FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hoe is UCL Road to the Final Sanchez?

Heel fijn! Lekker snel ook! Virgil van dijk zelf op de bank door hem

Afgelopen weekend 6 potjes gespeeld en uiteindelijk maar brons 1 geëindigd, bijna geen tijd gehad en geen zin om zondag nog 24 potten te gaan spelen, open ik net mijn enige pakketje, ik geloof dat dat een premium gold players pack is, komt er ineens IF Alexander-Arnold uit, best netjes gezien het aantal wedstrijden dat ik heb gespeeld.

Hij gaat nu in mijn team, dan kan ik Walker verkopen en heb ik genoeg munten om van Dijk te kopen.

Lekker opgestaan met deze mooie packs

Lekkere spelertjes, hoeveel was je dit weekend geëindigd?

Had net 11 matchen gewonnen maar speelde slecht had er meer moeten winnen en hoeveelste was jij ? En ik zit in division 5 en dazr zat ik op rank 2 door Mn werk weinig kunnen spelen

Ik ben maar tot brons 1 gekomen, totaal geen tijd gehad afgelopen weekend, dit weekend gaan we weer proberen te knallen met 4 nieuwe aanwinsten.

Wat is jouw team ? Bij mij is het toch aanpassen met die nieuwe spelers heb Alexander Arnold al te koop aangeboden

In-game speel ik met Aguero als linkerspits, Jesus op CAM en Fred op CVM

Nieuwe spelers zijn: Van Dijk, Alexander Arnold, Aguero en Pato.

Ik heb Thauvin uit mijn player picks gekregen. Iemand ervaring met hem? Lijkt een best goed kaartje.

Omdat ik met black friday en cyber monday bijna mijn hele club heb leeg gemaakt met gouden spelers voor al die sbc’s koos ik bij rivals voor de untadeable rewards rank 1 dus twee gouden topspelers twee mega en twee rare gold pakketten dacht kan wel iets uit komen alleen Viviano als 83+ speler heb wel 40 extra spelers in mijn club maar volgende keer denk ik dat ik toch maar voor de 52K ga. En over de WL rewards hoef ik het niet te hebben die waren voor de vierde keer op rij ruk.

Heb mijn team goed moeten aanpassen omdat ik Mbappe IF kaart uit de untradeable IF sbc had gekregen, om met hem te kunnen spelen heb ik toch de Bruyne en van Dijk 87 IF moeten verkopen, op van Dijk heb ik nog een mooie winst kunnen halen had hem voor 339K gekocht en voor 405K verkocht. Dit is nu mijn team, de tweede opstelling is hoe ik in game speel. Dit weekend geen WL voor mij ben gestopt met roken, en als ik ga spelen rook in me de pleuris.

@Grunn1972 lekker team hoor! Je ontkomt bijna niet aan pogba hè als je een PL team wil linken aan Mbappe.

Ben aan weer aan het stoeien met mijn team. Mbappe verkocht die ligt me gewoon niet helaas :cold_sweat: denk dat ik hazard haal en IF lacazette , hoe bevalt laca jou ?

Ligt het trouwens aan mij of is de gameplay zo traag als dikke stront vandaag :cold_sweat:

Lacazette bevalt me tot nu toe goed, Mbappe minder maar kan hem niet verkopen, en ja met hem heb je Pogba eigenlijk ook nodig, Kante kan ook maar die ligt mij weer niet vind hem te klein. Jij had UCL Son toch ook ik heb hem gekocht maar vraag me af of het nou aan mij ligt of is hij niet meer de Son van de afgelopen twee Fifa’s vind hem echt ruk spelen. Als Mbappe als spits nu nog niet bevalt dan gaat hij op de bank en komt Jesus er gewoon weer in. Ik heb wel UCL Alexis Sanchez gepackt in die upgrade ucl sbc misschien moet ik die maar een kans geven inplaats van Son. gameplay weet ik niet heb nog niet online gespeeld vandaag alleen twee SB op Legendarisch kan volgende keer beter eerst een stapje terug doen met een nieuw team hahaha…

@Grunn1972 ik vond die UCL Son ook dramatisch dus die heb ik heel snel weer verkocht🤣 van de week met Sachez gespeeld in een draftje en dat beviel heel erg goed! Fijne speler!

Miss ga ik Nedved wel halen voor op Links en dan in game op CAM zetten. Die heeft me al een aantal keren het leve zuur gemaakt :sweat_smile:

Screenshot_20181129-090256__01

Vandaag deze Braziliaan in m’n Weekend League rewards. In al die jaren dat ik FUT doe nog nooit zo’n goede tradeable gehad.
Player picks waren wel echt dramatisch, maar na Neymar vind ik dat voor dit keer niet zo erg.

Heeeerlijk! Doet me denken aan vorige week toen ik Messi packte uit een flash SBC :heart_eyes: Mijn WL rewards waren ook echt vreselijk

Ben voor 6 Mega pakketten gegaan voor Rivals rewards, daar Kroos uitgekregen. Als WL player picks Sterling en uit de UCL upgrade SBC Douglas Costa. Prima dagje denk ik zo!

Je hebt bijna zelfde team of mij maar probleem is ik weet niet goed wat Mn beste opstelling zou kunnen zijn


Kan iemand me helpen voor Mn opstelling aan te passen

Wat is deze Fifa :joy: Ik doe even de Marquee Matchups, ik krijg Oblak, een Inform en … Griezmann!

1 like

Jongens wat Zouden jullie doen? Wil in deze formatie gaan spelen met Fabinho als bewaker, simpelweg omdat hij veel langer is dan Kante.
Kante zal dan verkocht worden. Dan heb ik bijna 900K te besteden.
Aan mijn spitsen wil ik niks doen. De snelheid van auba en de 5 star weakfoot van Richarlison moeten voldoende zijn :slight_smile:
Op rechts achter zou Walker kunnen maar wil Arnold wel eerst een kans geven

Benieuwd naar jullie bevindingen!