FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ben weer in goud 3 geëindigd met weekend league!
Heb vandaag vooral Squad battle gedaan wil ik gewoon even snel goud 1 halen.

Speel volgende weekend geen WL denk want heb andere dingen in de planning ga denk heel de week Squad battle doen en gaan voor elite 1

Teampje tot nu toe, wat er nog gaat gebeuren is:

  • Kimmich komt voor Bellerin
  • Tah komt er voor Laporte
  • Twijfel of ik Sané moet halen voor Robben omdat die wel aardig traag is. Of andere tips?

Op den duur misschien nog een andere spits van de PL want heb Martial ook nog. En eventueel tolisso vervangen

Echt wat een spel soms. Ben dus serieus van 16 om 2 naar 19 om 11 gegaan… Hoe is het in godsnaam mogelijk…

@LucBelt absurd he! Dit is me 2 welen geleden precies zo gebeurd. Gekkenwerk, vraagt je af hoe het kan!

Klopt ! Ik heb mijn laatste 4 potten nog bespeelden ga nu 20-9 dus goud 1 is sowieso binnen. Dat laatste potje jog even wat aankloten haha . Kunnen we weer 2 100K pakketjes openen.

Laatste weken altijd goud 1 gehaald en nu na zo’n begin hoopte ik een keer op elite. Maar sjongejonge… niks lukte meer. Snap best dat je tegen betere tegenstanders moet maar dat je spelers dan ook echt niks meer dekken en scoren, slaat toch nergens op…

Denk dat het puur aan de verbinding ligt! Je kunt niet ineens zoveel verliezen, dat bestaat gewoon niet. Volgende week ga je elite halen, positief blijven :muscle:

Eindig met mijn basic teampje 20-10 had die laatste echt moeten winnen maar werd weer eens ouderwets genaaid door het scripted geneuzel…
grote man deze weekend league Timo Werner 19 goals en 10 assists.

Voor het eerst Elite 2 gehaald! 25-5

1 like

Super netjes man! Beest haha echt knap :muscle:

Knap hoor! Benieuwd wie je uit je team van de week pakketjes gaat krijgen :muscle:

Netjes man. Hopen dat je beloond word met super pakketjes donderdag.

Bij mij gaat het elke week een beetje beter, vorige week goud 3 met nog 2 wedstrijden over gehaald, deze week 19 winsten, dus goud 2, aankomend weekend gaan we voor goud 1.

Ik zag op VI langskomen dat het MLS Team of the Year bekend was gemaakt met spelers als Rooney en Zlatan. Benieuwd of hier nog een sbc van komt. Iemand enig idee of dit vorig jaar zo was of iemand die er al meer van gelezen heeft?

Vorig jaar was er geloof ik wel een TOTS van de MLS.

Edit: Volgens mij lieg ik, waren enkele spelers van de MLS met een TOTS kaartje in een gemengd team met spelers uit de kleinere competities.

Thanks iedereen! Hoop ook dat ik iets krijg, want ik zie mensen in Silver eindigen die betere dingen hebben gekregen dan ik de afgelopen weken, haha.

Het is sowieso al knap als je minimaal de helft weet te winnen, dus iedereen is lekker bezig!

Net de squad battle rewards geopend elite 1 twee rare mega pakketjes en de pre order twee premium jumbo gold pakketjes heeft samen met de munten een dikke 100K opgeleverd. Buffon in de pre order en Boateng in de mega.

Ik ben tevreden.

Nice!! Ik moest het doen met een 81 rare RM uit 5 packs. Hopelijk zijn de WL rewards beter deze week. Helaas verloor ik daarin het laatste potje, waardoor ik eindigde op goud 3 in plaats van goud 2.

Ik snap die matchmaking van Rivals echr niet. Ik word HELEMAAL afgeslacht heb nu.9 potten gespeeld en maar 1 gewonnen. Ik ben gedegradeerd naar divisie 5. Dit is echt nog nooit gebeurd het lijkt wel alsof ik me de week slechte ga presteren.

Het zit je echt niet mee hè! Hoop voor je dat het tij snel gaat keren en het plezier weer terug komt!

komende week weer in divisie 2 :muscle:

Prijzen zijn al flink aan het zakken. Morgen en overmorgen zullen ze nog verder dalen. Dus als je wil handelen kun je morgen wat populaire spelers kopen en die donderdag tijdens de rewards weer verkopen.