FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb jesus in de spits ook wel lekker spelen

Nou het is me gelukt hoor. Leuk teampje zo denk ik.

even een vraagje: krijgen rode kaartjes al gelijk loyalty of moet je eerst 10 wedstrijden ermee spelen?

Volgens mij hoef je hier niet eerst 10 wedstrijden mee te spelen voordat ze die ene teamgeest erbij krijgen.

Belgisch vlag dan hoop je op Mertens maar helaas kreeg Hazard…

Player picks opzich ook wel tevreden mee :slight_smile: Kon slechter.

Elke speler die je packt dus ook uit rewards hebben al loyalty.

Hazard leuk subje voor op cam positie, en je hebt toch niet Richarlison gekozen boven Werner hahaha Hopelijk heb je ook iets goeds gepackt uit je andere rewards.

Waneer krijgen we de weekend league paketten ?

@Grunn1972 verder wel wat borden maar geen spannende dingen helaas. Kan het goed gebruiken voor de SBC’s. Ik heb Werner natuurlijk bij de selectie gehaald richarlison niet , die was toevallig de beste uit mijn eerste player pick.
Bij de Belgische vlag dacht ik echt even aan Mertens hehe :sweat_smile:

dit is 1 van mijn teams op dit moment. in totaal heb ik er 2

team%201

Ik wederom weer helemaal niet gepackt. Echt ongelooflijk. In mijn omgeving packt iemand altijd wel wat elke week. Iedereen is al aan de beurt geweest, sommige zelfs 2 of 3 keer. Maar ik nog nooit.

@liverpoolred dat is wederom balen zeg :cry: hopelijk krijg je snel geluk! De prijzen van de spelers stijgen weer lekker flink vanavond.
Ga mijn team toch verkopen denk ik. Kan de komende dagen wss toch niet spelen dus dan kan ik net zo goed even wat muntjes verdienen

Yeeheesss! Krijg even Ramos en Özil in mijn 2e 100k pack van goud 1!! Lekker man! Player picks en 1e pack waren heel slecht maar dit maakt toch wel ietsies goed :slight_smile:

Jammer van veel rode lijnen

Schijt ziek van deze FIFA! Heel de wedsfjdh domineren en nog verliezen met 3-1! Gelukkig morgen weer weekend league! Ben vrij dus ga zeker vlammen moet goud 2 eens halen! Gewoon gelijk goed beginnnen hoop ik! Heb nu goed team dus moet te doen zijn

Irritant is dat hè! Soms lijkt het wel of je gewoon je tegenstander het werk moet laten doen en er zelf lekker uit counteren…

Ik ben mijn team trouwens aan het verkopen. Kan de coins terug verdienen die ik verspeeld heb en begin morgen met Auba al met een mooie slag ( verwacht ik) ga Auba ook verkopen in de hype die morgen zal ontstaan.

Komende weekend league ga ik met dit teampje lekker aankloten

Ja heel irritant! Mooi teampje voor als alternatief! Met jou FIFA moves kom je heus wel weer ver!

Hopelijk word het een goeie weekend league en dat er maar een mooie TOTW koopt woensdag met veel BPL spelers!

Zit trouwens te twijfelen of De Gea te kopen of gewoon met LLoris blijven spelen? Dat is mijn keeper nu

We gaan het zien. Met goud zijn we tevreden :blush: zag net dat ik best veel rode Bundesliga kaartjes verlegen heb in de player picks. Zelfs wout weghorst nog op de bank :rofl::ok_hand: dat wordt onze super sub haha.

Benieuwd wat het gaat geven. Jij ook veel succes in elk geval :muscle:

Weet je ook al wat voor team je terug gaat kopen?

@Sossage23 dat weet ik nog niet. Dat ga ik me bekijken als ik veel coins heb vergaard. Wil zowiezo een aantal dure spelers op hun laagst kopen en over een tijdje weer door verkopen.

Dat goedkope Bundesliga teampje speelt wel lekker overigens :slight_smile: