FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Is het weer zover met de baggere shit!
Ik kan kiezen uit 75.000 muntjes of 1 mega pakket 1 zeldzaam megapakket en 2 zelfdzaam gemengde spelers pakketjesz of untradeble en dan krijg ik het dubbele van hierboven genoemd.

Mijn gevoel zegt dat ik een keer voor de niet verhandelbare moet gaan. Kan ze vanavond pas openen dus heb nog even om over na te denken.

Mijn ervaring zegt nu kiezen voor de munten, anders voor de niet verhandelbare gaan, je zou ze evt al wel via de web app op je mobiel, als je dat hebt kunnen openen.

Ik zag gisteren voorbij komen dat de WL reward voortaan om 9:00 's ochtends beschikbaar zijn.

Weet iemand waarom dit veranderd is?

Ik pak altijd die untradeable en hoop dan op hoge rated spelers voor icon sbc of potm sbc.

Geen idee waarom dit is! Waarschijnlijk zodat je de rival en WL rewards meteen achter elkaar kunt openen?

Denk dat het de niet verhandelbare worden deze keer . Sparen voor Auba POTM als hij het wordt .

Net de WL rewards geopend, het is niet mijn week, uit de Rivals rewards al niks en nu uit de WL, bij de player picks 84 Romagnoli en 84 Joao Mario. Uit de pakketten als beste 85 Saul, matig dit.

De untradeable hebben weer uit gepakt, die packs zijn echt goed vorige week Roberto Firmino, nu hmmmmmm en kan mijn eigen verkopen plus Diego Costa en nog twee 84 spelers lekker voor de sbc’s en 20+ squad fitness dat is ook 20K, uit mijn weekend league had ik niks maar ik ben tevreden :wink:

David de gea , lekker hoor! Dat is weer mooi meegenomen. Ideaal voor SBC’s .

Ga ook voor de untradeble’s als het op een sbc aankomt kun je dese beter hebben dan wanneer je ze moet kopen. De spelers worden vaak zo fucking duur als je ze nodig hebt voor een sbc dat het alleen maar meer coins kost.

De weekend league belonignen zijn er idd al

Nou deze is niet voor sbc’s heb mijn eigen verkocht voor 140K Diego Costa mag in een sbc hahaha, heb al mijn informs ook verkocht minder winst gemaakt dan ik had gehoopt maar ik wou investeren in de Nederlandse league sbc heb nu de hele eredivisie en 60 silveren spelers in mijn transferlijst als die sbc binnenkort komt, dan hoop ik op een goeie Lozano die als super in mijn squad komt dan.

Snap ik. Ik bedoelde de 84 rated spelers die kun je goed gebruiken voor de sbc’s. Je zou gek zijn als je de gea gebruikt daarvoor hahahaa. Straks als ik thuis kom meteen packies openen. Ben benieuwd.

Twijfel alleen om mijn totw pakket te bewaren, aangezien deze totw niet zo denderend is :cold_sweat:

@Grunn1972 net 8 IF Chester kaarten gekocht voor de POTM sbc morgen. Hopelijk gaan ze flink stijgen :slight_smile:

Komen er ook nog Europa League SBC’s vanavond of is dit alleen voor de Champions League?

Ik zoek een nieuwe BPL-spits om vardy te vervangen, twijfel tussen de duurdere lukaku/kane of toch een flink goedkopere firminho halen? Iemand ervaringen met deze spitsen?

@lars dan zou ik persoonlijk voor firmino gaan.

Ik zou ook voor Firmino gaan die is echt super.

Hoop het voor je dat die gaat stijgen ik had uit mijn 50 informs toch nog een dikke 230K winst gehaald ik denk dat ik ze op tijd heb verkocht want nu staan er informs op die voor 11K weg gaan, heb ik mooi Aguero voor terug gekocht. Je vroeg me nog om hoe Seedorf speelt, nou ik vind hem ongeveer gelijk aan 86 Gullit dus wel een goedkopere versie maar net zosnel moe als Gullit dus ga hem snel weer verkopen en wil dan eerst ff kijken als ik hem verkoop heb ik ongeveer 1.5 miljoen dus nog ff doorsparen en traden voor 90 Gullit, en met dit team speel ik nu. Grunn1972-7

Blind en GuzmĂĄn als player picks en verder Draxler als beste speler. Het was geen goede week :sob::joy:

Heel stom maar Ik dacht dat chester in de PL speelde , iets te snel geweest . Hij speelt in het championship
 leuk team hoor! Hopelijk kun je met traden flink cashen zodat je snel Gullit kunt halen :sunglasses:

Ik wil eigenlijk een teampje gaan maken voor squad battles en om een een beetje te kunnen rouleren zodat ik niet altijd meteen conditie kaartjes aan mijn “goede” team moet geven.

Ik heb wat rode kaartjes die ik er in wil gebruiken, dat zijn: 84 Vela, 86 Bernardo Silva, 84 Joao Mario en 84 Romagnoli.

Kunnen jullie toevallig iets van een opstelling bedenken, maar wel zodat alle spelers op 9 of 10 teamgeest komen te staan? Kom er niet echt uit, vooral omdat die Vela gewoon heel moeilijk te linken is.

Je kunt romagnoli en Joao Mario aan elkaar linken. en van daaruit mario weer met bernardo silva vanwege hun nationaliteit. Verder meot je zelf even kijken qua competitie en links wat bij elkaar past . zo kun je bijvoorbeeld Allan weer linken met Mario en met de braziliaanse nationaliteit kun je veel kanten op :wink: