FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

In welke formatie speel je ingame? Neem aan dat je namelijk niet in de 4-5-1 speelt?

@Sossage23 jawel hoor ik speel 4-5-1 en door kort te tikken probeer ik mijn tegenstander uit de tent te lokken. Dan kom ik over de flanken door of gebruik mijn spits om een combinatie aan te gaan. Veelal driehoekjes die steeds terug komen. Wanneer ik achter sta na een uurtje dan switch ik pas na 4-1-2–1-2 :blush:

Ga met dit teampje nu 6 om 1

Oke, ik zelf speel 4-4-1-1, speelt opzich wel lekker eigenlijk een soort van zelfde variant als wat jij speelt alleen dan met een soort van schaduwspits, werkt opzich ook wel lekker.

6 om 1 is gewoon een prima score, ben benieuwd wat je kan halen dit weekend, hou me op de hoogte.

Klopt. Als ik switch naar het andere systeem zet ik Lucas op 10 speelt erg fijn. Speel je op Xbox of PS4 ? Anders kan ik je ook even toevoegen :blush:

PS4, maar ik durf niet eens te zeggen wat mijn PSN is haha. Zal straks even kijken.

En ik heb de weekend league al weer verknald hahaha wat gaat dat kloten spel in je kop zitten. 1-0 helemaal weg gespeeld bij 5-0 heb ik opgegeven, daarna 3-2, 2-1, 3-1, gewonnen leek een mooi weekend te worden 3 uit, 4 daarna weet ik niet waar EA mee bezig is verlies gewoon 6 op rij en niet onverdiend krijg een goals tegen niet normaal meer word van het kassie naar de muur gespeeld, 5-1, 3-1, 5-3, 3-0, 5-2, 4-1, 6-0, ik dacht dat je weekend league tegen ongeveer je eigen niveau word gelinkt. toen 4-0 winst en daarna 3-2 en 4-3 verloren ik heb het wel gehad met deze weekend league, heb mijn hele team verkocht, als ik nog speel dan ga ik wel met een basic team spelen, maakt voor mij niet meer uit het kost me toch al weer 55 euro, ga eerst een nieuwe controller ophalen.

Balen zeg! Het haalt soms het slechtste in je naar boven hè! Soms is het zo voorspelbaar allemaal en je kunt er gewoon niks tegen doen. Speelde een gast heelmaaal weg daarstraks en puur doordat hij Neymar en mbappe heeft schiet ie 2 ballen van 30 meter binnen in de laatste 5 min 3-2… ga momenteel 7-3 met dit teampje :blush: neem meteen een beschermhoes mee voor je controller die heb ik ook en de levensduur van mijn controller is verdubbeld :joy:

Hoelaat brengen ze die POTM eigenlijk uit ?

Daar zat ik eigenlijk ook op te wachten.

Ik leef met je mee, had dat 2 weken geleden ook, ben er wel achtergekomen dat wanneer ik 2 potten op rij verlies ik echt even moet stoppen, want ik ga me alleen maar op zitten vreten door dat spelen en m’n prestaties worden er niet beter van.

Heb jij een xbox one ? Of een ps4 anders wil ik je wel toevoegen ik heb een xbox

dit is mijn beste pakketjes een extra paket gekregen en als leenspeler felipe Anderson totw

Ik heb een PS4 :blush: dat zijn geen verkeerde spelers zeg!

Neen aleen jammer dat ik ze niet kan verkopen :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik begin nu met de 1ematch weekend league

Nu heb ik 2 aub’s gekocht en wil ik ze erop zetten zijn ze nergens te vinden… wat is dit voor gedoe :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:

@Sossage23 ja had ik ook beter kunnen doen maar ja eigenwijs he hahaha ik ga deze weekend league gewoon tot silver en dan kap ik heb het helemaal gehad met EA wat helpt het als je een goed team hebt met twee icons had gisteren Petit 90 erbij gekocht en wanneer je tegen een slechter team moet, dan zijn mijn spelers niet vooruit te branden, doen dingen die ze normaal niet doen.

@MeisterLandis moet je ff in en uit fifa gaan als het goed is komen ze dan wel of in je club of transferlijst. ik heb die van mij voor 400K verkocht toen die sbc uitkwam. Verder heb ik mijn hele team verkocht op de Bruyne na, en Firmino en de Gea zijn untradeable. Heb nu wel 3 miljoen coins hahaha

@Qwezychoco voeg mij maar toe op Xbox FarmerUutGrunn

Nice @Grunn1972 heb ik gedaan en hij is er weer. Was even zweten zeg :sweat_smile: vanmorgen dacht ik serieus nog zal ik 5 auba’s kopen maar durfde de gok niet aan… had ik t maar gedaan :cold_sweat:

Terug een slechte start met weekend league 2 gewonnen en al direct er 5 verloren :pensive:

ik heb nog 89 000 over om nog ergens spelers te veranderen maar weet niet wie jullie best aanraden

Kak door dat de app niet fatsoenlijk werkte de dans gemist met auba… dat scheelt dan weer 100K per auba’tje :cold_sweat: bedankt i phone

Schijt aan die drie miljoen coins ik wil het plezier in het spelletje terug hebben, dus ik ga twee of drie goede icons kopen. Heeft iemand van jullie één cvm in gedachten die ook echt achter blijft in plaats van elke keer in de 16 meter opduikt ondanks de instructie dat hij op zijn plek moet blijven?

@MeisterLandis balen man ik was dus net op tijd ik zag die sbc komen en de prijzen stijgen gelukkig gelijk verkocht wou eerst wachten tot die niet meer te krijgen was zodat ze de prijs omhoog gooien zie net ook de prijs van dat ik verkocht heb is al weer 80K naar beneden.