FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Hoeveel ga je nu?
1 om 5 ofzo?

Jep ga nu 1 om 5 heb dit echt nog niet eerder meegemaakt wel dat ik zo stond maar dat was toen die match maker eruit lag, heb nog nooit mee gemaakt dat ik alle potten de bovenliggende partij ben en gewoon niet kan scoren, heb de hele week in rivals getraind met dat team en bijna elke wedstrijd minimaal twee goals en nu ik heb geen flauw idee waarom die ballen er niet in gaan zelfs geplaatste schoten halen die keepers uit de kruising word er stapel gek van.

Ik zou je in het vervolg ook ten strengste afraden om gelijk vrijdag middag te gaan spelen. Beter wat later op de avond en zaterdag avond + zondag avond. Al die goeie speler enzo kom je dan tegen als je gelijk aan het begin van de WL begint

Nou ik was in elke partij de bovenliggende partij die ene die ik met 4-1 verlies en waar de stats gelijk zijn stond in de 75ste minuut nog 2-1 Ik ging ultra aanvallend en heb geen schot meer afgeleverd, het probleem wat ik heb is dat ik niet kan scoren ook time finisch lukt ineens niet meer na die update van vorige week.

@Grunn1972 frustrerend he! Snap dat je alles meteen op de transfermarkt knalt uit frustratie, dat heb ik ook al zo vaak gedaan. Maar gaat je echt niet helpen helaas. Ik denk dat je de pech hebt van de servers of dat je iets van leg had ? Miss is het een idee om alleen nog thuiswedstrijden te spelen. Je ziet dan wacht op tegenstander in je scherm. Speel je op jouw internet en heb je veel minder last van de servers.
En inderdaad iets later beginnen, de servers zijn op vrijdag vroeg een drama!

Ik doe het deze weekend league voor de 1e keer alleen thuis spelen en ga nu 5 om 0. Best aardige teams tegen me gehad en echt elke pot op achterstand gekomen :sweat_smile:.

Het perfecte medicijn tegen Ederson is bij mij Auba! 2 keer een hattrick tegen Ederson gemaakt.

Bij mij ook een hattrick op de paal haha, ik vernam wel wat vertraging maar dat geef ik niet de schuld want daar heeft mijn tegenstander ook last van, het scoren lukt gewoon niet, ik speel verder heel rustig en creƫer genoeg kansen maar ze willen er gewoon niet in. En ja ik weet dat de boel verkopen niet helpt maar dat team werkte gewoon niet voor mij dus dan maar weer een ander team.

Dan kijk ik weer uit naar je andere team!
Nja ik denk als je thuis speelt dat je er echt minder last van hebt . Je tegenstander zal er , denk ik, ook zeker minder last van hebben gehad.
Probeer het gewoon eens , en miss ervaar jij hetzelfde verschil als ik doe. Succes, hopelijk gaat het snel beter :muscle::muscle::muscle:

Pfff geen Mahrez godsamme zeg maar dag tegen mijn muntjes :cold_sweat:

Ik zit echt helemaal in een dip, win geen wedstrijd meer. Zelfs niet in Squad Battles (behalve als ik op prof speel). Laat staan rivals of WL. Het speelt op de 1 of andere manier totaal niet lekker meer. Ik speelde eerst zo:
fut%20team

En ben nu van plan om zo te gaan spelen, maar ik twijfel aan de formatie. Maar wil heel graag Isco in mijn team en Neuer.
fut%20team%20nieuw

Welke formaties spelen lekker en qua spelers misschien nog ideeen? Heb Suso verkocht en Isco en Neuer nog niet gekocht dus budget is nu nog 149k. Kom maar op met de adviezen.

Ik vind 4231 met 3 camā€™s een erg fijne opstelling. Je hebt 2 man vlak voor de verdediging wat helpt tegen het blokken van de timed finesse shots van buiten de 16. Ik vind het dan fijn om met een aanspeelpunt in de spits te spelen met 3 spelers erachter: 2 snelle op de buitenkant en je beste speler als middelste cam. Ik denk dat hij de belangrijkste speler in je team is in deze opstelling.

Tip: begin bijvoorbeeld in 433 en verander in-game naar een vooraf ingesteld gameplan. Dan kun je spelen met buitenspelers als buitenste camā€™s. Denk niet dat James en Isco de meest geschikte spelers zijn voor de buitenste camā€™s namelijk.

