FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Dit is op het moment mijn team, heb nu ongeveer 150k op het moment.
Ik wil even de Division Rivals rewards en de WL rewards van morgen afwachten, ik verwacht dat ik morgenavond zo rond de 300k zit.

Wat is volgens jullie een goede versterking voor dit team?
Het mogen ook spelers zijn van een andere competitie waar ik eventueel een hybrid van zou kunnen maken.

Ik hoor het wel.

Ander vraagje, kun je trouwens ergens zien wanneer er weer nieuwe Fut Swap players komen en wat je er voor moet doen, ik wil namelijk die Flashback Pedro maar dan mag ik geen 1 van die swap-players missen.

Ja als je met vleugel spelers speelt halen hun de achterlijk makkelijker dan Son en ik vond ze voor mij beter renderen als Son. Kijk als je budget het toelaat zijn natuurlijk Mane en Sane nog betere opties,. maar dan zit je ook in een heel andere prijsklasse.

Thanks, ga ik voor Martial, Sanchez en Aurier.
Wat raad je aan voor het middenveld?

Gullit en Vieira hahahaha Nee kijk in ieder geval naar de stamina dat is heel belangrijk voor een middenvelder in ieder geval zou ik niet snel iemand kopen die onder de 80 stamina heeft.

2 likes

Alexis sanchez is ook fijn op LV ik zelf heb ook hazard martial en rasforth

Matic of Fernandinho

zou dit genoeg zijn ?

Klopt die overweging maakte ik ook maar omdatt ik het voor de eerste keer doe wilde ik eht een beetje veilig spelen als het dan mis gaat kost het me niet zoveel.
Voor de volgende POTM ga ik wel voor de IF spelers die aan de basis prijs eruit gaan.

ik heb trouwens ook een aantal Allan kaarten gesniped voor 2000 tot 1500 muntjes.
verwacht dat die goed gaat stijgen als Anderson en Mertens in TOTW komen.
Dat is de perfecte link tussen die twee :slight_smile:

Ohja en ik kwam een timo werner 83 rated tegen vooor 750 muntjes haha. die heb ik toch meteen gekocht .

We gaan het zien

@Qwezychoco kijk even naar de competitieuitslag van vorige week. dan zit je meestal wel save.
Zoals je onderaan in je afbeelding zit kun je dat zien door op Y te drukken.

Vorige week eindigde het ongeveer rond die koers ja, ik zou voor de zekerheid nog een paar potjes spelen dat je op 22000 komt, dan heb je zeker genoeg.

De laatste 4 weken is het namelijk nog niet boven de 22000 geweest.

TOTW is uit, en zoals je zegt zijn Mertens en Anderson beide inderdaad IF

@Sossage23 nu al ? normaal komt die s avonds pas ??

Ik hoop in elk geval dat een van die 2 liefst beide in mijn TOTW pakket zit morgen. zou een mooie aanwinst zijn :slight_smile:

image

Ze zijn inderdaad in het spel pas vanaf 19:00 beschikbaar, maar EA heeft al wel gereleased wat het TOTW is.

1 like

nice! benieuwd wie ik ga packen morgen :slight_smile: Felipe Nderson zou perfect zijn voor mijn team…

Je moet niet kijken naar de perfecte link tussen twee spelers uit het totw als ik jou was zou ik die weer verkopen die is al hoog omdat de Italie SBC er is, Maar werner die gaat wel stijgen doordat hij is totw zit ik denk richting 3 a 4K

Op wat baseren ze hun met die scores ?

RIVALS!!
wat ik er van vind? Totaal onvoorspelbaar.
Ze zeggen dat je word gelinkt aan een tegenstander van het zelfde nivo! Oké dat zal wel. Waar je in FIFA 18 een serie kon neerzetten van 8 wedstrijden winnnen achter elkaar is het nu totaal anders! Elke tegenstander is ander dus elke wedstrijd is anders! Max 4 wedstrijden op rij win je om vervolgens weer 4 wedstrijden te verliezen
Promoveren of degraderen is nog nooit zo moeilijk geweest!

Kortom ik heb wel plezier met FIFA 19 maar de weekend league vind ik leuker dan rivals en Squad battle is een alternatief ik speel niet graag tegen de computer ik doe het puur voor de rewards.

Mensen het is weer bijna weekend dus iedereen die WL speelt succes

PS4 FOR THE PLAYERS :soccer::muscle:

10 seconde geleden de Division Rivals rewards geopend, en ik ben gegaan voor verhandelbare pakketten, dat was de laatste keer, wat een troep krijg ik daar uit. Vanaf volgende week kies ik gewoon voor de munten.

Doe ik sowieso iedere week gewoon voor de muntjes kiezen das altijd het beste denk ik