FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Lekker hoor! Dat is weer mooi meegenomen :smiley:

Ik ben vannacht gestopt rond half 3, in goud 3 met nog 11 potten te gaan. Maar man man jongens wat ben ik weer een partijtje leip geworden. Ik heb tegen 2 Esporters gespeeld, 1 van Sporting portugal en één van New York Redbulls. Helemaal van het kastje naar de muur gestuurd :joy:

1 like

Wie speelt er op Xbox? In welke divisie in Rivals zitten jullie? (De rest mag ook antwoorden hoor natuurlijk xD)

Ik speel op PS4 en heb nu 2146 skill points. Bijna div 2.

Ik speel eigenlijk nooit echt veel Rivals (op PS4). Laatste 3 weken hooguit 5 potjes daarin gedaan, voornamelijk door tijdgebrek. Haal altijd wel genoeg punten door WL voor rank 3. Zit volgens mij nog steeds in divisie 3. Als ik echt veel ga spelen kan ik wel divisie 2 halen ga ik vanuit.

Heb momenteel 2173 skillpuntjes. Bijna divisie 2 :blush: maar vind divisie 3 wel best eigenlijk. Divisie 2 kom je echt zieke teams tegen :cold_sweat::cold_sweat:

Ik speel op xbox zit on divisie5

Terug in divisie 2 :blush: precies 2200 puntjes

Ik speel op XBox en speel in rivals divisie 5 maar speel niet veel rivals al moet dat nu wel omdat ik me wel had ingeschreven voor de weekend league maar heb maar twee wedstrijden gespeeld dus kan opnieuw beginnen om die 2000 punten te halen

Zelf zit ik in Divisie 2, met 2255 punten. Op Xbox.

Wat is jouw team dan

Hoe speelt Kane ? Ik ben van plan om hem te kopen ipv aguero

Lekker teampje zeg hoe speelt van Aanhold? heb hem ook gedaan maar nog niet met hem gespeeld, voeg me anders maar toe kan je me een keertje afslachtenm met dat team :wink: FarmerUutGrunn is mijn naam daar.

Heerlijk rainbow teampje! Ik zelf ben nu aan het sparen voor mijn (denk ik) laatste upgrade: Kanté

Kane speelt prima, maar is een echte afmaker en aanspeelpunt. Qua skills en dribbelen heb je niet zo veel aan hem, haha!

Van Aanholt speelt de laatste wedstrijden echt onverwacht goed! Hij heeft Robertsom TOTW bij mij uit de basis gespeeld in ieder geval!

En als het goed is heb ik je toegevoegd. Speel op een gedeeld account met mijn vader, dus heet daar PW Vermeer geloof ik.

@LiverpoolRed Kanté is echt een beest, haha. Mijn eerstvolgende die ik wil vervangen is denk ik Walker voor Road to the Final Aurier. Maar wacht daar tot na Futmas mee denk ik, want heb nu iets van 230k, dus wacht die laatste SBC enzo even af

Ik zou Kane achter sturridge zetten en sturridge diep in de punt en Kane moet er achter zwerven

@Grunn1972 heb Lerma gehaald en Fabinho na 3 potten Lerma al verkocht ! Wat speelt die Lerma fijn :muscle:

Das Mn team voorlopig en zou Kane kopen endan opstelling 4-2-3-1