Ik start bijvoorbeeld op deze manier;

En in-game switch ik naar;
Immobile
Neymar - Zola - Salah
Sergej - Fabinho
Alba - Varane - Ramos - Florenzi
Courtois

Het gameplan is puur voor de teamgeest of?
4-3-2-1 vond ik ook wel fijne formatie maar daar kan Isco dus niet in haha. Maar dan is eigenlijk de keuze tussen Isco en James. Welke zou je dan aanraden als buitenste CAMā€™s?
Heb Robben, Suso en Bellarabi op rechts geprobeerd maar vind ik allemaal niks en Gnabry op links en die is wel prima.

Na mijn beroerde start in de weekend league 1-5 heb ik een wedstrijd geprobeerd met een gewoon gold team nou dat was dus geen goed plan en stond ik 1-6. Dus toch maar weer terug naar oude bekenden plus wat aankopen dit is nu mijn team, Grunn1972-15
Sta nu na drie winst op rij op 4-6 @MeisterLandis je hebt wel gelijk met dat thuis spelen tot nu toe heb ik een goede gameplay gehad hopelijk krijg ik dat morgen avond ook weer overdag ga ik niet meer spelen, en ja wat moet ik zeggen van Mbappe ik vind hem gewoon niet lekker spelen en om hem in mijn team te krijgen moet ik met spelers spelen die mij niet liggen dus vanaf nu is hij super sub.

Gisteravond zat er ook weer een vertraging in, alles liep gewoon 1 milliseconde achter, als ik mā€™n joystick naar rechts bewoog gebeurde die actie pas een milliseconde later, zo frustrerend is dat, 1e pot zo onterecht ook weer verloren, tegenstander bakt er niks van, ben de hele tijd rond zijn ā€œ16ā€ en hij komt er een keer uit na een counter en schiet de 0-1 binnen, gelijk vanaf de aftrap maak ik dan gelukkig meteen de 1-1 en in de 84e minuut weer hetzelfde scenario, counter van hem, op dat moment pas een schot op doel gehad, en het wordt 1-2.

Ga nu 3 om 3.

Ben benieuwd hoe de rest van het weekend gaat verlopenā€¦

Gisteravond was de server heel druk bezet door die nieuwe promo. Dat komt vaker voor. Het is beter om dan niet te spelen. Ik had zelf ook 3 wedstrijden gespeeld, wel 3 gewonnen maar speelde niet lekker. Ik ga nu 5 om 0.

Nou hij speelt vandaag nog net zo kutā€¦ Ga 11 om 5. Wil sowieso maar tot 14 gaan, maar sjongejonge ben nog nooit zo slecht begonnenā€¦

@Grunn1972 hoe doet CL eriksen het? Ga nu 9-1 laatste pot vandaag verlorenā€¦ was beter maar kon geen potten breken , helaasā€¦

Ben niet echt fan van Eriksen ook niet van deze kaart, maar hij moet maar even tot ik de Bruyne kan betalen ik vond versterkingen in de verdediging dit keer even belangrijker.

Eriksen vind ik ook niks. 1 ding kan die wel vrije trappen nemen haha

SBC Kroos de perfecte aanvulling op mijn team? En dan nog een RBā€¦

fut%20team

Kroos zou een optie kunnen zijn. Ziet er uit als een leuke kaart maar ik heb mijn twijfels bij zijn Stamina.

Zit me niet mee deze weekend league. 4 verlies potten got nu toe waarvan 3 penaltie series :sweat_smile:

Ook mijn begin was dramatisch (0-3) daarna van formatie geswitcht ( 4-2-3-1 2e variant ) mijn vertrouwde formatie. Ben van 0-3 naar 12-3 gegaan, merk wel dat ik nu wat vaker Weekend League speel ik mentaal wel steeds sterker begin te worden, normaal schopte ik bij wijze van spreken mijn hele woonkamer kort en klein als het even tegen zat, nu blijf ik gewoon mijn spelletje spelen, rustig de bal in de ploeg houden en niet te gehaast vooruit willen spelen. En met mijn 4 aanvallers ( Neymar / Pogba / Bale / inform Ben Yedder ) ben ik vrij effectief als ik een kans krijg. Morgen de overige 15 potten spelen en hopen op minimaal goud 1 dit weekend, en misschien heel stiekem Elite 3, succes voor de boys die morgen ook nog wat potten te spelen hebben.