FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hazard misschien een keertje proberen?

Die heb ik al 5 keer gekocht en weer verkocht :joy:

Ga het met dit team eens proberen en het nu eens de tijd geven… als dat gewissel😅

Heb Valencia IF nog gehaald die komt dan op 7 chem voor t geval Arnold niet bevalt :blush:

Heb je nu Mahrez verkocht en daarvoor Eriksen teruggekocht?

Dat klopt :slight_smile: Moest hem verkopen zodat ik genoeg munten had voor Van basten en had daarna nog genoeg over voor Eriksen op CAM dus daarom heb ik hem gehaald

Hoe gaat jullie weekend league ? Ga nu 7 -1 . Verloor door een heel opmerkelijk moment . Uittrap keeper tegenstander en mijn keeper komt de goal uit rennen om de bal te pakken??? Uiteindelijk heeft hij hem maar daarna kan ik hem niet besturen om de bal weg te schieten. Balverlies goal tegen :see_no_evil:

4-0 op dit moment. Maar begin altijd wel aardig, haha. Kan alleen niet zo veel spelen dit weekend, dus we zien wel waar we eindigen.

Ik ga nu 6 om 1. Bij de verliespartij was mijn tegenstander heel effectief en mag hij De Gea bedanken voor wat onmogelijke reddingen.

Heb Neymar gekocht en wat speelt mijn team nu goed zeg! Neymar, Zola en Salah achter topschutter Immobile is een geweldige aanval!

Volgende week CR7 in het team van de week boys :heart_eyes:

Waarom denk je dat haha? Hij heeft 1 goal gemaakt en uit een strafschop

Uit betrouwbare bronnen gehoord.

1 like

Valencia of Alexander-Arnold (TOTW)?

Heb ze ook beide nog niet veel met Arnold gespeeld! Kies denk toch voor Valencia

Ik heb ook Alexander Arnold verkocht

Ik ga op dit momen 12 om 10. Best goed, maar die 2 potten verlies je weer zo ongeloooooflijk vals en onterecht… Aguëro die in de allerlaatste minuut een corner in kopt, je dus moet verlengen en zelfs daar ook met 2 goals voor komt, en er op miraculeuze wijze 2 voorzetten aankomen die Aguero allebei in weet te koppen. Penals verlies je kansloos…

Frustrerend! Heb jij ook zoveel kick off goals tegen? Dat gebeurde mij zo vaak dit weekend…
Penalties blijven lastig, zelfs wanneer je hem laadt tot 2,5 bar tikt de keeper hem gewoon uit de bovenhoek​:sweat_smile: Goud 2 haal je toch wel dan krijg je opzich ook wel wat leuke packs , toch :muscle:

21-9 geëindigd en heb 2 potten echt dom weggegeven door teveel te kutten en te risicovol uitverdedigen. En helaas 2 potten waar ik de match kon beslissen met een late pingel maar helaas mis en alsnog in de verlenging eraf ga :sweat_smile:

Nou ik ben weer van 16 om 3 naar 18 om 9 gegaan nu. Nog 3 wedstrijden om er 2 te winnen voor goud 1. Manmanman snap niet hoe dit elke keer toch weer zo kan… Mijn team speelt echt goed, maar op gegeven moment lukt gewoon niks meer. Nu maar even een pauze nemen…

Waarom kom ik ieder fucking weekend in de laatste 10 wedstrijden alleen maar tegen zulke teams man…

gvd snap er deze weekend league helemaal niks van, wil gewoon totaal niet. Verlies nu net met 9-8 wtf. Weinig tijd daardoor nog maar 8 wedstrijden gespeeld waarvan 2 winst

Snap ook niet waarom ze met een verdedigende middenvelder in de spits spelen! Snappen jullie dat?

Dat switchen ze in game weer. Dat is alleen voor de chemistry. Hij zet switcht Ronaldo en fabinho gelijk in het begin om

1 like

@LucBelt irritant ja! Dat is geen misselijke tegenstander. Hadden wij maar zulke teams dan haalden we makkelijk Elite.

Heb er ook wat plaatjes van geschoten… gekkenhuis , pay to win! :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: