FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Weekend league dit keer goud 2.
17 winst ik ben tevreden :+1:

kijk deze gast zijn team


Ik ben gestrand op 11 potjes dit weekend jammer zat veel meer in op naar volgende week

Pfff wat een team
 Je zou er maar mee mogen spelen

Ik heb eindelijk na alle weekend leagues en na iets van 15 keer verliezen mijn eerste strafschoppen serie gewonnen hahaha wel heel onterecht ik had 8/5 en hij had 16/4 en damnn wat een team had hij zeg met R9 en Cristiano Ronaldo en Vieira, vond het al knap dat het na 120 minuten 3-3 stond, al stond ik tot aan de 115de minuut nog met 3-2 voor, en dan de serie beginnen met twee missers en hem toch nog uit het vuur slepen sta 6-6 en heb zilver 3 vind het wel best zo met al die delay maar wel lekker om ook eens een wedstrijd onterecht te winnen voelt goed om ook eens aan de andere kant te staan hahaha

Boh ja! Zou graag zo’n teampje wel eens willen hebben. Eens zien hoe ver we daarmee kwamen :innocent: heb toch nog wat potten gespeeld en sta nu goud 2. Goud 1 is makkelijk te doen maar ik ben kapot :cold_sweat: heftig weekend maar we hebben genoten ALAAF :tada:

Haha ik ben lekker naar Qlimax geweest en dus ook maar t/m goud 3 gespeeld. Mijn nieuwe team speelde geweldig!

Hier kan ik niet echt een mening over geven. In game switch ik naar 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2(smal). Mijn 4-1-2-1-2(breed) is puur voor teamgeest.

Net een aantal 82+ rated sbc’s gedaan voor de fun. Kwam Lloris uit gewandeld. Jammer dat mijn IF Pickford ook niet tradeble is :slight_smile:


Welke sbc gebruik je van de 3 en wie was je beste speler

Ik denk dat je met een tradeable pack nooit zoveel geluk zou hebben gehad. Omdat untradeable packs de markt niet kunnen verstoren acht ik de kans op een betere speler veel groter?

Iemand ervaring met felipe anderson in-vorm? 86 rating
Denk dat ik mane vervang voor hem

Ik heb 25 van die premium PL upgrade gedaan en Sterling 85 en Lacazette 84 als enige borden spelers gekregen echt bagger die sbc’s heeft me gewoon dik 200K gekost, ook heb ik 10 van die 82+ gedaan en 2 83 rated borden spelers maar dus 8 82 rated spelers volgens mij heeft EA mijn account na Messi vorige maand op de red list gedaan kwa pack luck.

Ik had Anderson 86 IF kaart, hij is echt een beest vooral zijn afstand schoten alleen heeft hij soms van die rare aannames dan neemt hij de bal aan en springt dat zonder bal ineens een meter de verkeerde kant op maar volgens mij is dat een bug of zo. Jammer genoeg heb ik hem wel moeten verkopen omdat ik 4-1-2-1-2 opstelling speel.

Lekker ik zou zelf voor Lloris gaan ook omdat je met hem makkelijker een hybrid kan maken hij heeft een goede link met Varane.

Inderdaad. Heb net even gekeken. Helaas komt hij maar op 6 chem. wanneer ik hem link met lala, kante en lloris
 dat vind ik best raar eigenlijk.

Heeft hier trouwens iemand ervaring met Depay IF ?
Die zou ik graag als spits willen halen zodat ik hem kan linken aan Neymar en Mbappe :slight_smile:

Weet iemand om de hoeveel tijd de cyber monday sbc’s komen? Heb er nu net 1tje gedaan. Is dit hetzelfde als de black friday flash sbc’s?

Ja dit is hetzelfde, ze komen om het uur of om de 2 uur.

Had er in totaal 6 gedaan, zaten wel een aantal leuke packs tussen. Maar helaas niks van waarde.

Al een hele tijd geen walk outs gepackt, gisteren 2 flits SBC’s achter elkaar gedaan, gelijk 2 walkouts, waren niet de beste, Iniesta en Thiago, maar toch een kleine 40k in totaal.

Daarna heb ik ook nog die futswap players ingeruild voor een 100k pakket, zag in die spelers niet heel veel.

Daar eindelijk de eerste klapper van het jaar gehad, 91 De Gea en daarachter zat nog 90 Neuer. Samen goed voor zo’n 180k.

Dat zijn redelijke packs! Tot hoelang blijven die flash sbc’s? Ik zie nu weer een nieuwe