FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb Courtouis staan. Sowieso de beste keeper van het spel. Samen met Varane en Ramos. Na de Icons sowieso de beste verdedigers van het spel ook. Net m’n rewards geopend, uiteraard weer helemaal niks.

Son is al flink gezakt! Momenteel 445000. Die zou ik kunnen halen :grinning: of zal die de komende dagen nog flink dalen ?

Dan zou ik altijd voor Son gaan ik weet niet of die nog gaat dalen, wat ik wel weet is dat ik mooi de sigaar ben hem als mijn hoge rated spelers vanmiddag verkocht omdat EA geen sbc met kerst deed heeft me meer als 100K gekost zoveel waren ze gedaald, en dan kijk ik net en ja hoor totw sbc’s nu kost het 100k als ik had gewacht had ik zeker 2 tot 300k winst gemaakt pfff dat word nog meer snip en dit weekend.

Welk van deze 2teams is beter die met Hazard of zonder? Is Hazard het waard om het team om te gooien ?:thinking: hoor graag jullie mening!

Pfffff meen je niet! Balen zeg maar wat een apart tijdstip ook van EA om juist nu ermee te komen :cold_sweat:! Dat verklaart de flinke daling van Son ook :sweat_smile:

Wat zou ik doen ik heb 86 dubbele spelers op de transferlijst staan zou ik ze gebruiken in de PL sbc of gewoon behouden en wachten op andere sbc?

Ik heb ook wat informs en 83 rateds. Wat zou het beste moment zijn om deze te verkopen? Dacht dat om 20u de markt overspoelt zou worden dus heb mijne nog gehouden

Verdorie wilde Son kopen toen die op 425000 stond maar moest even verder tijdens mijn werk. Kijk ik net weer is ie 460000 en kan ik hem niet betalen … zeik

Mss kan je hem nog kopen als je geluk hebt prijs zakt en stijgt tussen in je bedrag man

Pff zonde, wel een bizar kaartje zeg. Begin ik zelfs te twijfelen om m te halen :joy:

RIP 25 totw gedaan 15 untr en 10 trad, en de untr informs weer gebruikt in de trad ca Gotze 5x gehad dat was ook mijn hoogste. Ik ga nog één doen en dan is mijn club en mijn munten leeg big RIP

Ik heb die première league packs gedaan untr beste is Gündogan… heb er zeker 5 gedaan

Heb Son voor 465K kunnen kopen daarvoor Aurier verkocht en die koop ikwel weer terug :blush: verder geen bijzondere dingen. Ps4 blijft Son stijgen dus denk dat ik er goed heb gedaan .

Het zal ook niet zo zijn met totw tradeable 6x een walkout gekregen dan gaat je hart wel sneller kloppen als je die grijze letters ziet als je die totw pack open maakt vooral met vier grote jongens in totw en dan alle 6 Gotze ongelofelijk bullshit

Ben je dan mooi klaar mee… heb er maar 2 gedaan en daar kwam 2x tesroet ofzoiet uit :sweat_smile:

Net nog 2 keer een sbc gedaan en hier kreeg ik Alex Sandro en Lala uit :ok_hand:

Netjes ik ben wel klaar met die sbc heb mijn hele club van spelers die ik niet gebruik en al mijn munten op gemaakt daaraan moet nu weer heel hard gaan sparen voor team of the year die over dik twee weken uit komt, daarom heeft EA ook op zo een domme dag al die sbc’s uitgebracht zodat mensen hun club leeg maken en dan met team of the year massaal fifapunten gaan aanschaffen, normaal kregen we met kerst ook altijd een pack gratis van EA hoe vaker dat je was ingelogd hoe groter de pack dat ging van een 15K tot een 125K pack misschien krijgen we die nog .

Klopt ja nu je het zegt klinkt dat wel logisch. Vind het wel klote voor je, je geluk is ver te zoeken deze FIFA hè :cold_sweat:

Heb momenteel 400K wat zou ik daar eens mee kunnen doen :blush:

Kleine gedachten gang is ; Firmino naar CAM doorschuiven. De Bruyne verkopen en Kante kopen op CM en lacazette de spits in naast Son

Ja het geluk is ver te zoeken deze fifa voor mij, je mag die 400 ook aan mij over maken hahaha nee mijn team ben ik tevreden mee vooral potm Auba en Futmas Firmino heb ik ook op cam staan die is ech geweldiig heeft 40 rival en 10 squad battle op minimaal wereldklasse 48 goals en 56 assists en Lerma is echt een goedkope Kante die ook al n 50 wedstrijden 17 goals en 21 assists heeft staan. Ik moet me vooral in de verdediging verstrekten, UCL Stoned en gewone Sanchez zijn nu echt te zwak als je kijkt naar wat voor teams ik tegen kom, daarom speel ik ook vaak potjes met 4-3 of 5-4 had gisteren een rival potje met 7-5 verloren door deze verdediging omdat CR7 gewoon een raket in de lucht is met 5 kop goals daar kan ik met deze verdediging niet tegen op.

Eindelijk een klein beetje pack Luck maar het pakket direct erna allebij untradeable ook nog, en ja wat doe je dan een tradeable totw sbc aanmaken met een ongelovelijke inruil aktie en wat krijg je terug pfff.