FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Balen dat Mahi geen inform heeft gekregen met een assist en twee goals waarvan één een beauty. Maar ben ook weer blij dat ik eindelijk in rivals gepromoveerd ben.

Goed bezig! Welke divisie zit je nu?
Je zou maar een premier league ploegje hebben en die Auba krijgen… wat zou dat lekker zijn.
Dat geluk zal ik wel niet hebben :joy:

Heb de 86 werner in de player picks en die 87 versie zou ook super zijn :sunglasses:

Benieuwd naar de rewards van iedereen morgen

Zit nu in divisie 5 heb er veel te lang over gedaan, maar waar iedereen last van heeft leek het wel of EA je niet wilde laten promoveren, want elke keer tegen die tijd dat ik 1 overwinning er vanaf was dan leek het wel of je team niks meer kon, en verloor ik weer twee of drie wedstrijden, gelukkig kon ik vandaag overigens tegen een goede tegenstander met een geweldig team wel de rust bewaren.

Stom is dat hè! Wel goed van je dat je dat gelukt is :ok_hand:en nu die rust vast houden!

Heb me voorgenomen om rivals links te laten gaan liggen of in elk geval een stuk minder te doen… zo frustrerend en zoveel leg af en toe hè. Ben van 2250 naar 1940 terug gegaan… dat kan toch niet aan mijn eigen spel liggen, zou ik haast denken :cold_sweat:

Zijn er hier mensen die ook wel Squad battle spelen? Ik vind het helemaal niet zo leuk als online maar doe het puur voor de rewards! Alleen als je weekend league ook speelt dan kun je het toch moeilijk combineren. Speel nu gewoon tot goud en stop ik haha. Maar eindelijk vanaf elite krijg je pas leukere pakketten! Niet dat daar iets in zit haha!

Ja ik speel Sqaud Battles . Ik moet ze ook altijd spelen de Sqaud Battles beloningen zijn meestal mijn bron van inkomsten. Omdat ik van die coins altijd mijn spelers koop. Dit geld ook voor de Rivals maar dat even terzijde.

En je hebt gelijk de beloningen worden in Elite machtiger. Maar ik heb helaas uit de Elite 3 rewards geen ruk gepakt, zelfs geen pack up, wat je wel moet verwachten bij uit een Mega Pack.

Ja ik speel ook nog steeds squad battle en ook alleen voor de rewards, maar ik speel niet alle sets als je elke dag die 4 wedstrijden speelt op prof en teams met 75 en lager rating op legendarisch dan kan je alleen al van die wedstrijden makkelijk elite halen, en als er in het weekend een team met 75 of lager tussen zit speel ik die ook op legendarisch en als je geluk hebt zitten er soms twee of drie teams tussen al die sets met een lage rating dan kan je makkelijk elite 1 halen en anders heb ik elite 2. En ja inderdaad meestal denk ik ook waar doe ik het voor als je elke week niks uit die rewards haalt maar ongemerkt als je alles verkoopt plus de coins, en de 500 coins per wedstrijd haal je gemiddeld toch tussen de 60 en 80K eruit en als je rivals erbij telt heb je toch elke week tussen de 130 en 150K en met weekend league rewards erbij kan ik toch elke week mijn team een mooie upgrade geven, maar je hebt gelijk squad battles is echt saai en bij lange na niet zo leuk als online.

Nee dat kan niet alleen aan je eigen spel liggen, maar ook aan scripting en die belachelijke servers van EA, maar ook de teams om je heen worden steeds sterker waar andere mensen de munten in het upgraden van hun team stoppen, heb ik en jij misschien ook wel veel te veel munten verspeeld aan het kopen en weer verkopen van spelers die bij mij gewoon niet lekker spelen als ik kijk na Pogba die heb ik al wel 10 keer gekocht en weer verkocht en zo heb ik meer van dat soort spelers gehad Kante heb ik ook al wel een keer of 6 gekocht en weer verkocht en al die icons proberen die mij echt niet brachten wat ik van hun verwachte, van al dat kopen en verkopen en de 5% die EA van je afpakt voor het verkopen van spelers, Ik wil er niet eens aan denken hoeveel coins mij dat gekost heeft maar ik denk dat ik daar wel een CR7 van had kunnen kopen. Als ik terug kijk naar wat voor team ik ongeveer 6 weken terug had, en dat is dit team en allemaal tredeable Grunn1972 en als je kijkt naar wat ik nu voor team heb, en de helft is untredeable, dan weet je dat er onderweg iets mis is gegaan.

Daar heb je een heel goed punt! Als ik het zo na loop zal dat zeker rond de 6-700K zijn , best stom achteraf haha :cold_sweat:
Maar ik ben weer terug gestapt naar mijn oorspronkelijke BPL team.

Bruyne gaat naar CM en nu dacht ik aan Aguero op CAM of Eriksen CL kaart vanwege zijn longshot en 5 ster weakfoot. Afhankelijk van de rewards kan Hazard nog op links komen i.p.v. Anderson maar daf zien we wel.
Genoeg geprobeerd en gekloot nu gaan we lekker ballen en weer bouwen…
had een aantal weken geleden zo’n ziek team met pogba hazard kante Bruyne van dijk auba en salah Walker noem ze maar op… beter BPL team kon ik niet bouwen :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Is fabinho goed op Cm positie aangezien die een cvm is? Zit te twijfelen om hem te kopen en ik speel ook precies dezelfde opstelling als wat jij doet

Heb de hele week bijna geen FIFA gespeeld. Pack ik zojuist uit mijn divisie 4 rank 4 rewards een untradeable Alex Sandro :sweat_smile:. Geen idee hoe ik die nou weer kwijt moet in mijn team. Ook een beetje zonde om niet te gebruiken…

@lars hij is van orgine inderdaad een cvm. Met achter blijven tijdens aanval doet hij het in elk geval erg goed voor mij👍

Vreselijke player picks weer :sleeping:

@MeisterLandis oke dan bedankt!

Ooo wat een vet geluk! Ik heb deze week echt een slechte WL gespeeld zilver 1 en dan gewoon Aubameyang gek!! Echt kicken kost gewoon 750k

Neeee! Jaloers. Hoop hem ook te krijgen straks :innocent: @LiverpoolRed balen man! Je staat weer op de rode lijst :crazy_face:

Het zit bij mij ook nooit mee, net als Alwin ook maar tot Zilver 1 gekomen, en ik krijg als player pick 81 Terrodde…

Haha ja echt he! Na Messi hebben de FIFA goden mij weer afgeschreven :joy:

@Alwin Wow! Wat een geluk! Speler van 600k krijgen in je player picks :scream: Die zou bij mij echt direct de basis in gaan voor Aguëro denk ik.
Ik heb nu 440k met nog 2 100k packs te openen. Als ik een beetje geluk heb kan ik Pogba halen voor het begin van de WL. Of toch Kanté :thinking:

Hoop dat je daar meer geluk in hebt. Hoe ziet de rest van je team uit ? Zou voor Fabinho gaan en Pogba dan heb je fysiek meer kracht . Kante is wel erg sterk maar ook erg klein en verliest veel in de lucht

Dit is mijn team. Word een leuk middenveld zo met KdB, Fabinho en Pogba/Kanté :heart_eyes: Ik wil in de toekomst misschien nog Hazard halen en SIF Mahrez schijnt echt heel OP te zijn. Misschien ook ooit nog de Fabinho 2e RTTF kaart. En daarna een Icon op rechts of links buiten. Henry ofzo :upside_down_face: Heel veel dromen heb ik haha. Hopelijk deze Weekend League proberen om Elite te halen.