FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Heb je er wel wat aan overgehouden ??

Iemand ervaring met Zola 85 lijkt me wel een leuk kaartje :hugs:

Een 81 informs kreeg ik terug die 11k waard is dus meer als 100kerin stoppen en dan 11k terug krijgen maar heb wel een UCL Live Aurier, naast mijn untr Futmas Valencia ik hoopte bij die tweede walkout omdat het premier league upgrade packs waren en weer die paarse ring zag op van Dijk maar het mocht niet zo zijn als vanavond geen league sbc van Spanje komt gaan al mijn spaanse spelers eraan in de hoop op Pogba, van Dijk of Son.

Net de marquee marchups gedaan, weer helemaal niks. Niet eens board speler. Word echt weer tijd dat er een klapper word gepackt, heb het nodig! :joy: Hoe gaat de WL bij iedereen btw?

Heb er 3 gespeeld vanmorgen 2 gewonnen 1 verloren. 16-10 mijn schoten en hij had 4-4 eindstand 2-4 :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: hoe gaat het bij jullie ?

Ik heb hem zo’n 140 wedstrijden gebruikt. Echt een top kaart. Sowieso de beste icon voor die prijs! Supersnel, heerlijk schot en een goede dribbel. Scoorde voor mij erg veel. Het enige minpunt was zijn kracht, maar vond dat niet echt een probleem door zijn agility.

Ik ga zo weer beginnen met de WL. Ben heel benieuwd. De laatste keren vaak dichtbij elite gezeten, maar het zat telkens niet echt mee qua tegenstanders.

10-1 na deze eerste dag

1 like

Dat klinkt in elk geval erg goed!
Door mijn pack luck van vandaag loop ik weer te kijken en te denken wat ik zou kunnen doen…
Lacazette heb ik weer verkocht die vond ik maar niks… Ik zou IF Kane eens kunnen proberen in de punt naast Son. of Son op Cam zetten en daarnaast nog een sterke spits ? EUL Ben Yedder in game inbrengen maar dan ben ik wel een wissel kwijt …

andere optie is Futmas Firmino de spits en die paren aan Jesus IF, Son op 10 en dan Kante halen voor het middeveld . Die zal dan de boel bewaken samen met Lerma en Pogba is dan mijn box to box speler. Firmino zou ook nog op CAM kunnen en Son gewoon in de spits :slight_smile:

OF en dat is de laatste optie die ik me bedacht. Ik verkoop Son en haal Aguero en Auba terug en zet Zola op Cam.

Zelf neig ik het meest naar optie 2 dan heb ik door de komst van Kante op het middenveld meer balans Firmino en Pogba op CMis miss te aanvallend

Ik hoor het graag van jullie!
Groet PAskie Rokus 2.0

1-1 heb het afgezet morgen doe ik verder maar Mn 2 e match verloren ging echt moeizaam kwam amper aan zijn doel en 2e helft van 4-0 achter naar 4-2 Mn spelers zijn begonnen aan 94 conditie en konden amper mee dus na elke macht geef ik ze een conditie kaartje omdat ik bang ben om overklast te worden

Ik heb Kane totw aangekocht en vind die speler echt fucking traag staat naast sturridge maar is wel goed in balbezit maar anders nog niet veel uit die speler kunnen halen betwijfel mij of ik zelf nog verder wil met hem

Wauw. Wat blijf ik me toch elke keer verbazen over die graf weekend league. 16 wedstrijden gespeeld 11 wins. Zojuist mijn 2e controller in de maand gesloopt. Er gebeuren zoveel ONMOGELIJKE dingen. Echt bizar. Ik speel weer alleen maar tegen teams van 5 mil+! HOE KAN DAT NOU!? Effe serieus? Geef me een eerlijke kans om tegen gelijkwaardige teams te spelen man. Ik ben er alweer zo klaar mee echt waar. Kan het ook gewoon niet opbrengen om mezelf rustig te houden, tis gewoon onrecht wat er zich afspeelt. Ik sta alweer maanden stil qua m’n team upgraden omdat je nooit is wat leuks packt. En heel de wereld om je heen die packen blijkbaar elke week wat of pompen er duizenden euro’s in. Ik heb er van de week ook 50 euro in gepompt, maar kon mezelf 20 minuten later alweer voor me kop slaan. Niet eens 1 walk out. Misschien totale waarde 50 eruit gehaald. Daar word je toch helemaal strontziek van mensen of niet dan? Wat moet je nou nog doen om het geluk is je eigen kant op te trekken? Waarom vind ik dit spelletje zo leuk?

Niet opgeven en probeer er rustig bij te blijven ik weet het zit iedereen wel eens tegen maar hou het rustig en probeer de kansen te nemen het zal wel is aan jou kant draaien en 11 wins van 16 is toch niet slecht? Met welk team speel je?

In ieder geval geen geld meer instoppen, en ja makkelijk gezegt misschien maar neem het zoals het is doe ik nu ook inlopen op die teams lukt gewoon niet meer of je moet al pirme R9 of Pele in je rewards krijgen, heb deze FIFA ook al 5 controllers gesloopt gewoon zonder van het geld.

Ik heb 6x premium pl upgrade gedaan en ga morgen zien Wa er in de packs zitten had deze morgend er nog 4 gedaan en beste was kovacic en Gündogan keita…

Verlies mijn tweede pot van een basis teampje zo ongekend slecht speelt deze server ik kan nog geen 2 ballen overspelen zonder dat er leg is wat een trieste boel weer. Als deze jongeman beter was gaf ik dat zeker toe maar dit gaat nergens over… Zul je zien dat het morgen fijn speelt en aan het eind van de rit door deze onzin elite mis loop. Nooit meer weekend league op vrijdag

Nog even 15 Premium premier league, en 15 premier league upgrade gedaan kreeg alleen totw Forster, toen ook nog 10 untr totw en 6 tradeable totw gedaan 5 walkouts 2x Foster 2x Gotze en 1x Grimaldo, dus was weer bagger, club is bijna leeg en nog 15k munten over heb het nu echt wel gehad met deze sbc’s

Ongelofelijk met mijn 6 PL packs die ik vandaag pas open gedaan heb haal ik er zowaar hazard uit en foster totw uit aleen zo jammer dat ze onverhandelbaar zijn :disappointed::disappointed:

Ik heb erg veel van die PL upgrade packs gedaan en dat was slecht… en heb nog maar 2x die totw sbc. Ik dacht; ik doe er nog 1… Alex Sandro! 260k in the pocket! :slight_smile:

Nice. ik heb sinds deze sbc er is al meer dan 40 van die dingen gedaan untr en trad mijn hoogste was een 84 speler. In die prem upgrade kreeg ik back to back UCL Live Aurier heb één in zo een totw sbc moeten doen anders had ik hem moeten discarden.

Wat een pech!!! Ongekend maar check dit !
Kon het niet weerstaan om een 100K pack te openen krijg ik dit