FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Dat had ik ook met hem en de link naar Mbappe, ik moet wel zeggen dat het team wat ik nu heb me na vijf wedstrijden prima bevalt, Kimpembe komt op de lcv en Rabiot is de eerste cvm die ook echt achter blijft tijdens de aanval zoals ik dat wil, en samen met Fabinho een sterk koppel vormt en wat mij helemaal op viel is dat als Alves naar voren komt dat Rabiot zijn positie overneemt en dat deden Fabinho en Pogba nooit, plus ik heb de perfecte link met Mbappe zonder dat ik eerst weer spelers erin moet zetten en dan gelijk 1 of 2 wissels kwijt ben dus tot nu toe ben ik best tevreden met dit team.

Je houdt wel van special cards zie ik haha.

Je hebt wel een dik team staan zo.

Precies ja en je hebt een super leuk team zo!
Kun je wel even mee vooruit.
Pogba gaat het niet worden :slight_smile: Rabiot zou mij ook weleens de perfecte link kunnen worden. Dan koet ik Meunier naast Vertonghen zetten en rabiot op het middenveld. En als ik de Bruyne verkoop kan ik van dat geld IF ven yedder en Griezmann halen baast MVB :see_no_evil: hele stoelendans weer :laughing:

Hahaha valt mee hoor de meesten zijn toch untradeable, Maar soms is een kleine upgrade het verschil tussen dat je een speler bagger vind of dat die best wel lekker speelt.

Kan de perfecte link zijn, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zo lekker zou spelen, en heb hem gisteren voor 32K gesniped net als Kimpembe 40K vond zijn UCL live kaart te duur 300K voor een minimale upgrade.

Heb net ff een wedstrijdje rivals gespeeld die dombo trapte 3 keer in de doeltrap glitch hahaha bij 3-0 ging hij weg toch echt weer EA om zoiets in de game te laten.

Netjes netjes! Hoe werkt die uittrap glitch eigenlijk?? Misschien ook weleens een leuk idee om daar eens wat mee te proberen :slight_smile:

Je moet daarvoor wel een keeper hebben die een verre doeltrap kan nemen, de Gea en Neuer daarvan weet ik dat die het kunnen bij een doeltrap roep je je spelers naar je toe totdat je zijn verdedigers op of bij de middenlijn ziet staan, dan gewoon de bal vol erover heen passen op het moment dat je doelman de aanloop neemt dan gelijk je stikje richting de tegenstander zijn doel drukken en snelheid indrukken en je spits mits hij de bal goed aanneemt loopt alleen op zijn keeper af wel moet je een snelle spits hebben anders halen de verdedigers je weer in. Met Aubamayang lukt het zeker.

Oké :grin: interessant :ok_hand: heb nu nog 567K voor de CAM en spits positie. Grizi, IF lacazette en IF ben yedder eens kijken wie we gaan kiezen :see_no_evil:

Ik ga alleen nog maar Weekend League doen. Dat is vaak nog gewoon leuk. Maar geen Rivals meer. Echt verschrikkelijk.

1 like

:rofl::rofl: ik vind weekend league ook veel leuker dan rivals! Is geen pijl op te trekken met heel die rivals! Promoveren is nog nooit zo moeilijk geweest

Echt he pff. Ik zit nu heel de tijd tegen div 2 aan te hikken. Maar dan verlies ik er opeens weer 2 of 3 terwijl ik 1719201 keer beter ben. Kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen.

Precies dat ja! In vorige fifas met het oude systeem was fijner! Als je gewoon goed genoeg was voor een bepaalde divisie dan promoveerde je ook! Enige leuke aan rivals zijn de beloningen!

Ja klopt en die beloningen had je juist weer niet met de oude systemen. Vind het idee Rivals wel leuker dan seizoenen van eerdere fifa’s. Maar het speelt gewoon zo raar.

Je hebt gelijk. Het speelt inderdaad raar. De ene wedstrijd win ik met 4-0, en de andere verlies ik met 4-0 en de andere keer speel ik gelijk.

Er is geen pijl op te trekken. Maar je hebt ook gelijk met de beloningen die zijn inderdaad goed. Je kan nu veel betere spelers halen dankzij de beloningen.

Ik probeer altijd Goud 2 te halen in Rivals.

Ja dat is het enige voordeel van rivals veel cions of pakketjes wat je in andere FIFA’s niet had. Dan kreeg je volgens mijn max 20k als je kampioen van divisie 1 werd!

Ik haal meestal wel rang 1 en dan nog weekend league en ook nog Squad battle dus dat tikt lekker aan met cions elke week!

Plus ik snip nog best veel in de week haha

Nu heb ik trouwens al weer 4 potjes rivals achter elkaar gewonnen! Zal ik morgen wel weer flink verliezen ben ik bang :joy:

Deze team off the week is “voorspeld” door mensen die er verstand van hebben.

Word ik nou niet zo heel blij van :sleeping:

Enige dure speler zou Auba zijn, verder zou alleen Chiellini en Pique iets zijn, we wachten het af , vanmiddag rond 4/5 uur is het bekend geloof ik.

@LiverpoolRed Deze had ik ook op gezien Futbin. Mahi zou ik als FC Groningen fan geweldig en dik verdiend vinden wat een geweldige goal die eerste, waarom ze Neres erin gezet hebben ja 1 goal 1 assist en een paar hele grote kansen om zeep geholpen die gast lijkt constant stoned hahaha.

Redelijk TOTW, zou toch leuk zijn als we morgen eens een Auba of Werner bijv. uit de player pick krijgen.

Zodat zou inderdaad wel lekker zijn! Goeie super subs :crazy_face: