FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik denk proberen met aguero op de cam! Ik vind Eriksen wel een prima speler alleen hij is met corners die je tegen krijgt echt riskant! Heb al zo vaak gehad dat hij het kopduwel verliest en dan een tegen doelpunt. Aguero is ook nie groot maargoed haha

Morgen komt de Team of the Group Stage

Ik hoop dat die blauwe Champions League kaartjes gaan stijgen, zodat ik veel winst maak :slight_smile:

Hmmm kak! Had ik dat geweten had ik die pakketjes nog een dagje bewaard :sweat_smile:

Die Mahrez gaat echt een hele boel duiten kosten als hij echt naar 88 gaat ! Heb hem net nog snel gekocht en de SIF verkocht. Mocht hij nie de upgrade niet krijgen is een kwestie van tijd voor hij er wel een krijgt. Deze kaart gaat zeker over de 90 heen!

zo ziet het er momenteel uit :metal:

Ook wat ik dacht ja… Ik had morgen PL Player of the Month verwacht, dan volgende week TOTGS en die week erna Futmas, maar misschien komt Futmas dan ook al wel volgende week. Hopen op leuke SBC spelers.

Klopt er komt nog heel wat leuks aan! Bedacht me net dat ik RTTF Lingard ook op CAM kan proberen krijgt ook een upgrade naar 85 en dan Walker nog kan halen. Of zou je het bij Eriksen houden? :sweat_smile:

Leuk team! die OTW kaart marhez word zeker veel waard ja! Misschien moet ik die ook maar eens kopen! Heb nu de eerste inform van hem.

Dit is mijn team nu

ik heb Sanchez boven Virgil van dijk ivm dat ie iets sneller is!

Futmas was vorige jaar op de 14e hoorde ik dus idd vanaf volgende week!

Heb nu 2 potten met Sanchez gespeeld en begrijp je keuze volkomen! Wat een beest is dat :muscle:

1 like

En mannen, allemaal weer klaar voor de Weekend League? Ik ben mezelf in ieder geval weer mentaal aan het voorbereiden :joy: Hopen dat we nu eindelijk is de Elite kunnen betreden.

Ik ben er wel klaar voor ja, heb ook sinds tijden weer een goed gevoel.

Vanavond 10 potten morgen 15 potten en zondag 5 potten. Rustig blijven, geconcentreerd blijven en dan heb ik wel hoop op een goed resultaat.

Maar mezelf kennende, na m’n eerste, waarschijnlijk bullshit, verlies is dat goede gevoel wel weer over.

Ik had ook een super gevoel voor deze weekend league maar mijn eerste pot ging gelijk al weer de mist in schoten 19/13 om 7/4 en 2-3 verliezen en de manier waarop twee keer uit een hoekschop en de derde kwam uit een geweldige aanval maar niet heus mijn middenvelder speelt de bal verkeerd op mijn verdediger die de bal daarop tegen mijn andere verdediger aanschiet waardoor de bal vrij ligt voor zijn spits om gewoon in te schieten, word al weer helemaal gek 80ste minuut steekpass op de net ingevallen Lucas maar die word zonder bal gewoon ingehaald door van Dijk gewoon belachelijk. gelukkig de tweede pot terecht met 3-1 gewonnen schoten 19/9 en 4/2 en in de 87ste en 90ste minuut eindelijk beslist. Heb twee gespeeld en twee keer tegen doelman Ederson wat een kloten keeper is dat zeg om tegen te spelen, ik heb hem ook gehad maar bij mij hield hij niet bijna alles eruit.

Ik las net op internet dat er al 3 kaarten voor de TOTGS “gelekt” zijn, Messi met een RB kaart, Bale met een RB kaart en Neymar met een CAM kaart, die laatste zou wel heel bruut zijn en is veel makkelijker in een team te passen. Als je die toch eens zou packen zeg.

Dit is dus het verschil tussen Ederson en de Gea soms word echt helemaal gestoord van die Ederson alles haalt hij eruit geplaatst schot low driven, en mijn de Gea is deze WL echt dramatisch slecht ballen onder hem door net langs hem terwijl als hij zijn hand uitsteekt heeft hij die ballen gewoon, die animaties als die bal erin gaat en hoe de Gea schutterd, dan ben ik in staat om Ederson te halen en mijn untradeable de Gea in een sbc te doen. Gewoon gelijk waardige wedstrijd spelen maar bijna elke bal gaat erin bij mij.

Frustrerend! Vind de gea sowieso dramatisch deze FIFA… heb hem een hele tijd terug geprobeerd en heel snel weer verkocht. Mijn 85 rated Pickford doet zijn werk goed :grin:

Je kunt Ederson zelf ook halen :ok_hand:

Zou inderdaad Ederson halen, heb hem zelf ook en keept bij mij prima.

Ik zelf zou alleen de Gea wel gewoon houden, mocht je ooit een ander team willen bouwen waar je hem in kwijt kan , kan je hem altijd nog gebruiken en misschien dat hij het dan ineens wel goed doet.

Het lijkt wel Ederson weekend echt niet normaal meer verlies nu weer 1-2, 14/9 om 3/2 Ik word echt gek van die Ederson vier keer tegen gehad en drie keer verloren.

Halen die gast @Grunn1972 :grin::grin: niet normaal!

Ik ga dit weekend maar tot goud 3 spelen. Heb niet heel veel tijd zaterdag en zondag. Normaal gesproken gaan de 1e 15 potjes erg goed dus ik verwacht niet dat ik er heel lang mee bezig zou zijn.

Heb al aardig wat winst gemaakt op mijn investeringen! Best veel CL kaarten van Jardel gekocht voor 3/3.1k en verkoop ze nu voor rond de 6.5k!

Welke Ederson of Lloris ik weet echt niet wat ik heb deze weekend league, net deze wedstrijd gespeeld schoten 24/17 om 4/2 ik 5 keer het aluminium en weer gewoon 0-1 verloren met een geweldige goal schot over de grond recht op de Gea zijn benen af die hij uit elkaar doet om de bal door te laten gaan, als hij niks doet heeft hij de bal, en kijk eens hoe goed Lloris is ik stop ermee heb alweer een controller uit elkaar liggen, en heb alles wat verkoopbaar is op de transfermarkt gezet, ga wel verder met een gold team dan snap ik het misschien beter waarom het nu zo gaat.