FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ja dat van een manager is indd wel slim, dan ga ik Modric verkopen en voor de RM Rodriguez, die krijgt dan ook chem 10 op de rb positie. Robben was ik totaal geen fan van. Daarna kan ik dan ook nog gaan sparen voor Sane op de plek van Gnabry.

Hoi Guys,

Ik ben op zoek naar een goede LV voor mijn premier league team!

Heb Hazard als 1e keus op die positie
En Alexis sanchez en rashford UCL als wisselspeler.

Zat zelf te denken aan Inform Mane of inform Martial…
Laat weten wat jullie een fijne speler vinden op de LV positie

Alvast bedankt

Ik zou als ik die twee als back ups zou hebben, opzoek gegaan zijn om mijn team op een andere positie te versterken in plaats een vierde voor diezelfde plek op te halen, maar als het dan echt moet zou ik persoonlijk voor SIF Felipe Anderson gaan.

Waarom zou je 4 spelers voor 1 positie willen hebben?

@Sossage23 dan verkoop ik sanchez en rashford En haal ik een andere

@Grunn1972 dan zou ik kiezen voor een middenvelder. denk ik baby gerrard

Oh op die manier, ik vond het al vreemd dat je 4 spelers voor de zelfde positie zou willen hebben.

Haha ja dat zou teveel van het goede zijn!

Maar dat probleem heb ik wel aan de andere kant RV daar heb ik Salah, Mahrez, Flashback Pedro en player of the moth Lucas en een rode inform Benardo SIlva :joy: speel eindelijk alleen met Salah en Lucas en soms Mahrez.

Mocht je zeker weten dat je die Pedro en Bernardo Silva niet meer gaat gebruiken zou je ze eventueel altijd nog in een SBC kunnen doen, maar het is altijd zo dat je ze nooit gebruikt en dat wanneer je ze ergens voor inlevert je er spijt van krijgt.

Ik zelf heb mijn rode Bernardo Silva ook ingeleverd voor een SBC omdat ik toch zeker wist dat hij bij mij nooit in de basis zou staan en ik POTM Sancho ook al had als wissel.

1 like

Ja precies dat ie eventuele een optie omdat te doen.

Heb ik nog een vraag?:joy:
In divisies krijg je dan tegenstanders met ongeveer het zelfde aantal punten als je zelf hebt of krijg je gewoon een tegenstander willekeurig uit de zelfde divisie?

Want ik heb altijd als ik boven de 1300 punten kom moeite met winnen dus kom niet verder.

Ik hoop binnen nu en een maandje dit team te hebben staan :tongue: Vinden jullie ervan? Ik switch dan in game naar 4231 met Kanté en Fabinho op cvm, Pogba cam en Neymar en mbappe links en rechts. Dit is voor mij echt het team der teams op deze FIFA. Alle spelers die ik het liefste gebruik zitten hierin, lang over gepuzzeld maar heb het nu eindelijk opgelost haha. Enige versterkingen eventueel die nog zouden kunnen worden dan Icons, en dan alleen prime Icons :crazy_face:

Voor zover ik het begreep gewoon uit de dezelfde Divisie, dus mocht jij net tegen degradatie aanzitten kan het goed zijn dat je iemand treft die nog 2 punten nodig heeft om te promoveren.

Gisteren 5 potjes gespeeld, alles gewonnen, ook tegen gruwelijke teams met icons etc.
Sinds zondag gaat het dus eigenlijk best lekker. Hoop dat ik nu een beetje stijgende lijn ga zien in m’n fifa spel.

Welke spelers moet je allemaal nog halen om dit te realiseren?

Neymar Mbappé, Kanté en Marcelo. Slordige 1,6 miljoen dus. Zal wel wat langer dan een maand duren nu ik het zo zeg haha! I need pack luck

1 like

@Sossage23 ja dat idee had ik al dat het zo werkten.
Das lekker zoon serie neerzetten en dat tegen sterke teams.
Ik had er ook 4 achter elkaar gewonnen en daarna weer 2 verloren! Blijf schommelen tussen 1150 en 1325 punten :rofl: je moet echt goed gefocust blijven dat is heel belangrijk

@Alwin Ja ik speel normaal gesproken niet heel veel Rivals, maar ik wilde die futswap speler hebben en daarvoor moest je 4 wedstrijden winnen en een doelpunt scoren met een La Liga speler en ik wilde dat zo snel mogelijk afgewerkt hebben. Na 4 wedstrijden was het al geregeld met leenspeler Griezmann, speelt overigens wel heel lekker maar past (nog) niet echt in m’n team.

Ik speel de laatste dagen vind ik eigenlijk best lekker, gisteravond van de 8 potjes rivals 6x winst 1 x gelijk en 1x verlies maar er gebeuren soms wel hele rare dingen in dit spel, gisteren krijg ik een doelpunt tegen die bal word geschoten en gaat dwars door mijn blok heen, en daar bedoel ik mee dat ik het schot met mijn CVM blok maar de bal gaat letterlijk dwars door zijn been heen gewoon ongelofelijk ik stond op dat moment 3-0 voor maar zoiets zal je maar gebeuren als je een gelijkwaardige strijd aangaat waarbij de wedstrijd zo beslist word, ook kreeg ik op een wel hele bijzondere manier een strafschop mee ik was niet eens aan de bal en ik weet 100% zeker dat die bal niet eens in de 16 meter was, dat had ik nog nooit mee gemaakt en omdat ik in die wedstrijd niks te vertellen had en ik stond 2-0 achter en vond ook niet dat ik een doelpunt verdiende dus heb ik heb naar de corner vlag geschoten, maar nu het dan ineens zo lekker gaat komt er weer een update in FIFA dus ben ik benieuwd hoe lang het nog lekker gaat want zoals vaak vind ik niet dat EA met hun updates het spel beter maken.

Oo ik speel wel veel rivals maar ook weekend league.

Maar dat was idd slim om griezman als leen-speler te gebruiken! Die ga ik dan ook even gebruiken voor die swap kaarten te verdienen.

Ik zag het ja weeeeer een nieuwe patch… slechter dan de vorige kan hij niet zijn , zou je denken :joy:

Ik moet van 7:30 tot 17:30 werken en dinsdag en donderdag trainen dus ik heb eigenlijk alleen maandag en woensdag wat tijd om een paar potjes te spelen, meestal speel ik ook maar tot rank 2.

1 like

Heb net vier gespeeld en ja hoor alle vier verloren het spel stroopt gewoon, de doeltrap hebben ze ook gepatched dus geen makkelijke goals meer maar het stroopt stroopt en stroopt, en wist ik net lekker die afstandschoten te gebruiken ook gepatched schiet nu weer als vanouds alles op de paal of net naast.