FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik hou ze zeker in de gaten maar heb nog niet een keer een borden speler gehad uit die sbc’s dus hopelijk krijgen we nog wat packluck na die zwarte vrijdag van gisteren. 2 miljoen coins en alles verkocht wat ik gekregen heb en 210K daaraan over gehouden. Heb net weer die sbc gedaan ucl player was Alfa Semedo van Benfica toch weer 1.2K waard pffffff

Die Son lijkt me wel een lekker kaartje om uit te proberen, heb nu Anderson 87 op die plek gehaald is ook echt een beest met zijn afstandsschoten :wink:

Ga hem ook zeker proberen! Lijkt me een fijn spitsje ! Als hij me beter bevalt dan Hazard lan ik hem meteen verkopen :joy: ga Vertonghen ook proberen . Eens zien of dat wat is .

Ik ben zooooo klaar met dit vuile tering spelletje jongens echt ongekend dit… Heb nu een tering dik team. Heb nu 13 wins uit 19 gespeelde wedstrijden. Ik zweer het werkelijk waar GEEN EEN TYFUS WEDSTRIJD IS TERECHT VERLOREN!! GEEN EEN!! Wat er allemaal gebeurd hier echt ongelooflijk, constant als ik voor sta begint mijn hele team te spelen alsof ze een stel tering slakken zijn… terwijl ik godverdomme een team van 1,7 miljoen heb staan!? Kan nu ook niet meer verder spelen (gelukkig) want ik heb me controller naar de klote gegooid en me hele monitor in 2en geslagen. Graf spel

Damnnnn dat zijn nog eens harde woorden, mag je blij zijn dat black friday tot maandag is in vele winkels, zijn de controllers nog in de aanbieding en hopelijk de monitors ook, ik heb voor mijzelf deze FIFA al drie controllers vernietigd heb gisteren nog maar even 2 extra besteld. Heb ze vandaag bibinnengekregen.

Kan dit spel niet meer serieus nemen joh. Die hele tering game is gewoon broken. Er is altijd wel wat, de ene keer zijn de servers onspeelbaar de andere keer heb je weer last van scripting. Ik sta nu 20 gespeele 13 wins gewoon 4 keer achter elkaar verloren :rage::rage::rage:

Echt belachelijk die totw sbc maak er vijf van krijg ik vijf keer diezelfde Ier van 76 rated, drie keer untradeable en twee keer tradeable. Heb het helemaal gehad met die sbc’s.

Hoe dom of slim kan je zijn, ik wou nog één keer een tradeable totw doen ik lever ook een team in met twee informs gelukkig untradeable in de verkeerde sbc dus in de untradeable sbc, en ja hoor ik pack een geweldenaar, misschien wel slim als ik de spelers in de goede sbc had gedaan had ik waarschijnlijk weer die Ier gekregen jammer dat hij untradeable is maar ik ben blij met deze speler.


Waar kan ik volgens jullie nog verandering in brengen heb bijna niets van munten meer doe enkel nog sbc en hopelijk komt daar iets
Mooi van

@Grunn1972 lekker hoor! Heb er net ook 3 gedaan wel tradeble… hopen op wat geluk :sweat_smile: ga ze morgen even open maken denk ik. Zag daarna pas dat de prijzen echt ruk zijn :cold_sweat::cold_sweat: hopelijk krijg ik iema d uit het ultimate totw tot dusver

Pfoeh! Dikke pack! Inderdaad jammer dat ie untraedeble is. Ik heb nog 10 potten te spelen in de WL deze ga ik morgen spelen. Hopelijk gaat het wat beter dan vandaag :joy:

Ik heb neb weer één gespeelt gaat echt nergens over, 16/9 tegen 3/2 schoten en dan 2-2 en verliezen op strafschoppen, heb nog 22 potten maar heb helemaal geen zin ik probeer morgen ook weer en dan voor zilver en dan kap ik. Heb het helemaal gehad zoals deze game speelt.

Balen!! Het gaat echt nergens over he… zelfs met kabel hapert het spel. 3 totw packs geopend allen discard spelers… heb er 13 gewonnen tot dusver maar gooi er de brei aan…

Ik heb vandaag even op Youtube gekeken naar pack openingen EA heeft zichzelf echt belachelijk gemaakt, hoeveel mensen honderden tot duizenden euro’s aan FIFA punten hebben geopend en echt totaal niks hebben gekregen, ik heb voor 2 miljoen coins geopend en heb echt na alles verkopen 210K munten overgehouden, dat is net aan 10% ik heb in totaal bij 6 mensen en ik zelf die 4 ultimate packs zien openen die in store stonden waar niet eens een walkout in zat, Dit zegt heel veel over EA, en hoe black friday gewoon misbruikt hebben om de mensen die hun spel spelen, op te lichten door de pack weight zo naar het nul punt te droppen, als je ooit nog twijfelt of je wel of geen FIFA punten wilt kopen of dat je packs met coins wilt openen zou ik zeggen bekijk de video’s van Jannick Lopez en of NepentheZ en je bent gelijk genezen.

Inderdaad, heb dat filmpje van Jannick Lopez ook gezien. Die opent gwn 6 100k packs beste speler is Ribery… ik zou echt helemaal gek worden :joy:

Nou niet helemaal ik had de Marquee Krachtmeting SBC gedaan. En ik kreeg uit een gouden top spelers pakket Alex Sandro, maar wel de Black Friday kaart.

Ik heb meteen De Gea gekocht.:grinning:

KUUTTTSPELLLLL MAAR IK BLIJF TERUGKOMEN WHYYYY

Precies dat :weary::weary::weary::weary: zojuist goud 1 verspeeld

Ik sta nu op 17 wins met nog 5 potjes te gaan, ondanks mijn matige team. Hopelijk kan ik goud 1 binnenhalen deze week.

Het team dat ik wil kopen is helaas nog niet echt in prijs gedaald, werd zelfs duurder met Black Friday. Wellicht dat het later dit weekend of in komende week nog daalt, voordat ik het koop.

Allemaal het zelfde hahaha ik sta 5-6 heb nog een boel te gaan maar als ik zilver heb dat is nog 1 winst dan stop ik heb ik in ieder geval 1 player pick zoals deze game speelt en hoe ik daarop reageert kost me veel te veel controllers en dat is het me niet meer waard hahaha