FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Klopt inderdaad, dit was de nominatie namens de PFA ( spelersvakbond in Engeland ) dit staat los van de POTM nominatie in FUT.

Hij was niet eens geselecteerd voor de premier league player of the month dat waren Sterling, Anderson, Rondon, Silva en Mooy als ik me niet vergis anders heb ik verkeerde investeringen gedaan.

Geen idee welk artikel jij gelezen hebt maar in oktober ging de prijs van de PFA naar Brighton & Hove Albion-keeper Mathew Ryan, een maand eerder werd Matt Doherty van Wolverhampton Wanderers door fans gekozen tot beste speler van de maand. Van Dijks ploeggenoot Sadio Mané viel in augustus in de prijzen.

De verkiezing van de PFA staat los van de prijs die de Premier League elke maand aan de beste speler van de maand geeft. De winnaar van november is nog niet bekend. Toenmalig Newcastle United-doelman Tim Krul was vijf jaar geleden de laatste Nederlandse winnaar van die prijs.

Nu weet ik het ook niet meer zeker, volgens het artikel waren Lucas, Auba en Hazard de winnaars hiervoor, zo ook in het spel. Vandaar dat ik dacht dat het van Dijk zou zijn

Is Pogba zijn 400k+ waard? Zit nu op 395k, ben er dus bijna :pray:t2:

Jongens jongens jongens. Wat is dat rivals toch ongelooflijk klote. Speelt echt 360 graden anders als Weekend League :rage: Net weer 1 pot verloren door 2 corners en één pot gelijk waar ik hem tegen kreeg in de allerlaatste mili seconde doordat je team gewoon geen ene malle moer meer kan op brengen

100% Pogba is echt een god in deze FIFA, nagenoeg twee-benig en elk schot rond de 16 is gewoon een doelpunt bij die gozer, daarnaast is ie ook aardig sterk aan de bal ook niet geheel onbelangrijk, als je de coins hebt dan zeker halen.

Flashback Alves wel een heerlijke cardje hoor, stats zien er echt goed uit, wat mij persoonlijk tegenhoudt is zijn hoog/laag werktempo. Een van jullie zijn Flashback card al gehaald ?

Ja echt he! Bizar goeie kaart! Denk dat hij gelijk binnen komt als nummer 1 rechtsback van het spel nu. Speelde gister al gelijk tegen m in Rivals. Bracht aanvallend ook redelijk wat gevaar met hem mee

Is alleen wel heel erg duur, als je geen spelers hebt in je club en je moet bijna alles kopen kom je op een kleine 300k uit dat je er voor moet betalen.

@LiverpoolRed dat is heel herkenbaar! Heel frustrerend … het plezier bij rivals is echt ver te zoeken de laatste weken… dit had ik gisteren indd ook 2 corners tegen . Van de andere kant had ik er zelf dus ook wel eentje kunnen maken maar zijn Navas plukte elk geplaatst schot uit de kruising :rofl:

Gister gelijk Flashback Alves gehaald voor ongeveer 250k. Hier wel Marcelo en Walker voor moeten verkopen. Nu alleen kijken hoe ik het een en ander kan aanpassen om weer iedereen volle teamgeest te laten krijgen.

Bruut team man. Zou zelf gewoon Sané verkopen en bijvoorbeeld Aguero terug kopen.
Daarna weer gaan sparen om Marcelo terug te kopen.

Mijn hele team is bijna untradeable helaas. Alleen Courtois, Fabinho en Marquinos kan ik verkopen…

Heb hem ook gedaan is echt wel duur man, heb zelfs Alexis Sanchez UCL untradeable en Flashback Hernandez ervoor ingeleverd zodat het iets goedkoper was, Sanchez speelde bij mij toch niet en Hernandez vond ik niet fijn spelen, en ik heb met Aubamayang en Lucas POTM, Mbappe IF en Gabriel Jesus UCL genoeg untradeable aanvallers die wel spelen. Jammer genoeg is mijn team nu wel bijna untradeable op Kimpembe, Rabiot, Bailly,Fabinho en Felipe Anderson na.

En ja heb gisteren ook weer een potje rivals gedaan gewoon weer drama schoten 13/7 om 3/1 en dan 1-1 spelen door de fucking doeltrap glitch had er nog nooit van gehoord maar hij bestaat dan toch echt. Had gelijk geen zin meer. Grunn1972-14%20b

Leuke teams hoor! Die Dani Alves lijkt me echt een top kaart maar past totaalvoetbal in mijn team :hugs: heb Van Basten in de spits die scoort aan de lopende band maar hierdoor heb ik op sommige plekken nu iets mindere spelers staan.
Heb 300K op de bank en wacht de rewards even af om te bepalen wat we gaan doen!

Of zouden jullie MVB verkopen en daar bijvoorbeeld Pogba en nog iemand anders voor halen :sweat_smile:

Ik zou mijn hele team aan moeten passen om hem in mijn team te krijgen, dus ik ga het niet doen. Daarnaast voel ik mij dan ook een soort verplicht om hem zo’n beetje heel Fifa te gebruiken en dat vind ik jammer. Ik heb nu RTTF Florenzi en die gaat sowieso geüpgrade worden en dan is hij vind ik redelijk vergelijkbaar met Alves.

Ik zit ook te twijfelen om Pogba te halen! Wilde eerst een baby icon Gerrard halen maar lees dat jullie erg te spreken zijn over pogba!

Hahaha ga je Pogba toch voor de zoveelste keer terug halen, Ik heb die gedachte ook gehad maar die gast heeft mij ongelofelijk veel munten gekost door kopen en verkopen dat ik eerst wel klaar met hem ben.

@Grunn1972 het nadeeel is gewoon dat ik altijd bij hem uit kom voor bepaalde links naar bijvoorbeeld griezmann etc… maar ik weet het nog niet. Ene kant heb ik hetzelfde als jij, wss verkoop ik hem over 2 weken weer en zo schiet het ook niet op :joy:
Miss toch nog maar even doorsparen of ik gebruik MVB voor de chemistry op een andere positie.
Iemand ervaring met IF Mertens? Lijkt me ook een leuk kaartje om eens te proberen. Die zou ik weer kunnen linken aan de Bruyne