FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Heb precies hetzelfde. Kom maar op met de Bundesliga spelers. Kan helaas Reus SBC nie betalen

Mijn weekend was ook weer heel typisch voor mij bij deze Fifa. Opeens bij 15 om 5 weer 4 achter elkaar verloren. Toen won ik er weer 6 op een rij en heb ik dus 21 wins gehaald. Ik had echt heel veel pech met tegengoals. Met heeeeel iets meer geluk had ik makkelijk elite kunnen halen, maar helaas.

Heb nu mijn investeringen verkocht en heb rond de 700k nu. Ik wilde Cristiano Ronaldo halen, maar toen zag ik de video’s van FC Roelie over Socrates. Die is ook wel geweldig als je die stats bekijkt. En aangezien ik het liefst 4231 speel en ik nog steeds meer dan 1 op 1 loop met Immobile (302 wedstrijden: 304 goals en ook nog 181 assists), zou ik dan Ronaldo op CAM proberen denk ik. Hij zal dan vrij diep rondom Immobile spelen.

Ik zou toch voor CR7 gaan hoor! Ik heb die filmpjes van Roel ook gezien, maar Ronaldo lijkt mij nog een tikkie beter.

Van 10-1, naar 10-8 om uiteindelijk op 17-11 te finishen in de Weekend League. Had gehoopt dat ik met m’n huidige team hoger zou kunnen eindigen, waar het na die eerste reeks ook echt op leek. Om dan alsnog op goud 2 te komen is naar omstandigheden dan een prima resultaat met oog op rewards.

Net nog ff een leuk potje met 5-4 verloren ik sta met nog 14 minuten op de klok nog 4-3 voor zijn de fucking batterijen van mijn controller leeg, denk je dat ik de kabel kon vinden en had mijn vriendin de extra batterijen gepakt om op de Wii te spelen dus zonder verder te spelen 5-4 verloren wat een drama dit weekend hahaha ga nog wel even een setje SB spelen om te kijken of ik nog wat omhoog kan voor de rewards

Alles zit je tegen hĂš! Ongelofelijk :sweat_smile: net toch Firmino gehaald. Kostte me een stuk minder dan verwacht en hierdoor kon ik VVD weer inpassen en Alonso bij wie ik de rol van vleugelverdediger meer vind passen dan bij alaba. image|1440x1080

Hoeveel was je ongeveer kwijt?

Heeft me 100K gekost :hugs: eerste pot bij rust nu 3-2 achter ben veel veter maar krijg 2 goals tegen door de leg speelt mijn keeper hem zo in eigen doel :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:

Ik wil hem ook hebben ga nog wel een beetje met mijn untradeables stoeien kijken of ik hem een beetje goedkoop kan krijgen. Ik heb het op gegeven zelfs bij squad battles loopt de boel sloom dus kijken of ik wat sbc kan gaan doen

Hoop voor je dat het lukt. Krijg in de 93e min een belachelijke penaltie tegen waardoor ik 4-3 verlies. Zelf de paal en de lat geraakt bij 3-3 pff zo frustrerend van de 6 nederlagen waren er 5 zo onnodig :cold_sweat: maar goed zal wss gewoo op goud 1 uitkomen dan zijn we weer content

21-9 geëindigd
 laatste 3 potten verloren. Had goede hoop maar helaas toch weer net niet. :sweat_smile:

Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de servers, toch vreemd dat dat dan bij jullie wel overal het geval is.

Goud 2 geëindigd, had 3 periodes dat het ineens even slecht ging, vrijdagavond ging het gewoon ruk en verloor ik er 4, zaterdagochtend ging ik van 0-4 naar 8-4 toen weer een slechte periode van 4 verlies partijen achter elkaar, 8-8, toen weer 5 winsten gehaald, 13-8 daarna weer 2 potten achter elkaar verloren, dus moest ik ze allemaal winnen om goud 1 te halen, maar de een-na laatste pot verloor ik waardoor ik 18 winsten heb gehaald met nog 1 pot over.

@MeisterLandis Ik wil graag die Futmas kaart van Firmino doen maar ik vind 170K voor weer een untadeable speler te veel, ook omdat ik met POTM Aubamayang en Lucas UCL Jesus UEL Live Mkhitaryan en Marcos Alonso en Flashback Dani Alves IF Mbappe en de Gea al te veel untradeables die gewoon samen een paar miljoen coins hebben gekost. En ik heb geen zin dat ik die spelers die ik op den duur toch niet meer gebruik in een SBC drop, ik zit nu al te denken omdat Alves moeilijk is te linken in deze sbc te doen maar dan praat je wel over een speler die meer dan 250K heeft gekost en ik vind het gewoon een super kaart. Is de Futmas Firmino het waard om te doen of is deze niet zoveel beter dan zijn UCL kaart die voor 95K gaat en als die niet bevalt verkoopbaar is.

@Sossage23 dan heb je echt geluk gehad ik heb zelfs streams van youtubers gezien die er heel veel last van hadden.

@Grunn1972 daar zit wat in. Ik vind hem wel heel fijn spelen. Is echt een groot verschil net zijn gewone kaart. Heb nu 12 wedstrijden gespeeld en 8 goals en 3 assists en hij speelt op CM bij mij :blush: voor mij was hij niet zo duur gelukkig. Lastige keuze , de vraag is welke kaarten er nog meer gaan komen hĂš :blush:

Ik had ook weinig last van de slechte servers. Hoor ik wel vaker, maar heb er zelf niet heel vaak echt last van gehad!

Ik ben nog steeds hard aan het twijfelen wie er het meest geschikt is voor de centrale CAM positie in mijn 4231 team; Cristiano Ronaldo of prime Socrates.

Ronaldo speelt geweldig tegen mij altijd en het is leuk om hem een keer in je team te hebben, alleen lijkt Socrates misschien wel de betere CAM vanwege o.a. zijn passing.

Vreemd inderdaad,

Ik zelf zou voor Ronaldo gaan, vind die toch altijd net wat lekkerder bewegen, het fijne aan Socrates is wel dat je hem altijd met iedereen kan linken en je dus ook niet voor die Ronaldo misschien wel bepaalde aanpassingen zou moeten doen in je team.

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde over Firmino, vind z’n gouden kaart echt super fijn en zou daarom die Futmas kaart van hem ook wel willen hebben maar het is inderdaad gewoon heel erg zonde van het geld en ik denk dat ik hem daarom ook niet ga doen, ga gewoon wachten op een eventuele inform van hem en die gaat dan sowieso in m’n team komen.

Door het gebruiken van Ronaldo zou Salah op 7 chem komen:

De rechterkant zou dan afhankelijk van de rewards op donderdag ingevuld worden.

Ik neem aan dat je per sé met Robertson wil spelen?
Anders kan ik je IF Alexander Arnold ook zeer aanraden, heb hem zelf in m’n team staan, en ik vind hem echt ongelofelijk goed spelen, beter dan Walker. En dan zou je natuurlijk Salah wel op full chem krijgen.
En hij is nog geen 30k geloof ik.