FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Gelijk heb je! Lekker spelen. Ja ik heb ze de voor 340 per stuk kunnen verkopen verdorie :cold_sweat::cold_sweat: echt jammer dat was gewoon 300K meer geweeest wat ik nu mis loop. Dan hadden we t geld van het team wisselen telkens weer terug. Maar goed in principe verdien ik nog 200K met het handelen dus wat zeur ik eigenlijk ook :joy:

Zullen de nieuwe Champions League OTW nog in prijs verlagen na verloop van tijd?

Laten we het hopen! Zit er iemand bij die je wil gebruiken?? @Grunn1972 welke icons ga je halen?

Lingard lijkt me echt leuk om te gebruiken!

Kopen jullie soms packs of doen jullie enkel de sbc

Ik heb nog geen flauw idee ik zoek in ieder geval een cvm die op zijn plek blijft staan en niet ondanks de instructies achterblijven tijdens de aanval in de spits loopt zoals Petit, ik heb gehoord dat Gattuso dat wel doet dus ik kijk straks wel ff, in de spits twijfel ik tussen Del Pierro enRoberto Baggio, weet jij nog een topper.

Roberto baggio lijkt me ook wel een sjieke speler zeg! Ik heb gehoor dat Socrates wel echt een topper moet zijn. Check zijn stats maar eens op futbin. Die wil ik gaan halen en van daaruit iets leuks om hem heen bouwen. Gatusso moet ook een goede optie zijn inderdaad.

Ga zelf denk ik voor een mix van Argentijnen , Brazilianen en slopers uit de serie A zoals naingollan . En als het niet loopt lekker schoppen en vierkantje bashen :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Ik kijk wel uit met slopen heb al zeven rode kaarten in deze weekend league toen ik mijn kop verloor dus maar even op zoek naar rustige slopers hahaha Socrates lijkt echt tof dus wie weet ga zo ff kijken op de transfermarkt naar de prijzen.

Haha dan heb je lekker geschoffeld! Ik ga hem wel halen maar ik wacht tot na het weekend. Heb het idee dat de prijzen dan toch wel wat lager liggen dan in het weekend.

En hebben jullie al iemand gezien bij de Champions League OTW die je wel zou willen hebben?

@MeisterLandis ik heb 88 Roy Keane en 91 Roberto Baggio en 86 Fernando Hierro gehaald ook heb ik Pogba en Alex Sandro gehaald ben weer blud hahaha. Tijd om het plezier weer terug proberen te halen

Nice @Grunn1972 mooie spelers! Hopelijk krijg je het plezier weer terug!

@TomV cuadrado florenzi en perisic lijken me wel wat! :muscle: of fabinho die ziet er ook heel degelijk uit

Dat klopt en de andere heet StefanoPinna die kun je beter niet treffen…nog niet zo lang geleden wereldkampioen geworden op de ps4 al was dat wel met fifa 18

Iemand Aubamayang sbc gedaan ik zit te twijfelen of die echt zoveel beter is als zijn normale kaart die vond ik echt fijn maar 180K winst kon ik niet laten liggen, maar om 550K te betalen voor een untradeable kaart vind ik best wel een bedrag en dan moet je echt een groot verschil zien tussen de kaarten.

Volgens mij is hij niet veel beter dan zijn gewone kaart. Kijk maar eens op futbin. Ik heb me net nog kunnen inhouden toch niet weer mijn team te kopen. Kloot nog even lekker verder aan met mijn gare buli teampje :joy:

Iemand ervaring met Chilwell inform? Zit er aan te denken hem mijn eerste keuze linksback te maken

Dat dacht ik ook al, en om daar dat 550K voor te betalen en ook nog untradeable vind ik net ff teveel, Hoeveel ga je in WL? Ik heb in WL silver 2 en heb geen zin meer deze was toch al verpest, volgende week weer een kans :wink:

Ik heb chillwel gepackt maar vind die niet echt chill spelen :joy:

@Tom ik vind hem juist wel fijn. Beter dan mendy.
Momenteel 12-6 Je merkt zo erg het verschil met het premier league team… gaat een stuk trager allemaal en de welbekende penaltieseries vallen weer in mijn nadeel uit hahaha . Zie wel waar het schip strand. Komende week wat rivals kloten met dit team en hopelijk zijn de prijzen dan weer flink gedaald :blush:

@Grunn1972 Zoals het er nu naar uit ziet zal ik met dit Bundesliga teampje goud 2 miss 1 eindigen :slight_smile: