FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Frustrerende game dit, ik probeer om in Squad Battle nog ff Elite 1 te halen dan heb je toch 30K coins en twee 55K pakketjes ik verlies gewoon van een helemaal bronzen team omdat het spel zo sloom is dat je niet eens normaal een bal over twee meter naar een ander kan spelen, en omdat het zo fucking sloom is kan de computer overal op reageren normaal heb ik in zo een wedstrijd op legendarich tegen een bronzen team 25/20 schoten nu 3/1 en hij schiet een bal via mijn verdediger in de 85ste minuut in het netje, deze servers zijn echt om te janken als het zo door gaat met EA oplichters zootje dan was dit echt mijn laatste FIFA heb het helemaal gehad met deze game.

Ik ben zo ongelooflijk bloed agressief geworden van dat vuile k*t spel!! Goud 2 geëindigd. Puur en alleen door die vreselijke tering servers. Die zijn zo ongelooflijk slecht, ik kon niet eens meer één keer raken alles moet in 2 keer. Aannames duurde echt gewoon een seconde langer als normaal, en bij je tegenstanders lijkt wel alles gewoon vloeiend te gaan uiteraard. Kortom GRAF SPEL :rage:

Heeeeel irritant! Heb net mijn eerste pot gespeeld en het is inderdaad heeeeel traag. Speelde tegen iemand met een basic team maar was overal een seconde sneller en kon wel lekker rond tikken. Heb de pot maar laten lopen i.p.v. me op te regen eindstand 0-6 :joy::joy::joy:

Krijg nu te zien dat er geen tegenstander gevonden kunnen worden. Voorbode voor de servers die er nu weer uitvliegen??? :sweat_smile:

Zou best kunnen, ik heb de servers nog niet zo zwaar mee gemaakt, dat zelfs offline en het menu zwaar loopt heb het voor nu opgegeven kijk vanavond nog wel even of het verbeterd anders maar niet.

Absurd! Ben ook van 13-2 naar 17-5 gegaan. Zal wel standaard goud 1 worden wss maar het is allemaal ontzettend traag. Fijn speelt het niet :cold_sweat:

Wat zou ik doen mbappe verkopen en maherez aankopen ? Ik ben ook aan het sparen voor deze rechts back

Zo speelt xbox al het hele weekend als je naar EA hulp gaat zeggen ze ook dat ze de lag van online functies aan het onderzoeken zijn, maar dat zal wel voor de buitenwacht zijn dat ze het zogenaamd onderzoeken. Ik weet wel dat ik op deze manier geen wl meer ga spelen.

Ben gestopt toen ik Gold 3 gehaald heb. Nog 10 wedstrijden over ofzo, maar vind het wel goed zo. Hopen op goede rewards, misschien brengt deze Gold 3 geluk :joy:

Dat zeggen ze hù, dat goud 3 de beste rewards geeft :grin:. @Grunn1972 daar ben je dan mooi klaar mee
 en daar betaal je voor :cold_sweat::cold_sweat:
 ga momenteel 18-5 :blush:

Iemand ervaring met TOTW Wijnaldum? Zit eraan te denken om hem als supersub te halen. Ook ondat ik niet echt een goede centrale middenvelder op de bank heb

Ik heb z’n rode kaartje, speelt bij mij heel goed, zeker een aanrader om te halen

We gaan hem zeker een keer uitproberen dan!

Heb nu toch 300k, dus het is dan wel leuk om die goede Wijnaldum even op te pikken. Maar aangezien ik zowat geen spelers meer heb in mijn club wil ik nog wel wat munten overhouden voor die leuke Futmas dingen, haha!

Straks om 7 uur weer nieuw Futmas Sbc’s!!

Ik hoop bij Futmas op David Luiz anders heb ik echt geen bal aan Dani Alves of ik moet weer een hybrid maken.

Die futmas kaart van Firmino ziet er wel lekker uit hoor maar dezelfde stats als zijn UCL kaart dus koop die en wacht voor een andere speler! Salaris als sbc speler voor de Bundesliga WTF!!!

Ga hem wel doen denk ik, lijkt me een lekkere sub. Kan hem voor ong. 70k doen met de spelers die ik al heb

Vind je dat niet zonde van de coins als de stats nagenoeg hetzelfde zijn als de UCL kaart welke je weer kunt verkopen als je die positie wilt verbeteren

Nee, denk het niet. Dit kost me maar 70k, terwijl de UCL kaart het dubbele is + hij is toch overal net iets beter dan die kaart

Dan is hij zeker de moeite waard! Er komen wel erg veel premier league kaarten de eerste 2 dagen. Als ik mijn PL team nog had hoorde je mij zeker niet klagen :see_no_evil: maar hoop nu toch wel op een leuke Bundesliga speler.

Zou deze firmino trouwens goed op CM passen? Dan kan ik er toch nog iets mee :blush: