haha relax man! Mooi baantje! Viel me op dat je veel online was in de middag.
Succes met gamen man! Groetjes Alwin

Absoluut! Mooi maar best heftig soms. Klopt vooral in de middag ben ik aan het gamen. Das het enige nadeel wanneer ik vrij ben zijn veel bekenden aan het werk. Maar FIFA is een mooi alternatief :joy:

Je moet iets doen om de tijd te doden. Ik zou denk ik precies hetzelfde doen als jij.

Squad

Dit is momenteel mijn team. Voor de komende tijd zat ik te denken aan de volgende upgrades:

LM:

  • Son of Martial (ik neig naar Son wat is jullie ervaring?)

LCB

  • Sanchez (met Bailly een centrum)

RB

  • Valencia

En qua backup

CM

  • Dembele (Backup Alli)

LB

  • Robertson (Backup Mendy)

Benieuwd naar jullie ervaringen en tips!

Wat is je budget ? :blush:

Zo ik heb 60 kaarten Stones en pickford gekocht boor 800 muntjes per stuk. Hopelijk gaan ze daar flink op bieden als POTM auba ( hoop dat hij het wordt) uitkomt. Eens kijken hoeveel we kunnen verdienen :ok_hand:

Ik zou mijn duur verdiende munten niet verspillen aan backups maar om je team een upgrade te geven. Ik vond Martial en zelfs Rashford beter voor mij spelen dan Son plus als ik met buitenspelers speel wil ik snelheid op de flanken, Son is wel de betere speler maar voor mij zelf vond ik die andere twee lekkerder spelen. Sanchez naast Bailey is zeker goed. Voor je rechtsback positie is Valencia een goede optie, maar Aurier doet niet veel onder voor hem en is een stuk goedkopen dus zou ook een goede backup kunnen zijn. Voor op je middenveld zou ik naar Wijnaldum of Lingard kijken als backup, al zijn Dembele en Fernandinho ook niet zo duur meer, en het ligt ook aan je budget natuurlijk.

Budget is beperkt (max 100k)

Eens, maar soms bied een backup net datgene wat ik even nodig heb in een wedstrijd. Wat betreft Son kies je dus op basis van snelheid zelf voor Martial of Rashford?

Bedankt voor je reactie :wink:

Ik zou kiezen voor Martial, puur persoonlijke voorkeur, gebruik hem zelf ook en vind hem echt chill spelen.
Sanchez is een goede keuze, heb hetzelfde centrum.
Valencia is gewoon een degelijke back, maar zoals @Grunn1972 al zegt, Aurier doet niet veel onder en is dus ook een stuk goedkoper.
Dembele zou ik niet kopen, is na 60 minuten bij mij helemaal uitgeput en wissel ik standaard elke wedstrijd, met de tactiek en formatie die ik speel moeten allebei mijn cm’s 90 minuten van “box to box” kunnen blijven gaan.
Zelf heb ik Robertson op linksback staan maar die zal ongeveer hetzelfde zijn als Mendy en is dus niet per sé aan vervanging toe.

Ik hoop het voor je, ik zelf had dan voor hogere spelers gegaan als Auba het word gaat die SBC duur worden hoger dan 1 miljoen in het begin en dan moet je teams van 85, 86, 87 inleveren ik zelf had al 50 informs gekocht 10K die zijn nu al met 3K gestegen, die zet ik vrijdag morgen allemaal tussen de 15 en 17K op de tranfermarkt, 1 tip als die SBC vrijdag uitkomt volgens mij was dat meestal om 12 uur s’middags zet je investeringen daarvoor al te koop mensen gaan voor die tijd hun inkopen doen, als de SBC uit is zullen de prijzen snel weer dalen, en als het niet de speler is die je dacht heb je in ieder geval wat winst gemaakt, alleen van de 85 tot 88 + spelers zullen munten waard blijven. Ik hoop dat het je lukt om munten te verdienen maar Player of the month is altijd moeilijk en risicovol om in te investeren. Ik hou het liever bij snipen hahaha