FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik durf er niks van te zeggen, denk eerlijk gezegd dat er niet heel veel meer zullen komen.

Ik las dat er met Black Friday 13 zijn geweest dus ik ga er vanuit dat dat nu weer zal zijn.
Zoals ik het tot nu toe heb kunnen tellen staat de teller nu op 11 dus zullen er als het goed is nog 2 komen.

Heb die fut swap spelers ook ingeleverd voor een 100K pack wat een drama met Pedro 82 als hoogste speler daarna 81 en naar beneden.

Holy shit. Ik dacht ik doe één UCL upgrade met mijn laatste spelers die ik wel kwijt kon…

Klasse! Verhandelbaar?

Jammer genoeg niet! Maar heb toch een Premier League team. Heb nu Courtois die natuurlijk fantastisch is, dus ik ga De Gea uitproberen en kijken wie me beter bevalt

Dat komt dan goed uit! Ik heb er ook 6 gedaan net maar kreeg niks goeds helaas.

Ik heb gisteren SIF Mahrez gekregen uit een Flash SBC. Nu heb ik na de rewards van morgen denk ik wel genoeg om Neymar te kunnen toevoegen aan mijn team! Alleen hoe snel zal hij denken jullie weer terug dalen naar rond de 600/620k? Zo hoog was hij ongeveer voordat zijn IF in packs was en die gaat vanavond uit packs.

Ik wilde gisteren een untradeable TOTW sbc doen, dacht daarvoor wat van die 82+ rated spelers uit die sbc te halen, komt daar ineens 89 Aguero uitgewandeld.

Wilde ik al een tijdje kopen, dat is nu dus niet meer nodig :slight_smile:

image

Team op dit moment, wil nu als eerste Bailly en Fred gaan vervangen.

Leuk team heb je zeg! Hoeveel coins heb je en aan wie denk je om de plekken van Fred en bailly op te vangen

Ik speel momenteel met dit team :slight_smile:
Wat zouden jullie eventueel nog veranderen , behalve de spits positie! Daar gaat een icon komen :laughing:

@MeisterLandis

Misschien De Gea ipv Lloris en een Icon voor Vertonghen, mocht je daar de munten voor hebben, veel beter kan je team niet meer qua Premier League spelers.

tnx, Kanté in plaats van Fred en Van Dijk in plaats van Bailly.

Dat zijn de meest logische keuzes inderdaad :slight_smile:
Dat zou ik inderdaad kunnen doen.

Wat ik me net bedacht heb is het volgende ;
Icon op de plek van Vertonghen ( campbell) en dan gaat de Bruyne de spits in en haal ik pogba of een andere icon ( gerrard) voor het middenveld :blush: we hebben wat te doen qua sparen :laughing::laughing:

Dan zal ik ook maar even mijn teampje posten, haha

Bruut team. Ik zou alleen Van dijk en Sanchez kopen

Hoe bevalt Lingard? Leuk spelertje lijkt me dat :grin:

Mijn team dan :call_me_hand:

Als je IF Mahrez tradleable is zou je hem kunnen wisselen voor IF Anderson. Hoe speelt Jan Vertongen bij jou heb je geen last van zijn low pace? Wou hem ook proberen omdat hij de enige LCV in de BPL is die ik zou willen gebruiken, want ik merk toch dat UCL Stones te kort komt.

@Grunn1972 Vertonghen doet het bij mij erg goed. Fijne speler! En dat voor 30K Als je hem een Shadow kaartje geeft is zijn snelheid best aardig toch :blush: IF Mahrez heb ik gekocht en is verkast naar links vanwege de komst van Mbappe. Heb Anderson ook geprobeerd maar vind Mahrez fijner spelen voor nu :blush:

Lingard inderdaad prima speler! En hij krijgt nu ook nog een +1 natuurlijk aangezien Man Utd zich voor de volgende ronde heeft gekwalificeerd